قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

بازتاب دختر های ایرونی +بازی جهانی ایتالیا و ایران


والیبال جهانی ایران ایتالیا

آقا . . .

آقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عاقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من نظرم هیچو جلب نکرد ها

فقط اینو جلب کرد ها . . .

که دوختر هاهو زن های خوشکل ایرونی رو دیده بودین که چطوری بازیکون های تیم ملی رو تشویق می کِردن

واقعا دیده بودید

آقا چه عظمتی

چه خوشکل

من موندم این خانوم خشکل ها قبلا ها هم همین جوری می اومدن تشویق می کردن

یا اینکه از وقتی روحانی خوشکله اومده اینمام لارج شدن

عاقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تلوزیونه مارو دیدی چطوری مانور می داد رو این زنا

داشت می گفت خانوم های ایرونیه ساکن در ایران

خانوم های تیرونی ..خانوم های مازنی گیلک اهوازی لر کرد بلوچ گلستانی همتون فردا

از همین فردا می تونید لختو پتی بیاید بیرون

هیچ مشکلی نیست

جامعه ی ما آزاد شده س

آزاد آزاد

دخترکان خوب ایرونی مشکلتون حل شده ..اورت شدید ...می تونید هر مدل دلتون می خواد بیاید بیرون 

عاقا به نظرتون تلیوژن ما ..مملکت ما حالش خوبه

فک کنم تازه حالش خوب شده س 

عاقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من می گم حیف نیست خوشکلی دختر های ما زیر چادر چاقچون پنهان میشه

اصلا چه بهتر که لختو پتی بیان بیرون این روحانیو دارو دستشو همه هو همه لذت ببرن

چطوره ؟ بیچاره ها یه عمر زناشون پیش خودشون چادر گذاشتن شبا با روسری خوابیدن حیفه به خدا

دختر های ایرونی الهی من فداتون بشم بیاید عزیزان من شما ها حیفید که آزاد نباشید

از همین فردا بیاید مانور بدید تو این مملکت هر مدل دلتون خواست

هر کی خوشکل تر بیاد من خودم بهش جایزه یه مشت پولکی می دم

اصن یه بسته باقلوای یزد چطور ست ؟


نظرات 6 + ارسال نظر
پروتاگونیست دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.ers.persianblog.ir

دیشب که همشو سانسور کردند نفهمیدیم مسابقه چی شد از بس که صحنه آهسته تکراری دیدیم...

آره والا ...اصلا یه وعضی بود

تهمینه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.cat29.persianblog.ir

بعله بعله دیگه همه آزاد شدیم
زیبا می نویسی
دوست داشتی سری بزن

کاوه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

سلام ساره ی عزیز...

خوبی؟

امیدوارم شاد و سلامت باشی

کاوه دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

با من برنو به دوش یاغی مشروطه خواه
عشق کاری کرده که تبریز می سوزد در آه

بعدها تاریخ می گوید که چشمانت چه کرد؟
با من تنها تر از ستارخان بی سپاه

موی من مانند یال اسب مغرورم سپید
روزگار من شبیه کتری چوپان سیاه

هر کسی بعد از تو من را دید گفت از رعد و برق
کنده ی پیر بلوطی سوخت نه یک مشت کاه

کاروانی رد نشد تا یوسفی پیدا شود
یک نفر باید زلیخا را بیاندازد به چاه

آدمیزادست و عشق و دل به هر کاری زدن
آدم است و سیب خوردن، آدم است و اشتباه

سوختم دیدم قدیمی ها چه زیبا گفته اند
"دانه ی فلفل سیاه و خال مهرویان سیاه"

تولدانه پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ق.ظ http://tavalodane.blogsky.com

تولدتون مبارک
با بهترین آرزوها

خورشید پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

تولدتون مبارک باشه... صد و بیست ساله بشین با شادی و عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد