قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

خدایا ...



یعنی امروز غروب من مرتکب بدترین اشتباه زندگیم شدم

بدترین 




خدا کنه به خیر بگذره

 

دعام کنید / لطفا

نظرات 7 + ارسال نظر
ا-م سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

دعا گوتوووونیم

به وب ما هم سر بزنید

ممنونم
شما که آدرس نذاشتید :)

من وماه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http:// hekayatydegar.mihanblog.com

سلام بر ساره خانم گل من قبلا هم مزاحمتون شدم اما افتخار ندادید تشریف بیارید الان از وبلاگ دوست عزیزم آیدا(راز آتش) لینکتون رو پیدا کردم اومدم خدمتتون و دیدم تو لینکاتون هستم سپاسگزار لطفتون اگر مایل باشید خوشحال میشم از حضورتون

سلام خانوم همراه عزیز
شما مراحمید ....بذارید به حساب کم معرفتیم
چرا به وبتون اومدم . میخونمتون ..ولی نظر نذاشتم ...عذر
چشم ..حتما ..به روی چشم
منم از حضور گرمتون لذت می برم
بوس

بیتا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام ساره جان

چشم جتماً امیدوارم زود زود درست بشه

سلام بیتای نازنینم
کجایی دختر ؟ دلم برات یه ذره شده بود
درست شد
قربونت برم ..فدات بشم

ت چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ http://kheilidoorkheilinazdik.mihanblog.com/

چی کار کردی ساره؟

یه کار دور از عقل که از ساره بعید بود

من وماه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

چشمتون بی بلا اختیار دارید فکر نکنم بی معرفت باشید یعنی مطمانم اینطور نبست اختیار دست شماست البته ...من فکر کردم شاید ....امیدوارم موفق باشید بانو وشادوتندرست

شما لطف دارید ..در اسرع وقت خدمت خواهم رید
قربان خوبی هایتان

کاوه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

ایشالله که حل میشه ساره جان

حل شده داداش کاوه ..ممنونم

من وماه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

ساره جان جواب کامنت رو درست میکنی کامنت قبلیم رو میگم
رسید رو اشتباها بدون سین نوشتی فکر کنم

واقعا !!
الان نگاه می کنم
چشم عزیز ..حتما
عذر ما رو بپذیر خواهری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد