قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

بابای ....D : ) .... /

  

 

خب عرضم به حضور انورتون که دیگه نمی نویسم   

نه اینکه خیلی خوب می نوشتم واسه همون

ولی از این به بعد فقط شماها رو می خونم و براتون نظر خواهم گذاشت  

این طوری بهتره  

پس خداحافظ بلاگ جووووووووووووووووونی جونم  

چقدم دوست داشتم وبلاگ قولنج های مغز یک ضعیفه  

فقط دوس داشتن نـــــــــــه ....  

بلکه عاشقت بودم وبلاگ قولنج های مغز یک ضعیفه ...اونم خیلی  

یه عاشق واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی   D:)  

 

 

حلال کنید ... حلال کنید اگه زیاد آفتابه به دست شدم و هیکل عموم رو آفتابه انداختم  

ما که قصدمون از نوشته هامون این نبود .. ولی خب اگه شما استنباطتون این بود  

حلال کنید ساره ضعیفه رو  

پ ن :  

اون عکس مثلا منم ..... ببینید چه نازم

   

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

 

 

مرا تنها به این دریــــــــــــــــــا سپارید . . . . /

 

 

مپرسید ، ای سبکباران ، مپرسید

که این دیوانه از خود بدر کیست ؟

چه گویم ؟ از که گویم ؟ با که گویم؟

که این دیوانه را از خود خبر نیست. 

  

به آن لب تشنه می مانم که - نا آگاه

 به دریای در افتد بیکرانه ،

لبی ، از قطره آبی ، تر کرده ،

خورد از موج وحشی تازیانه ! 

 

مپرسید ، ای سبکباران ، مپرسید

مرا با عشق او تنها گذارید .

غریق لطف آن دریا نگاهم

مرا تنها به این دریا سپارید

مرا تنها به این دریا سپارید

مرا تنها به این دریا سپارید !

آه ..../

 

tumblr_logeaifobr1qbskx5o1_500_large 

 

 دلتنـــــــــــــگی
عین آتش زیر خاکــــــستر است
گـــــــاهی فـــــــکر میکنی تمـــــــــام شده
امّـــــا یــک دفــــعه
همه ات را آتــــش مـــــــــــیزند . . . .

لالایی .../

                                   

 

                                      

                                    لالالایی گل نی نی                                           

                                         خوابهای خوش ببینی

ای دریغ ... /

 


گفتم بهار
خنده زد و گفت
 ا
ی دریغ ، دیگر بهار رفته نمی آید
گفتم پرنده ؟
گفت اینجا پرنده نیست
اینجا گلی که باز کند لب به خنده نیست
گفتم  درون چشم تو دیگر ؟
گفت دیگر نشان ز باده مستی دهنده نیست
اینجا به جز سکوت، سکوتی گزنده نیست . . .
اینجا به جز سکوت ،سکوتی گزنده نیست . . .
اینجا به جز سکوت ،سکوتی گزنده نیست . . .

اینجا به جز سکوت ،سکوتی گزنده نیست . . .

جوجه کشی .. اونم تو شورا ...

دیروز این پسره رضاهه می خواست این یوزرو پسورد پرتالو بده هااااااااا 

مگه گذاشتن اون بی شرف ها  

من نمی دونم این دخترا چرا تا چششون به پسر جماعن می افته به فکر مزدوج شدنن  

نامردی هم نمی کنن همرو تن خودشون می بندن که یکی آخرش بهشون بماسه  

اگه دیروز جلف بازی در نیورده بودن الان یوزرو پسورده پورتال دستمون بود .. دیگه این طوری گه گیجه نمی گرفتیم  

آخه من نمی دونم این حاجی چرا این جنس ذکورای سوسولو جمع کرده آورده تو شورا  

آخه مگه اینجا جای داف بازیه  !!!! 

فک کنم تو سطح کلان کشور هم داره همین داف بازی ها میشه که آخرو عاقبت تموم کارا شده این .. شده جهان سومی بودن  

واسه همینه که عقب مونده شدیم دیگه  

اگرنه تمدن ایران کجاهو .. بدبختی الان کجا  

صبر کنید .. بذارید یه چن جلسه از این شوراهای استان بگذره .. خودم حالشونو می گیرم که این طوری دُمشون دراز نشه  

می خواین جوجه کشی را بندازین برین تو دانشگاهتون تور پهن کنید  

مگه این جا ما هیئت جوجه کشی را انداختیم .. بی شرف ها  

خودم به بچه های بالا دست می گم بررسی کنن .. این جوری نمیشه   

این پسرای مدعی هم همچین از لاس زدن بدشون نمیاد ... کلا حال می کنن با لاس زدن  

یک حالی ازتون بگیرم من که مرغای آسمون به حالتون زار زار گریه کنن  

حاجی از این وضعیت بو ره .. همتونو ستاره دار می کنه ( از ما گفتن ) 

 پ ن نامربوط : 

بچه زرنگ یه جا همچین مچتو بگیرم که خودت ندونی از کجا خوردی  / والّا  

با من رو راس باش ... همین الانش هم می دونم کی هستی ... 

فقط می خوام بهت ثابت کنم که خ.. خودتی

جنوب جهنم ...

کاش می فهمیدی:
درخزانی که ازاین دشت گذشت
سبزهاباز،
چرا زرد شدند
خیل خاکستری لک لک ها
     درافقهای مسی رنگ غروب
                              تاکجاهای کجا
                                      کوچیدست.
کاش می فهمیدی:
زندگی محبس بی دیواری است
وتومحکوم،
به حبس ابدی
       وعدالت ستم معتدلی است
               که درون رگ قانون جاری است.
کاش می فهمیدی:
دوستی،آش دهن سوزی نیست
عشق،بازارمتاع جنسی است
آرزوگورجوانمردان است
مرده از زنده
         همیشه،
                  هرآن،
                   درجهان بیشتراست.
کاش می فهمیدی:
چیزهایی است که بایدتوبفهمی،اما....
                                         بهتر آنست
                                              کمی گریه کنم

فشارم زده بالا

دارم خفه میشم ... 

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف

مامان جووووووووووووووووووونم .../

مامان دلم برات خیلی تنگ شده ... 

کی می خوام بیام خونه تا ببینمت  

دلم برات عینو دل گنجیشک می زنه .../  

 

یه خبر خوش برای ساره .../

آقا امام حسین ما رو طلبید .. 

البته اگه یه شوووووووووووووووووهر داشتیم می فرستادنمون مکه 

بیا مکه هم بخوای بری باید شوووووووووووووووووووووووهر داشته باشی  

حالا اگه این جینگیله بچه های الان مرد بودن باز می گفتیم  

عربای چن زنه ی پدرسوخته دمتون داغ .. شوما درس می گین . ولی این جینگیله بچه ها که با آم باشن اون جا ..خداییش یه جو غیرت دارن  

من اگه هی طاقچه بالا نمی ذاشتمو شووووووووووووووووهرکرده بودم الن به جای کربلا می فرستادنم مکه  

 

پسرای گروه دارن می رن مکه .. ما ها بی شوووووووووووووووهرا رو دارن می فرستن پیش آقا  

حالا بگذریم که آقا رو عشق است  

کربلاهو بین الحرمینو آقا ابوالفضل العباسو .. سید الشهدا یه چیز دیگه اس  

هر کی رفته می دونه من چی می گم  

من که نرفتم ولی انگاری خدا داره می خواد که برم  

  

پ ن :  

کربلا کربلا  .. ما داریم میاییییییییییم  

کربلا ، کربلا  .. ما داریم میاییییییییییم   

 

ایشالله تو برگشتم یه فدایی پیدا میشه یه بمب می ندازه سمتم ( فقط سمت من / بقیه گناه دارن . جونن کلی آرزو دارن / ارشد  دکترا فوق دکتراشوهر بچه زندگی ..بقا تو کشور غربی و و و و و َکلی آرزوی دیگه ) .. .. ضعیفه م شهید میشه  

کلا حال تو حال  

چه شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود .. اگه بشه هم که خیلی خوب میشه  

راحت میشیم میریم پی کارمون  

الفاتحه مع الصلوات