قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

منم می رم . . .


منم دیگه انگیزه برا موندن ندارم

همه دوستانم رفتن




بعدا نوشت :


دارم آلبالو میخورم  / نمک زدم بهش

یعنی ترشه ها

دلتون آب

مخصوصا دل این مخاطب خاص که اسمش بی نام / آیکون زبون درازی

نظرات 3 + ارسال نظر
شکسته بال چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

آره منم دیگه انگیزه ندارم
چون حالا که برگشتم به وبم
هیچ کس نیس

سلام خانوم گله
کجایی تو دلم تنگ شده بود
نه من که حذفت نکردم
جز لینک هام هستی هنوز عزیزم
قربونت برم

شکسته بال چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://manodelamtanha.blogsky.com

دیدم لینکم رو نذاشته بودم دوباره اومدم
تو هم که من رو حذف کردی

وفا(امید) پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

اشکمی کیجا....
خیلی هم چشمت میزنن.....حیف اسپندا....
تهدید میکنی؟ منو؟ بزنم خط خطیت کنم یه وری..کج و معوج...گیس بریده...دم بریده....چش سفید...اوفففففف دیگه فحش یادم نیست...
از نفس دکتمه

اشکمی یعنی چی ؟
یَک حالی ازت بگیرم ..واسه من اینجا دارم میرم دارم می رم راه انداخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد