قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

ایمان دارم . . .

ایمان دارم  . . .


به خودم ایمان دارم

به عشقم ایمان دارم

به زندگی که بنیانش حق و عدالت و راستی باشه ایمان دارم

به مردی که در زندگی من خواهد بود ایمان دارم حتی به خوشبخت شدن آن مرد توسط ساره ایمان دارم

از این که اگر به او ایمان اشته باشم ایمان خواهم داشت که همه چیزم را برای او خواهم گذاشت

به زندگی بعد از مرگ ایمن دارم

به علی / محمد (ص ) / فاطمه / مرد زمان / ایمان دارم

به عدد  1 / 7 / 14 / 12 / 3 / 5 / ایمان دارم

به مادرم

به پدرم

ایمان دارم

به خدا خواهی خودم ..به دوستی خودم با او ..ایمان دارم

به قلبم که حاضر است روز ها / ساعت ها / دقیقه ها / ثانیه ها / لحظه ها  برایش بتپبد ایمان دارم

به انگیزه ی خودم که با وجود او قوت می گیرد ایمان دارم

به نیت خالص خود ایمان دارم

به دو رو نبودن ..بی ریا بودن خود .. ایمان دارم 

به صدای آب که آرامش خداوندی رو در من زنده می کنه ایمان دارم

به سقوط دانه های  برف که مرا خنک می کند و زندگی ر برایم هبه می آورد 

به میخک ها و زیباییشان و ظرافتشان ..به یاس / به نسترن های سفید

به خنک  و گوارا بودن چشمه های کوه اچو

به درغگو بود و ریا کار بودن و دو رو بودن بیشتر دوستانم ایمان ارم

به پرحرف بودن و پر انرژی بودن خودم در زمان های گذشته و کم حرف شدن و کم انرژی شدن خودم در زمان حال ایمان دارم

به ترسم از حشرات ..عنکبوت ها و مار ها ..و حتی گاهی دوست شدنم با آنها ایمان دارم 

به سر سختی مرد زندگیم ایمان دارم 

به مرد بودن مرد زندگیم ..به صداقتش ..به نیت خالصش ..به سختکوشیش ..به عاشق بودنش ..به مهربان و مهرورز بودنش ..به دلسوز بودنش ..به سکوتش ..به صبوریش ..به خدا پرستیش  و ترس از خالقش ایمان ارم

به سخت کوشی خودم ..به خر حمالی خودم ..ایمان دارم

به ترسو نبودن خودم ..به ضعیف نبودن خودم ایمان دارم

به عاشقانه زندگی کردن خودم ..

به اینکه شاید دچار وسوسه های شیطانی بشم ایمان دارم ( به این از همه بیشتر حتی )

به احمق بودن خودم ..به صبور بودن خودم ایمان دارم

به حرف بودن حرف خودم ایمان دارم

به سکوت کردن خودم در بیشتر مواقع و تحمل هر هر حرف و سخنی و هر بهتونی ایمان دارم

به شکسته شدن دلم که اگه بشکنه دیگه دل نمیشه ایمان دارم

به زندگی پر ادغدغه ..پر از حرف ..پر از بهتون ..پر از حسادت ..پر از نا خوشی ..ایمان دارم 

به دختر بودن خودم ایمان دارم

به کمبود نداشتن خودم ایمان دارم

به مهربانی پدرم ..مادرم ایمان دارم

به اینکه در این دنیا یک چیز و یک نفر مرا خیلی دوست دارند و دوست خواهند داشت ایمان ارم

به اینکه در این دنیا و آن دنیا من یک چیز و یک نفر و سر جمع دو مورد را دوست خواهم داشت و خواهم پرستید ایمان دارم

زندگی من

وجودیت من

هستی من

نوترون ها و الکترون ها ی سلول های بدن من متشکل از هسته ی ایمان است

ایمان من بار هایش مثبت و عاری از هر بار منفی است

این ها واقعیت است

هم محض و هم کاربردی


نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

امام حسین ( علیه السلام ): لاتـَرفع حــاجَتَک إلاّ إلـى أحـَدٍ ثَلاثة: إلـى ذِى دیـنٍ، اَو مُــرُوّة اَو حَسَب
جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که اصالت خانوادگى داشته باشد
(تحف العقول ، صفحه 251)

ممنونم / مثه همیشه عالی

بیتا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام عزیزم

خیلی فلسفی بود....

سلام نازگل من
نمی دونم ..شاید
قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد