قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

ساره آریا منش . . .


سخته . . .

خیلی سخته

منظورم امتحان اقتصاد نیست ..هر چن که خوندن اونم سخته

منظورمن یه چیز سخت دیگه س

من ایمان دارم که یه روز با زندگی قهر می کنم

مادرم و پدرم مرا نیز دوست دارند و من نیز آنها را

خواهرش دیشب بهم اس ام اس داد

خب که چی ؟


دیشب رفتیم خانه ی قدیمی مادر بزرگم در ییلاق

من خورت بادنجان درست کردم و مادرم نیز برنج را

مادرم زانو هایش درد می کرد و من ظرف ها را در آن بی امکاناتی شستم

شب خوب / خنک / تاریکی بود که سگه ها به جای پارس زوزه می کردن

من سال هاست که منتظرم

و انتظار من نیز چهار زانو است

روزی خواهم مرد و روی خوشی را نخواهم دید

می دانم

یقین نیز نمی دانم داشته باشم یا نه

چون به وجود خدا ایمان دارم

من یک دخترم نه زن

هنوز یک دخترم

دنیا در ظاهر سرسبز است ولی در باطن بی آبو علف نیز

یکی از همکار های مردم برای من پشت سیم های تلفن از حسادت می گوید

و من نیز برایش از خستگی و از حال به هم خوردن

او حرف هایش را ادامه می دهد با دعوت کردن من به آرامش و بی خیالی

یاد مادر بزرگم می افتم ..اسمش لیلاست

او می گفت به خدا امید داشه باش و بی عار باش

من بی عار / هر چه سعی می کنم ..نمی شود

کسی مرا درک نمی کند

حتی آن مخاطب خاص در دنیای مجازی به من انگ ارتباط های نامشروع می زند / به من

به ساره آریا منش

او حتی جرات ندارد اسمش را بگذارد . . . او نیز یک ترسو بود 

مگر من کمبود دارم که از خود تعریف کنم یا جلب توجه کنم

توی مخاطب خاص یک بی پدر مادر بودی که ترسو هم بودی

تو حتی جرات نداری بزدل نباشی

من یک دخترم که کلی تا به امروز حرف شنیدم و تحمل کردم و تلاش کردم و رنج کشیدم تا شاید روزی برای خودم کسی شوم

حرف های من شوخی نیست ..یک واقعیت محض است که کاربردی شده




نظرات 12 + ارسال نظر
وفا(امید) جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

هرکی میخواد هرچی فکر کنه بکنه خیلیا عادت کردن به زدن عینک بدبینی...
اما من ادعا میکنم تو یه دختر فوق العاده هستی ...چیز دیگه ای به نظرم نرسید که بتوانم بهتر تعریفت کنم...

امید حالا از ما تعریف کردی یارو باز میاد می گه نگفتم تو الی بلی جیمبلی
..چها تا رو بهتون هاشم می ذاره
من فوق العاده م ؟ من اگه فوق العاده بودم که ..
ای خدا
بی خیال ..
قربون صفای داداش امید ...

علی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

بی ربط
قرآن شریف فرموده:
"بی گمان نوع انسان را در رنج و مشقت آفریدیم و ایام زندگی را با بلا و محنت می گذراند"(سوره 90،آیه 4)
حضرت علی-علیه السلام- شنید که مردی درباره دوست خود دعا کرد و گفت:خداوند تو را با هیچ نا ملایم و مکروهی مواجه نسازد، حضرت به او فرمود:
تو با این دعا مرگ رفیقت را خواستی زیرا کسی که در دنیا زندگی می کند ناچار با نا ملایمات برخورد می نماید و به حوادث ناگوار مبتلا می شود.
سفینه البحار به نقل از کتاب گفتار فلسفی. بخش دعا، ص447:
کسی نگوید بارالها از بلایا و شداید به تو پناه می برم، چون ابتلای به شداید و محنتها لازمه زندگی در دنیا و غیر قابل اجتناب است. بلکه باید دعا کند خدایا از بلایا از بلایای هلاکت بار و گمراه کننده به تو پناه می برم.
حضرت علی علیه السلام فرمودند:
دنیا سرایی است که بلا و مصیبت آن را احاطه نموده و به مکر و فریب شناخته است. حالاتش ناپایدار است و کسانی که در این جهان می آیند از آفاتش به سلامت نخواهد بود.

بسیار سپاس

علی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

بی ربط
در زمان امیر مومنان علیه السلام، یکى از شیعیان که نامش رمیله بود بیمار شد، به گونه اى که نتوانست به مسجد بیاید؛
چند روز بعد که حالش بهتر شد به نماز آمد، حضرت امیر علیه السّلام
به او فرمود:
اى رمیله بیمار شدى ، سپس اندکى در خود سبکى احساس کردى و به نماز آمدى؟
رمیله گفت : آرى اى سرور من ، شما چطور آگاه شدید؟
حضرت فرمود:
«اى رمیله هیچ مرد و زن مؤمنى نیست که مریض شود مگر اینکه ما نیز ناراحت و غمگین مى شویم ، او دعا نمى کند مگر
اینکه ما براى او آمین مى گوئیم ، او خاموش نمى شود مگر اینکه ما براى او دعا مى کنیم ، هیچ مرد و زن مؤمنى در شرق و غرب عالم نیست مگر اینکه ما با او هستیم».

نمی دونم چرا شما همه ی متن های با ربط رو اسمشو می ذاری بی ربط
لطفتون مستدام برادرم

ت جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

ساره عزیزم تو این جور موارد یه کرکت بی تربیتی هست که انجام میدن و اون هم اینه که انگشت شصتت رو بگیری رو به اون کامنت ها

زشته ...مهم نیست ..من که بی ادب نیستم ..
حالا ه چیم که ملت به ما بهتون بزنن ما که اهل بی تربیتی نیستیم
قربون قدم آبجی الهام

مجتبی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://WWW.MOJTABAHAMRANG.COM

من چند تا پست هستش که دارم ازت می خونم. سبک جدیدی رو در پیش گرفتی. بیشتر حس می کنم داری با خودت حرف می زنی. برای خودت می نویسی و احیانا اگه کسی مثل تو حرف تو دل و سرشه. حس می کنم
دوست دارم تبادل لینک کنیم تا بیشتر ازت بدونم و از تو یاد بگیرم.
اگه مایل بودی لینکم کن تا کمتر از 24 ساعت لینکت کنم ساره جان.

آره دارم با خودم حرف می زنم چون خودم فقط خودمو درک می کنم
آقا مجتبی عزیز من همون روزی که اولین کامنتمو تو بلاگشو شما گذاشتم شما رو لینک بلاگم کردم ..یعنی خیلی وقت پیش
شما هر جور مایلی در مورد لینک

سحر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

غلط کرده ..بی .. مخاطب خاص رو میگم !
خوب میدونم چی حسی داری ..از این آدم ها و از این حرف ها زیاد ه..
مهم اینه که خودت خودتر وقبول داشته باشی ...خودت به خودت ایمان داشته باشی .. به خوب بودنت ..

صد بار ..هزا بار ..
غلط کرد

.
.
.
. ایمان دارم
این تیترت پست بعدمه آجی جونم

بی نام شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

آخه دیووونه چراشربپا میکنی کی به تو انگ رابطه ی غیر مشروع زد چرا جرت میگی من گفتم انقدر از صدات و کارات تعریف میکنی خب نا خود آگاه یا آگاه باعث جلب توجه همون ذکو ری میشی که همش ازشون بد میگی هی میگی ضدام برام درد سر شده این کارم اله اون کارم بله میفهمی این اصلا ربطی به اون برداشت تو ندا ه تو بد برداشت کردی اکر کسی بیاد و واضح هم بهت حرفهایی که تو میگی بگه نباید اینارو تو دوباره گویی کنی من که ه رگز این چنین بهتانی نزدبم ونمیزنم و نخواهم زد

راحتم بذار
اگه این دفعه خواستی بیای اون اسم بی صاحب شده ت رو هم بذار ..
چون اگه نگی کی هستی نظرت رو تایید نمی کنم
اوکی ؟

من وماه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام دوست عزیزم غم حرقهای مردم را نخور
مواظب باش امتحانات رو خوب بدی موفق باشی

سلام
من غصه نمی خورم ..
فقط دردم میاد ..
درد داره ..افتراه ..تهمت ...درد داره

ممنونم . . . مواظبم

علی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ق.ظ

اگر چه بال و پر ناتوانمان دادند
ولی برای پریدن زمانمان دادند
خبر دهید دوباره به بال فطرس ها
مجال پر زدن آسمانمان دادند
به احترام ملائک امانت حق را
به دست فاطمه ی مهربانمان دادند
بدون واسطه امشب کنار سجاده
تمام حُسن خدا را نشانمان دادند
قسم به بوسه ی لب های سبز پیغمبر
برای بردن نامت زبانمان دادند
امام سوم دنیا، امام عاشورا
اگر تویی هدف عشق، خوش به حال خدا
برای آن که بیابیم ما خدایت را
گرفته ایم نشانی ردَپایت را
برای آن که به سمت خدایشان ببری
گرفته اند ملائک نخ عبایت را
و جبرئیل دلش تنگ می شد ای آقا
نمی شنید اگر یک شبی صدایت را
فرشتگان مقرب هنوز حیرانند
تو را به سجده درآیند یا خدایت را
زمین به دور خودش چرخ می زند تا که
نشان دهد به سماوات کربلایت را
امام سوم دنیا، امام عاشورا
اگر تویی هدف عشق، خوش به حال خدا
به بوم عشق به مژگان تر کشید تو را
به وقت نافله های سحر کشید تو را
نه از برای زمین ها و آسمان ها بود
فقط برای خودش بود اگر کشید تورا
تو را مشاهده کرد و اسیر رویت شد
که از جمال خودش خوب تر کشید تورا
تو مثل جام پر از عشق و عاشقی بودی
که زینب آمد و یکباره سر کشید تورا
برای آن که نشان زمینیان بدهد
سوار نی شدی و در سفر کشید تورا
امام سوم دنیا، امام عاشورا
اگر تویی هدف عشق، خوش به حال خدا
تو آسمان بلندی و ما کبوتر ها
نمی رسند به بالای بامتان پرها
بدون بردن نام تو بی نتیجه بود
توسَل سر سجاده ی پیمبرها
شریعت از سخن تو حیات می گیرد
تویی که جاذبه بخشیده ای به منبرها
تو جای خود که قیامت کسی نمی داند
کجاست حدِّ نصاب مقام قنبرها
تو مثل کعبه‌ی سیّار آسمان بودی
که در طواف تو بودند جمله ی سرها
امام سوم دنیا، امام عاشورا
اگر تویی هدف عشق، خوش به حال خدا
تو بی کران، تو بلندی، تو آسمان، تو صعود
تو آفتاب، تو دریا، تو آب هستی و رود
حکایت من و چشمم حکایت عبد است
حکایت تو و چشمت حکایت معبود
و قبل از آن که شود جبرئیل حاجی عشق
کبوتر حرمت بود و کربلایی بود
یکی ز گریه کنان مُحرمت موسی
یکی ز مرثیه خوانان ماتمت داود
به نیت همه‌ی خانواده پیغمبر
«حسین منی انا من حسین» می فرمود
امام سوم دنیا، امام عاشورا
اگر تویی هدف عشق، خوش به حال خدا

دم شما هم گرم برادر مهربان ...

علی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ

هر دری بسته بود جز در پر فیض حسین
این در عشق حسین است که باز است هنوز
یاحسین نظری
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک خواهر مهربانم

ممنون ..متقابلا بر شما هم مبارک
آرزوی بهترین ها رو دارم براتون در این ایام

هیچ شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://diwarha2.blogfa.com/

تو چرا اینقدر این موضوع رو کشش میدی ؟

تا حالا کاری که نکردی رو کسی بهت تهمت زده کردی ؟
آره علی ؟
خیلی درد داره
مخصوصا اگه تو برا خودت کلی درد بی درمون هم داشته باشی

ت یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

خب اقلن انگشت کن تو چشش

بدبختی جلو روم نیست ..اگرنه فَکشم می آوردم پایین که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد