قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

ناری ناری . . .

این آهنگ منو یاده سلف دانشگاهمون و چای خوردن هام تو سلفو یه چیزای دیگه می ندازه

بنابر این به من خورده نگیرید

از دانشگاه فعلا فارغ شدم و این اولین باریه که تابستونش نمی خوام برم دانشگاه

خیلی دلم تنگ میشه

الان این آهنگ به مناسبت فارغ شدن 3 ماهه ی من از دانشگاه و دلتنگیم برا نبودنمه

و یکی دیگه از مناسبت ها به خاطر گرون شدن لبنیات و نون می باشد

پس نیاید نگید دختره جلف شدهو ..از این حرفا

نه از این خبرا نیست



 : فَت__وا نوشت  :


راستی اجازه دارید پشت مانیتورتون یه دوری هم برا خودتون بزنیدو

اجازه دارید حرکات موزون هم برید

حلال در حلال

نظرات 12 + ارسال نظر
Ni mA پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://darkknight.blogsky.com

YAnI az NazARE u IraDi naDARE

شما رو که من مرجع تقلیدت نیستم
شما لطفا به مرجع تقلید خود نیز مراجعه نماید
پی :

فراری پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ http://hotlove133.blogfa.com

این قالبت خوبه ها ولی همون قدیمیه بهتره... این خیلی جاها تکراریه.... ما خعععععععلی چاکریم آبجی... چن وقتیه چرخام پنچر شدن...میومدم اینجا ولی خاموش...

اینم به خاطر شما ..ولی یه خورده مورد داره
همه چرخاشون پنچره ولی خو چه میشه کرد تو این گرونی و نبودن زاپاس باید وانمود کرد به پنچر نبودن
ممنونم که هستید
بودن شم ها بهونه ای ست برای موندگار موندن ساره

فراری پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://hotlove133.blogfa.com

آبجی این بیش از یه خورده مورد داره...! من مجردما!!
اصن آدم نیگاش میکنه قلقلیش میشه...
راستی ادامه مطلبما نخوندی؟!

بی ادب حالا آبجیت یه چیزی گفت تو زرتی باید مستقیما به موضوع اشاره کنی
سرتو بنداز پایین ببینم ..چشاتم درویش کن
بی ادب
اگه تو هم معتقدی مورد داره دچرا گفتی همون قبلی رو بذار
نیگاه نکن سرتو بنداز پایین ..مگه نمی گم سرتو بنداز پایین
چرا خوندم :)

فراری پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://hotlove133.blogfa.com

قبلی منظورم همون زرده بود خانوم دکتر
.
.
.
.
من گردنم درد گرفت ! سرما بیارم بالا؟!

آهان
خب بذار این قالبه یه مدت باشه
بعد همون قبلی رو میارم سر جاش
.

.
تو هم آره می تونی بیاری بالا قالبو عوضش کردم
دیگه نبینم به چیزای مورد دار حیذ نگاه کنی ها

ویکی پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام...
خخوبی؟!
منم برا دانشگاه .... یا بهتر بگم برا حال و هواشو اون یکم هواخوریشو ایناش تو این سه ماه تنگ میشه...هرچند انقدر تلخ میگذره درسایی که پاس نمیشن که بازم نمیدونم بگم چی!

خوش باشی...
راستی یکم ظرافت رنونه هم خوبه ها...
رزمی کار شدی...عبدلاچیگی میزنی؟!

سلام
شکر ..چی بگیم والا
چه ربطی داره مگه خانوما نمی توننعبداالله چیگی بزنن ؟
ویکی حرفو عوض نکن / معلوم هس کجایی تو ؟

همکنون... پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://hamaknoon.net

آهنگت خوبه اما قالب سیاه دوست ندارم
به تو هم میاد

من گفتم بیا برقص
مگه گفتم بگو چی دوست داری چی دوست نداری
قالب رو هم عوض می کنم بذار سیر بشم

ت پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

ما که هنوز امتحان داریم

خب امتحانتو بده بعد بیا برقص

فرهاد جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://semicolon.blogsky.com


اون امتحانای کوفتی هنوز تموم نشده! ما تا 22 امتحانامون طول میکشه!

ای وای . . . واقعا ؟
چرا اون وقت انقد دیر تموم میشه
برات شدیدا آرزوی موفقیت دارم
راستی فرهاد حرفو عوض کردی نرقص.یدی ها

فرداد جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

ها ...بیا...
لب کارون چه گل بارون...
راستی بقیه اش چی بود؟
به چه کارایی وا می داری آدمو ساره...یکی منو خاموش کنه...حسابی رفتم رو ویبره
همیشه لب و دلت خندون باشه آبجب

والا من نمی دونم بقیه ش چی بود . . . کلا کم ..خیلی کم پیش میاد آهنگ گوش بدم
این آهنگ ناری ناری رو هم چون تو سلف دانشاهمون می ذاشتن ..یادم مونده

ای جان ..دس دس ..دس دس

ممنونم ...دیگه باید یه جوری به بیخیالی زد دیگه و به قول آبجیم سحر وانمود
چاکریم

همکنون... جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ http://hamaknoon.net

این بهت میاد !!!
ینی به خاطر حرف من عوضش کردی ؟

یعنی منظورت اون الب مشکیه که دو نفر بودن ..اون بهم می اومد ؟ از چه جهتی می گی ؟ :)
آره دیگه گفتی خوشت نمیاد ما هم عوض کردیم

وفا(امید) جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

کیجا وٍ چه چیه بٍشتی کٌمٍر نمونٍسه مٍه وٍسه....ها بچرخون...بلرزون...قرش بده....
اوفففففففف جٌو بٌیتٍه

بابا بیخیال از دست دانشگاه راحت شدیم یه دو سه سال الان میخوام دوباره برم غصه شده...

خب دیگه امتحان رو دادی دیگه تا صبح پای نت میشینی دیگه

نه دانشگاه خوبه
اگه درساتو خوب بخونی در همون طول ترم ..سخت نیست
آخر شنگفتی تو چه مقطعی می خوای بری ؟
هه هه هه آره دیگه ه ه ه ه ه ه
نه زیاد دارم برا خودم بر نامه می چینم ..یه سری کلاس باید برم
برا ماه رمضون هم می خوام برم طرح یه سری برنامه ی کلون برا طرح داریم که باید انجامش بدیم ..
و یه سری دوره ی دروس حسابداری دارم
نه بابا کلی کار سرم ریخته ..
یه چنروز می خوام استراحت کنم بشینم ان شاالله با قدرت به کارام برسم
امید بگو دیگه امتحان چی داری خو و تو چه مقطعیه ؟

وفا(امید) جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

فوق دکترا

ایشالله ایشالله


حالا بی شوخی بگو دیگه ..مردمک از کنجکاوی بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد