قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

منتظرما . . .

امروز چشه ضعیفه به این قسمت خُش شد . . .  

 

به این قسمت نگاه کن . . . * پ خ * 

 

 حالا اگه غرورم بذاره برم س . . .

دلتنگی . . .

 

 

دلم برای چن ماه قبل ضعیفه تنگ شده . . .  

 

خیلی تنگ شده  

 

 

یادش به خیر چه انرژی داشتم  

 

 چه روحیه ای  !

 

یاد باد آن روزگاران /  یاد باد

نوچ موچ . . .

الان دیوانه وار دلم می خواد فقط یه چیزایی رو بخونم  

 

ولی نمیشه که /  

نمیشه  

 

 

چرا  ؟!! نمی دونم  ./ 

  

پ ن :

 

وقتی یه چیزی قرار نشه تو هم زیاد اصرار نکن  

یه جایش با اصرار زیادت به گند کشیده میشه

دستتو بکش ... حوصله ندارم

گل باقالی ...

 انتظار کلا یکی از بدترین موارد خلقت می تونه باشه/ احتمالا همین طوره    

نه حتما همین طوره

چن روزه که منظر یه جزوه ی ۱۵۰ صفحه ای از طرف پدر جانم تا بشینم بخونم برای امتحان اینترنتی که از روز ۲۵ تیر باز شده تا ۳ مرداد هم ادامه داره  / اگه تو امتحان رتبه نیارم احتمالا بنا بر شایعات طرح بی طرح  

ریسک در حد ماشین لامبورگینی نه /  بنز نه / تیم ملی فوتبالم نه/  در حد گل باقالی

 مثه این که کلا اوپن بوکه ولی بازم مثه اینکه خیلی هم سخته  

حالا این رقابت بین تموم نخبه ها و نا نخبه های دانشگاه های کل کشوره  

 یه امتحان که تعیین می کنه که کی باید بره تو طرح کی نباید بره  

حالا جالبش این جاس که دو نفر بهم سپردن که من جاشون امتحان بدم یکی از اونا بلن شده رفته سفر ترکیه و یکی دیگه هم می گه مشغله داره و نمی تونه جزوه رو بخونه ...  

آخه آدم انقد پرو من ندیدم  

کلا موندم تو رودربایسی / ولی باهاشون اتمام حجت کردم که اگه زدم پَپه بازی در آوردم و آزمونشون داغون شد تقصیر خودشونه  

هنوز جزوه روهم ندیدم که  ببینم مضمونش چه جوریاس  

 

 حسی نوشت ۱ : 

 

احساتس می کنم یکی دیدش نسبت بهم تغییر کرده و فکر می کنه من بهش دروغ گفتم  

احساس می کنم 

  

  پ ن :  

یکی که فرد و شخص نیست اشیا هم نیست در حال که نمی دونم چیه!! 

 بهم گفته برم طرحو بر گردم برای بعده ماه رمضون / کارمو را می ندازه  

اولش بهم گفته بود برای خرداد ماه الان بهم می گه بعده ماه رمضون / 

یعنی من سخت موندم تو حکمتش