قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

من . . . منه ساره



من الان تو پایان نامه ی ارشدم . . .

من الان سر کار می رم و دستم تو جیب خودمه

من الان برای خودم و فقط برای خودمم

من الان بزرگ تر شدم

من الان خانوم تر شدم

من الان پخته تر شدم 

من هنوز هم چادر میذام

من هنوز هم حجاب دارم . . . و با حجاب تر شدم

من ایمانم به خدا قوی تر شده ولی . . .

من الان از همه جاهایی که قبلا بودم اومدم بیرون . . . دیگه اون جا ها  نیستم

من الان رفتم جاهای جدید

رفتم جاهایی که توش دیگه . . . نیست

من از همه ی آدم های قبلا بریدم

همه رو رها کردم . . . ولی اون ها هنوز منو رها نکرن

من الان مال خودم شدم

من الان دیگه هیچکسو مال خودم ندارم

من الان دقیقا شاید 3 سالو 5 ماه هست که هنوز ضعیفه هستم

و روز به روز هم ضعیف تر میشم . . . ودر عن ضعیفه بودن پوستم کلفت تر میشه

من هنوز هم به رسم عادت تو نوشت و آپ گذاشتن مثه گذشته ها بعد جملاتم چن تا نقطه میذارم

ولی دیگه اون ساره ی شادو سر حال نیستم

دیگه نیستم

من الان شدم یه ساره ی ته ته ته از اینجا مونده و از اون جا رونده

من دیگه مال خودم شدم

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

خواستم حرف بزنم اما حرفام تکراریه و هیچ اثری در شما نداره ...پشیمون شدم از گفتن...شما غیر قابل پیش بینی هستی

می تونم بدونم منظورتون چیه ؟
میشه پشیمون نشید و بگید چی می خواستید بگید ؟

کاوه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://gongekhabdide.blogsky.com/

نگاهت جنگلی انبوه دارد
نگاهت اندکی اندوه دارد

من از طرز نگاهت ترس دارم
گمانم چشمهایت روح دارد!

مانشت سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ http://manesht-99.blogsky.com/

سلام!
دعوتید به وبلاگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد