قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

یعنی چی ؟

 

 

                               فمنیست نفرت انگیز یعنی چی ؟

یعنی چی ؟



   رقت انگیز یعنی چی ؟

من می ترسم . . .

من می ترسم  از شب هایی

                              که روزم را  . . .

                           و از روز هایی که روحم را

                         خراب می کند

                                   خراب می کند

                                              خراب می کند

                                                          خراب می کند




پ ن :

متن از یکی هس ولی نمی دونم از کیه . . .

عکس گرفته شده توسط فرداد

فردا شنبه س . . .

خدایا فردا شنبه س

شنبه . . .

خدایا هوامو داشته باش

خدایا من فقط تو رو دارم

هر چی کرمته . . .

خدایا هر چی به صلاحه

آمین . . .

چه حکمتی . . . . ؟!

هوا سرد است 

و ..

من

دستهایم  به گِردِ زانوان خموده َم  بسته است

و ..

جسم  خاموش من

روی  پله های سرد عاشقی

نشسته است


                                                       

نگاهم . . .

نگاه پر خروش من

به سمت رشته کوهای سپید  غم گشوده  است

دانه های خوب و بد ..

همه خوب می آیند ..

چه حکمتی پشت این خوب آمدن های متمادی نقش بسته است ؟



پ ن :

عکس گرفته شده توسط فرداد





دوستان بفرمایید ساعت دَهی ...

بگذریم از این که نصفه شب دیشب یه خواب بد دیدم و کلی ترسیدم ..و حالم گرفته شد و

این که خونواده صبح علل الطلوع امروز قرار کله پاچه داشتنو من از اون بی خبر ..

باباجان گرام رفته سر صبح کله پاچهو نون سنگگ داغ گرفته ..صُبی همه زدن تو رگ

منظورم 7 صبحه ..

بعدشم که همشون طبق معمول جمعه ها جیم فَنگ شدن رفتن بیرون

نارنجشم ماله دم درمون بوده ..

و بنده تو خواب ناز تشریف داشتم ..چقد خسته بودما ..

از همه ی اینا گذشته امسال تونستم یه بوت 60 ..70 تومنی رو 30 تومن بخرم ..خودمم هنوز باورم نمیشه ..

دیروز در یه طرح ضربتی رفتیم یه بوت گرفتیم

یکی دو تا قلم جنس دیگه مونده که بگیرم ..کلا خیالم راحت میشه ..

کلا من عاشق کفشم ..مامانم می گفت این ساره اگه دو هزار تا کفشم داشته باشه بازم می ره کفش می خره ..

( کلا مامانمون به ما آیکون متلک )

هنوز لای جُزواتمو برای اون دو امتحان هفته ی بعدباز نکردم ..

قده یه فیل خسته م ..روحا . . . جسما ..

مخصوصا روحا ....ای خدا تو روح این ساره که هیچ وخت راضی نیست ...

از بس که توقعش بالاست

 هنوز صبحونه نخوردم ..

کله پاچه با نارنجو ..نونه نیمه داغو ..اینا دیگه .

دوستان بفرمایید ساعت دَهی *


معنی نوشت :

ساعت دَهی*/ فک کنم به همون صبحونه ی دوم می گن که دو سه ساعت قبله ناهار می خورن دیگه   _____ دی :

بُگذر ...

                                 عکس گرفته شده توسط فرداد 

و زمان ...

و زمان در مقابلم ایستاد ..

به صورتم دست کشید ..بوسه ای داد

و لبخندی زد

و من در مقابلش زانو زدم

زمان من ماندنت را نمی خواهم

بُگذر ..

می خواهم که بگذری ...

هی خدا ...

ساعت 18بود ...6 غروب ..

ساعت 5:30 رسیدم خونه ..تموم لامپ ها خاموش بود و هیچکی خونه نبود

تاریک تاریک

مامان بزرگم تو اتاق من تو یه تاریکیه مطلق دراز کشیده بود ..

لامپ ها رو روشن کردم ..

لامپ اتاق مامان بزرگمم روشن کردم

من و مامان بزرگم تو یه اتاقیم

چایی سازو روشن کردم که برا عصرونه ی مامان بزرگم چایی درس کنم ..

خودم خسته بودم ..ولی مامان بزرگم رو دوس دارم .

چاییو آوردم براش تو اتاق ..مامان بزرگم ام اس داره ..

رو تختم دراز کشیدمو ..یه نفسه عمیق کشیدمو گفتم : ای خدا ..

مامان بزرگم به زبون محلی گفت جانا ...جانا *(1)

وقتی براش چایی رو بردم ..با دس اشاره به لامپ اتاق نشونه می دادو می گفت ..کیجا به این (سوه چراغ هاکِنه شِِه زندگیجه خِر بَوینی*)(2)

ایشالله دوماد های ری

شه درسخُن هستی ..ایشالله اَتا درسخُن ته گیر بِهه (3 ) *

ایشالله مهنس بُئه (4)*

و اون هی دعا می کرد ..و من دَمرو خوابیده رو تختم دراز کشیده بودمو خسته  خسته نگاش می کردمو ..لبخند می زدم ..

تو رو خدا ببینید دعاهاش چه نازو ساده بودن ...


معنی نوشت :

1) یعنی ای جان ..ای جان ..یا منظور همون جانم به قربانته

2)به این روشنایی چراغ (در واقع روشنایی چراغ نوعی واسطه و تقدس برای اجابت دعا ) بکنه که از زندگیت خیر ببینی

3) خودت درسخونی ان شالله یه شووهر درسخون گیرت بیاد یا مظور همون هم کیش خودت

4) انشالله مهندس باشه


همچنان ..

Clouds on Water || Canon5D2/Sigma12-24@13 | 6s | f9 | ISO200


   همچنان منتظرم ..

همچنان ..



بازم انداختنم تو انتظار ...

شدیدا منتظر شنبه م ..