قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

ای وای ..ای وای ..ای وای ای وای . . . اوه ..اوه

امتحانام تموم شد

چشم حسود کور بشه

امتحانام تموم شد

چشم حسود کور بشه

امتحانام تموم شد

چشم حسود کور بشه

آیکون ساره در حالی که مادرش براش اسپند دود کرده و داره دور سرش می چرخونه

امتحانام تموم شد

چشم حسود کور بشه

امتحانام تموم شد

چشم حسود کور بشه

امتحانام تموم شد

چشم حسود کور بشه



پ ن :

دلتون آب شد

آیکون ساره ای که عقلش رو از دس داده

نظرات 2 + ارسال نظر
لی لا چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام ساره خانوم گل گلاب.
خوبی خواهرجان؟
خداروشکر، بسلامتی..ایشالا که موفق و پیروز باشی.
ساره جان من یه سوال بپرسم؟ چرا وبلاگتون اکثر مواقع در دسترس نیست؟
من میام و دماغ سوخته برمیگردم!!!!

سلام عسلم
قربان شما . . . شکر ..می گذره
ممنونم عزیزم
والا به خاطر مشکلاتی که وجود داره ..
گاهی اوقات مخاطب های بی نامو نشون دارم که خیلی اذیت می کنن
گاهی اوقات خودم خیلی خسته میشم و بی انگیزه میشم

سحر پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلااام ...
تبرررریک ...
خوش بحالت ..هرچند من امتحان ندارم ولی این حس پرواز رو میفهمم ...واین خوشحالی ر و..

سلام العلیکم
ممنونم ..قربونت برم
بله بله ..کلهم تا سه ماه فارغ شدم رفت ..
ای جان
راحت شدم . . . دیگه دمارم از کلی مشغله در اومده بود خدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد