قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

یا مولا ...

مولا برای از تو سرودن غزل کم است

تلمیح و استعاره، مجاز و بدل کم است

قرآن ناب لایق وصف مقام توست

شعر و حدیث و قصه و ضرب المثل کم است

آن لحظه که حلاوت نام تو بر لب است

شیرینی شکر که چه گویم، عسل کم است

باید برای مدح تو از صبح بَدر گفت

هیجای نهروان و شکوه جمل کم است

یا امیرالمـــــــــــومنین (ع). . .

شب قدر است  و من قدری ندارم  

چه سازم که توشه قبری ندارم 

مبادا لیله القدرم سر آید   

گُنه بر ناله م افزون تر آید   

اگر امشب به معبودی رسیدی 

 بگو یا رب ساره رو سیاه است   

دو دستش خالیو غرق گناه است  

بگو یا رب توئی دریای جوشان   

در این شب رحمتت بر او بنوشان   

مبادا ماه حق پایان پذیرد  

ولی این بنده ات سامان نگیرد  

 

 

 

یا علی بن موسی الرضا دلم واسه باب شیخ طبرسی ، صحن آزادی ، نصفه شبا .. صدای نقاره ها  

دعای جوشن کبیر ... امین الله  

برای گنبد طلات ... برای اون محراب رو زمین نشستنا  

برای چهار زانو زدنام خیلی تنگ شده  

یا امام رضا دلم برای زائرات .. برای دلداده هات تنگ شده  

آقا دلم واسه خودت ... واسه غریبیات تنگ شده  

کاش لیاقت داشتمو این سه شبم جام تو صحن آزادی روبه روی گنبد طلات بودم  

آقا ... داغونم .. خیلی داغون  

دلم مشوشهو نمی دونم با وجود در حال احتضارم بودنم چه کنم   

الهم انی اسئلک با سمک یا شافی .. یا رافی  

 

التماس دعا دارم  ... 

برای همه ی جوونا  

برای همه ی بیمارا .. برای همه ی مادرا و پدرا  

برای همه ی اونایی که دستشون از این دنیا کوتاهه  

برای عاقبت به خیری / برای سعادتمندی / برای سلامتی ... برای صراط المستقیم شدن

برای نسل بعدمون .. برای همه ی آدمای خوب که باید سایه شون بالا سرمون باشه تا ازشون خط مشی بگیریم   

آقا جان تو رو به بی بی فاطمه ی الزهرا جوونا رو یادت نره ...  

 

 

بعدا نوشت :  

 

خدایا شکر

 

گافــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ..

کلا این ایام ایام خنده نیست ولی دوس دارم از یه سری اتفاقا بگم که بخندم ...  

آخه هر وقت یادم میاد منو به قهقه میندازه بد مصب  

یعنی من بهینه برای خودم متاسفم که خدای سوتیو گاف دادنم  

هه هه هه =))))))))))))) 

اوفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ..

حالا می فهمم ما داریم مزد زحمت هایی که کشیدیم رو می گیریم  

دم آقا رضا گرم که اگه اون سه شب کارمون رو را نمی داخت احتمالا ما تموم طرحو می لنگیدیم  

کی گفته دیگه مرد پیدا نمیشه ... پدر ...وخته ها همش تبلیغات کاذب  !!!

به قول دویتور بوق : 

گ...(بوق) زیادی خورده کسی که گفته دیگه مرد پیدا نمیشه  

هیچ برادری در حق خواهر خودش انقد معرفت نداره که این آقا رضا در حق ما داشت  

با تموم بدبختی که خودش واسه کارای خودش داشت ولی با این حال سه شب پا به پای ما تا صبح نشست  

هنوزم آدم خوب پیدا میشه  

ولی اون جای قضییه باحال بود که نمی دونم چرا به سر دخترای گروه زد که برای تشکر از این آقا رضا برن واسش عطر بگیرن ... من نمی دونم هدیه قحطی بود ؟؟ ... چی بود ؟؟؟ 

دیگه فکر اذهان عمومی رو نکردن ... حالا کم مونده بود بقیه ی پسرا فک کنن این دخترا به یه چشمی به این آقا نگاه می کنن ... دیگه نوبر بود خدایی  

حالا خوده من تو قسمت نظرات یه برگه که بهمون دادن از این آقا منظورم  رضا ست تشکر کردم کاش چنین غلطی نمی کردم ...فک کن سرپرست گروه دو هزار دفعه به این رضا گفت که  

یکی از خانوما کتبا ازت تشکر کرده ... خفمون کرد خدایی  

خب مثلا که چی ؟؟ انقده فکر بسته س که آدم یه تشکرم نمی تونه بکنه  

اوفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ... 

امروز می خوام برم پی بدبختی طرح ... ببینیم خدا چی می خواد  

فعلا .. ./

ذهنم باید آروم شه مگه نه ؟؟ ... 

 

لا حول ولا قوه الا بالاه علی العظیم ...

ذهن درد

خدایا این روزا ذهنم بدجور گیره  

یه راهی یه پایی ... یه چی بده دیگه  

خدا وکیلی گفتم می رم این ۲۰ روز گُمو گور میشم بهتر میشه ... بهتر که نشد هیچی خودت شاهدی بدتر شده ... 

چقدر ذهنم درد میاد  

خودت می دونی که می خوام پس برام بخواه ... 

زود تر بخواه ... داره دیر میشه .. خودتم می دونی داره دیر میشه / دیگه عرض من بیهوده س  

چهار پنج شب پیش که گفتم خوش به حال فلانی که دلسوز دارهو یکی هس که دلش واسش بسوزه .. ولی ما چی  ؟؟

طرف چه لبخندی زد ... اگه غیر این بود یا هس بگو هس  

که خودت می دونی نیس  

به ولاه نیس  

 

پ ن :  

 

التماس دعا داریم . . .

یکی دو شبه که اومدم  

تو اون هفده روز کلی قضیه تو تموم شبانه روزمون پیش اومد که الان که بهشون فک می کنم می بینم واقعا جای تعجب داره که سالم برگشتم خونه  

امشب به بلاگ همتون سر زدم دوستان  

دویتور بوق پست امشبت حرف نداشت / پاک هوایمون کرد ... دستتون درد نکنه  

عالی بود ...خیلی چسبید  

 

نمیدونم واقعا جواب کامنتاتونو چی بدم ...  

یعنی اصلا از کامنتاتون سر در نیاوردم  

بنابراین من ازدواج می کنم . . .  

هر انسانی باید ازدواج کنه ...

چاپ ششم . . . /

واقعا بیشتر اوقات که یه زنم برای خودم متاسفم میشم 

دور از جون بعضیاتون این زنا چه آدمای مزخرفین و حتی پست  

این که می گن شاه می بخشه شاه قلی نمی بخشه مصداق همین جاس  

این سردبیر روزنامه توافق کردیم که دو صفحه به صفحمون اضافه بشه و این پسره کلی هم تحویلمون گرفت ... کلی هم راهنمایی کرد  

حالا این هیئت تحریریه ش این زنیکه ی کلاش فک کنم دائما داره زیراب ما رو پیشش می زنه دیشب که  گفت ما جا نداریم مطلباتونو چاپ کنیم ولی بعدش این پسره گفت نه کی گفته چاپ می شن   

واقعا این زنا موجودات عجیبی ن  

زنیکه بیشعور دید ما دیشب با این سر دبیره به توافق رسیدیم از اتاق رفت بیرون دیگه نیومد  

خدا رو شکر می کنم گوش شیطون کر که اصلا حسود نیستم  

ای بر هر چی حسوده پست لعنت  

کلی زحمت می کشی کلی بی خوابی می کشی آخرش یه زنیکه کلی لبو لوچه برات ناز بیاد که ما نمی تونم چاپ کنیم چون جا نداریم و می ره برای شماره ی بعدی  

 

ولی خوشم اومد دیشب حالش گرفته شد  

فکر کرده با بچه طرفه / بعضی این زنا فک می کنن زیادی زرگن در حین نادون بودنشون