قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

معرفیی از دوستان بسیار خوب بلاگـــــــــــی .../

با اجازه تون پته ی یه سری از دوستان که بیشتراشوون تو لینکم هستن و من ماهاست که بهشون سر می زنم و می خونم بعضی هاشونم به سال رسیده همشون خوبن ... خیلی خوب  

فقط به پیشنهاد پدر شوهر دخترم ( ایشون )و علاقه مندی خودم .. خیلی دوس داشتم یه یادی از دوستان قدیمیو قدیمی تر و علی ای الحال جدید بشه  

احتمالا طولانی خواهد بود / به بزرگیتون ببخشید   

این پست ترتیب خاصی نداره و بیشتر برمی گرده به ترتیب لینک های سمت چپ بلاگم  :   

دیوار / هیچ : نوشته هاش تو بلاگ یادداشت های یک دهاتی کلی آدمو می خندوند من از اون جا با بلاگش آشنا شدم ولی تو این بلاگش یه خورده از جامعه و وضعش ناراحته / داداش علی که همشهریمه و از شهری که من توش زندگی می کنم بی ذاره و عاشق بهشته خودشه / یه داداش آک و تموم عیار  که فقط شلوار پارچه ای پوشیده تو عمرش و فقط یه بار به پوشیدن شلوار جین افتخار داده / کلا قبل از اینکه با خانومش ازدواج کنه فاجعه بار عاشقش بوده/ هر لباسی خانومش براش بخره با افتخار می پوشدش  / عشقه زندگی تو کشورهای غربیه / کلا فوق العاده روشنفکر و در بدو امر نوه ش رو بیشتر از بچه ش دوس داره این داداش علی ما  یه بچه داره خیلی نازنین که قراره در آینده شوووهر دختر من یعنی ساره بشه چون علی عروسش رو از پسرش بیشتر دوس داره / الهی عمه قربون ایلیاش بره / وصلت خانوادگی م آرزوست علی این بشر عشق سرعت بالا یعنی فوق العاده فاجعه بار بالا ... مطمئن باشید تموم اون افرادی که با سرعت خیلی بالا از کنارتون رد شدن علی بوده / من که مطمئنم اون مردی که تو ۳۰ : ۲۰ نشون داد۱۴ میلیون خلافی داشت اون علی بود / علی داشته باش آفتابه رو =)))  داداش دیوانه وار طرفدارتیم

دویتور بوق :نوشته هاش و حرفاش رو تو بلاگش طنز مینویسه و منظورشو تو  نوشته هاش می رسونه خفن / خیلی خیلی بوق می زنه کلا سرمون رو برده :)/ البت اگه بوقای اون نباشه ما از زندگی می بُریم / دویتوره ( حالا معلوم نیس راستکی یا الکی ) تموم بوقا رو هم امتحان کرده از دوچرخه ،موتور ، بگیر تا قطارو کامینو هواپیماهو حتی کشتی  .. تو بلاگش هر حرفی می زنه از اجتماعی بگیر تا ثیاثی ولی خودش معتقده که همشون فقط اجتماعین ... تو بلاگش یه جمع چند نفری مئتلف داره که خوده بنده هم عضوشون هستم /دویتور فعلا در حال تحمل کردن ما جمع مئتلفینن :) و کلا خیلی نسبت به مخاطبای بلاگش لطف داره و هوای همشونم داره/کلا تو بلاگش خیلی خیلی خوش می گذره   

غرولند های یک جهان سومی : اوف این بشر که دیگه تهشه/ انساندوست و با قلبی سر شار از عطوفت و دوس داشتنی  ... کلا استاد سختکوش ... متمرکز .. شوخ طبع .. و اما زود رنج .. جدی .. گلیمتو پیشش نباید زیاد دراز کنی .. کلا دیر باهات به تفاهم میرسه .. کلا اگه دختر بود تو ترشی لیته بود و ازدواج واسش یه آرزو می شد :)و احتمالا مامانشو دق می داد / راستی تمشم کلا خاکستریه / وفوق العاده عاشقه روانشناسیه  به دانشجو جماعت رحم کاذب نمی کنه ... گیتار می زنه زامبرا باید گوش کنی  عاشق بارون و برخوردش با سقف ،شیشه ی ماشین و پنجره ی اتاقشه  و عاشق سمبوسه س ( هر دفعه که مامانش سمبوسه درس می کنه ۸ تاش ماله اینه ) مغز کاهوهای سالاد خونشونم همیشه نصیب این میشه / به گفته ی خودش زنش حتما باید عینکی باشه ( چون وقتی عینکشو بر میداره خیلی قیافه ش دیدنی تر میشه ) 

هفتمین قاب : و اما داداش فرداد .. فوق العاده با ایمان ... یه برادر که حق برادری رو  در حق مخاطباش تموم کرده .. دس به دعا و رازو نیایشش حرف نداره .. امید می ده بهت باهاش فرسنگ ها تا آسمون می ری / اهل زدن ساز اگه اشتباه نکنم سه تاره و اِسم سازشم قُلندره .. عاشق عکاسیه و عکسای نابی می گیره که کلا خودم بهینه داغون با هاشون احساساتی میشم / پشته عکساش حرفهای زیادی خوابیده   / داداشم فقط یه چیزیایی ذهنش رو به خودش مشغول کرده و احساس می کنم که گاهی از یه چیزایی ناراحته ... کاش از دس آبجیش ساره کاری بر ماومد که واسش بکنه / حیف که ساره توانی جز دعا کردن نداره

دلپیچه های مغزی که ناشتاست : و این دخمله الیکو بانو که پستایی می ذاره تو دو سه خط که سبک ادبیش حرف نداره ...فوق العاده دل گشاد و به منطق های مختلف اجازه ی فکر کردن می ده .. نقدش صریح و رکه و با کسی شوخی نداره ...گاهی اوقات هم با خدا به هم می پیچن ولی الی خودش با خدا درسش می کنه ..کلا قلق خدا رو داره ..هر وقتم دلش می گیره زارت می زنه به سفر و تو خونه بند نمیشه و آبجیه آک خودمه  

 

سیب زمینی سر حال : این یکی آجیم خودش رو سیب زمینی خسته می دونه ولی من که آبجی ساره ش باشم عکس این فکر می کنم ... این بیتا آبجی ما مهندس خانومی هست دویتور و اینکه کلا کارشون خیلی درسته و جدیدا تو سمت استاد می خوان تدریس کنن .. این آبجی ما هر وقتم دلش بخواد می ره پیش آقا علی بن موسی الرضا چون که مشهدی هستن این بیتا خانوممون .. و اینکه بیتا شعرو خوندنو خیلی دوس داره و قدو قواره ش برعکس سنشه و اینکه عاشق دامن پف پپفیه ..جمعه هام باباباش هستن کوهنوردی .. بیتا کلا خیلی امیدواره به زندگی و اعتماد به نفسش آرزوست   

 

چسبندگی های روح ما :خیلی وقته میشناسمش .. اولا فک می کردم جنسه ذکوره بعدا طی اتفاقی فهمیدم دختره .. حرفاشو رکو راستو صریح تو بلاگش  می زنه با کسی هم شوخی نداره .. یه خورده هم خشنه .. به هر کسی هم باج نمی ده .. حوصله ی بچه های مخصوصا پسرای کوچیک تر از خودشو اصلا نداره .. بهشم بگی چشت بالای ابروته می زنه فکتو میاره پایین .. ولی آدمه رویی .. تک روحه .. دو روح نیس ... و اینش باحاله ... دوسش دارم منبسی فبها   

قوطی کمپوت : داداش علی .. کله خرابی واسه خودش .. تازگی ها دایی شده و عاشق دختر خواهرش .. اون نباشه می خواد دنیاش نباشه .. سرباز بود / کچلم بود ولی سربازیش یه چن وقتی تموم شد .. کلا جان آزاد .. داره نفس راحت می کشه .. کلا منو این با هم نمی سازیم .. یعنی اون اولا ولی دیگه باهاش کاری نداریم و تو حال خودشه .. ولی مرامشو عشق است داداشیه واسه خودش آک .. یه سری اعتقا دات داره که مختص خودشه .. باحاله .. نوشته هاشم باحالن ولی من بیشتر نوشته هاش رو تریجیح می دم سانسور شه از بس که بد می نویستشون .. بد دهنم است این داداش ما .. همش دارم بهش می گما .. ولی میگه من همینم

راز آتش : و ایشونم آیدا خانومی ....یه دختر جیگمله نازه ناز که فوق العده پر احساس و امیدوار و عاشق خدا و زندگی .. آیدا عاشق پرو پا قرص بچه هاست ... کلا عاشق شعرای سهراب سپهریه این آیدا خان.وم هم عضو همون جمع مئتلف بلاگ دویتور بوق هم هستن  

شعرایی انتخابی آیدا که تو بلاگش می ذاره و اون نوشته های خودش حرف نداره .... و کلا حست توبلاگش باز میشه فوق العاده این دختر بی ریا و بی منظور و اصلا بویی از غرور نبره .. خوش مشربی واسه خودش این خواهرم  

بی جوابی : ایشون آقای ویکی که کلی طرفدار داره و این که با جنبه ای واسه خودش که بیاهو ببین مهندسی می خونه .. کارم می کنه .. این روزا یه خورده دپرسه  / کلا فشاره زندگی دیگه  

تو بلاگش پست می ذاره تموم زمینو زمانو نقد می کنه ... رحم نمی کنه کلا :)) /تازه گی ها دایی هم شده ولی بهمون شیرینی نداده هنوز/ از شهری که زندگی می کنه خوشش نمیاد / تازشم گفته زنشو از همین شهریا می گیره / برعکس اخلاقیات شوخش ...اخموهه از قرار معلوم .. ولی کلا بامرامیه واسه خودش خفن  

شعر ها و نامه های مهرداد محمدی : ایشون آقا کاوه که دیر به دیر به بلاگش سر می زنه یعنی مثه ما فک کنم هر روز رو خط نیس تقریبا و اینکه کلی از شعرای عموی محترمشون رو می ذارن رو وبلاگشون و روشون مانور می دن .. شعرای عموشونم از نظر بیشتراش حرف نداره .. خود آقا کاوه هم که دوستی رو در حق مخاطبانش تمام کرده نسبت به بنده هم خیلی لطف دارن کلا  

سوم شخص مفرد : اسم این آبجیمم اول شخص مفرده بر عکس اسم بلاگش .. تو بلاگش گاهی از خودش می نویشه و گاهی هم از دغده هاش گاهی هم به جامع گیر می ده .. ایشون پزشکی می خونه و واسه خودش خانوم دویتوره ... به پسر جماعت پرو رو هم رو نمی ده .. کار به فحش بکشه فحشم م ده بهشون .. کلا خیلی زرنگه ..  

همکنون: این دوسته ما هم که گاهی اوقات یَک تصویرای باحالی می ذاره تو بلاگش که آدم هم خده ش می گیره و هم به فکر وا می دارتت .. نوشته هاشم جالبه و خوندنی برای خوندن/تصویر قالبشم خیلی با مزه س ... خودشم که این روزا سرش شلوغه هو زیاد حاش خوش نیست و تو موندن و رفتن تردد داره ولی خو من بهش می گم بمون حیفه که بری :)  هر دفعه هم که آپ می کنه انقده لطف داره که میره به همه ی دوستاش می گه که آپ کردمو بیاین/  

pink : این ساحل آبجی ما که خیلی نازه و هم استانیمونه کلا شهرش با شرمون یه ربع ساعت فاصله س ... احساساتی مهربون ولی زود رنجه .. تو بلاگش هم از خودش می نویسه و هم از دورو برش گاهی اوقات از  خودش دلنوشته هاش و شعراشم می گه/ تو خانومی واسه شوهرشم کم نذاشته این آجی ما  .. متحل و مربی ورزش هم هس .. و یه شوهره داره که تو آقایی کم نداره .. و پستایی که داداشمونم می ذاره عالین ولی حیف که چن وقتیه نمی دونم چرا بد تو خودشه ولی آبجی ساحلم مثه یه دریا وجودش لطیفه  

بی قراری های من : این صبا خانوم که بازم همشهریمه که تو خانومی کم نداره و کلا بامرامه ... نوشته های بلاگشم که با احساسات من بد رقم میسازه .. دانشجوهه/خیلی خالصو مهربونو  و بی ریاست  

قرن 20 :الهام خانوم که تو بلاگ نویسی سنگ تموم گذاشتن و تو بلاگشون هر چیزی که بخواین پیدا میشه از دل نوشته بگیر تا نوشته های آزاد که گذاشته به عهده ی مخاطباش و شعرو فیلمو .. دیگه کلا همه چی ... خودشم که تو خانومی کم نداره .. دانشجوهه و یه دختر با افکار باز و البت منطقی ... به عقاید افرادم هم تو مصاحبت با هاشون اهمیت میده و ارزش قائله  

نوشته های آبی من : فریبا جان خودم ملقب به فری و فرمان روای بی حدو حصر بلاگ بوق ..  

کسی رو حرفش حرف نمی تونه بزنه نویسنده و در حال حاضر داستان و رمان دختری به نام ترمه در بلاگش به نمایش گذاشته شده/ فوق العاده مهربونو دوس داشتنی هوای مخاطبای بلاگشونم خیلی دارن ... تو بلاگ دیگه ای هم به نام مشق من هم می نویسن به اسم فریبا / ایشون سر دسته ی جمع مئتلفین بلاگ دویتور بوقن .. که کلا تو بلاگ دویتور سنگ تموم گذاشتن/تو خانومی کم ندارن ایشون  

کشکول :و ایشون هم جناب خورشید که نوشته هاشون نقد هایی به جامعه و مردمانش و نوع زندگی و فرهنگ و گاهنا دل نوشته و شعر های انتخابی بعض ی از شعرا ... نوشته ها و پیشنهاد هاشون خیلی منطقی و جالب و جای فکر داره مطالبشون .. ایشون شدیدا به کلمه ی استاد حساسیت دارن و اون رو مستحق خودشون در حال حاضر نمی دونن ..ایشون هم یکی از اعضای مئتلف بلگ دویتور بوق هستن ... و به مطالبی که در بلاگ دویتور اشاره می کنن واقعا ارزنده س  

دختر انتظار :این خانوم که فوق العاده مهربون کاری و قانون مند ... و کلا دیدشون نسبت به اطرافیا ن و جامعه بازه ... و فوق العاده منطقی هستن .. نسبت به من خیلی لطف داره و کلا عاشق بچه هاس .. ایشون جدیدا مهد هم زدن که اگه دوس دارین بچه هاتونو بذارین تو مهدش ..و همچنین با اعتقاد و با ایمانه و کلا مسائل دینی براشون در درجه ی اول قرار داره  

سایه روشن : تازه با هم رفت آمد مجازی پیدا کردم .. فقط می دونم خیلی با جنبه نو نترس و شوخ طبع / وبلاگشونم خیلی خوشرنگه

 چن تا دوست دیگه هم هستن که تازه به بلاگشون رفت آمد کردم نمی شناسمشون زیاد ولی بلاگای خیلی خوبین یکیش  : 

شاعر را تکه نانی خشکیده در دست :( که حرف دل ما رو می زنه و بلاگش انرژی می ده ) 

و دومیش کرگردن : که ایشون واقعا نوشته های بلاگشون خنده دار بیشتراشو به زبان طنز  و مخاطب از خوندنشون ضرر نمی کنه   

و سومیش تسبیح آی زیر محراب کبود / فانی که تو بلاگ فانی هم هر چی بخوای پیدا میشه ...و دغدغه هاش خیلی خوبن ... ادم خوبیه و مهربون و استدلالاشم جالبن و خوندنی  

 کلا بزرگتر از سنش فکر می کنه و می نویسه 

و اینو یادم رفت بلاگ قفسه     که متونش جدی و تحقیقاتی برعکس محققش مریم خانوم که خیلی نازو پر محبتن و لطف دارن

و در آخر بلاگ از هر دری سخنی که متعلق به آقا رضاست و ایشون مهندسنو از دغدغه هاشون تو بلاگشون می نویسن و نگاهشون و نقدشون هم به دنیای اطراف خوندنیه و اینکه زبان گفتاریه بلاگشونم جالبه    

پ ن ۱ :  

دوستان اگه در مورد بلاگ دیگه ای ننوشتم بذارید به حساب اینکه شناختی نداشتم ازتون

پ ن ۲ :  

و اینکه اگه دوستان مایلن مخصوصا اون اول تر ها می تونن چنین پستی تو بلاگشون بذارن ودیدگاهشون از من و دوستان دیگشون رو بیان کنند / خوشحال میشم :) 

نظرات 27 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://ghafase.blogsky.com/

خوش به حالت با اون داداش خوبت

واقعا خوش به حالم .. واقعا داداشم خوبه :)

تینا# دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.enekaass.blogfa.com/

سلام ساره خانوم ...
(ببخشید که اینقد رک می گم ، باور کنید قصد جسارت ندارم ! اما به شخصه از کلمه ی ضعیفه اصلا خوشم نمیاد ! حس بدی بهم می ده ... رو این حسابه که اسمتونو از کامنتهاتون ورداشتم و اینجوری شروع کردم ! به عبارتی زود پسرخاله شدم)
من از دست ِ‌شما عصبانی نیستم دوست ِ خوب ! به هرحال پیش میاد ... منم چند وقت پیش اشتباهاته فاحشی تو کامنتهام داشتم !!
تا باشه از این دلخوری ها ...
و خوشحالم روشن شدید و کامنت گذاشتید . هیچی بهتر از پیدا کردن یه دوست ، منو خوشحال نمی کنه !
و در نهایت هم اینکه من مازنی نیستم . به دیگر کلام همسایه ی شمام ! گیلانی ام .
هرچند توفیری هم از هم ندارند ! همه ی ایران سرای من است ...

سلام بر تینا خانوم گل / ببین ضعیفه فقط منم .. نه به این که ضعیف باشم نه .. کلا دلیل دارم واسه اسم بلاگم / بابت حس بدم متاسفم .. بر ما ببخش ... زود پسر خاله شدن رو هم دوس دارم گاهنا خوبه این اتفاق :)
خوشحالم از خوشحالیت و پیدا شدن دوس خوبی مثه تو ...
بله همه ی ایران سرای من است ... از آشنای باهات بسی خرسندم عزیزم

تینا# دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.enekaass.blogfa.com/

راستش بلد نیستم تو اینجا خصوصی بزارم
و اینکه هنوز پستتونو نخوندم که بخوا کامنت مربوط بارم ! احتمالا بر می گردم ...

خب عزیز تر جان کامنت خصوصیت رو بذار تو قسمت تماس با من قسمت فوقانی بلاگم .. واینکه باید ایمیلم داشته باشی برای کامنت خصوصی عزیز جان .../ بر گرد منتظرم :))

ویکی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

بذار اول قبل از اینکه بخونم تازه ترین کشفمو برات بگم...

کاری ندارم ساکن کجایی اما مطمئن شدم که لری...!
همیشه معروف بوده و حتی خودشونم اعتراف میکنن و براین اعتقادن که دست چپ و راستشونو همیشه قاطی میکنن...!
حالا برم بخونم.وای بحالت اگر ویکی رو آره...!

کشفت بدرد خودت می خوره من یه مازنی اصیلم و مخصوصا اصیل تر برای اون شهری که توش زندگی می کنم و الان هم ساکن همون شهرم
و به مازنی بودن خودم هم افتخار می کنم
و متوجه خط سوم چهارمت نشدم .. منظورم متوجه منظورته
حالا این کشفت از رو چی کشف شد حالا ؟:)

پیمان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،به به سایه روشن چی چی جنبه مون وبه نقد کشیدی. (کلا تو مطلب جدی تم به ما اون تیکه هرو بنداز دیگه!!!!!. ممنون بابا بامرام از ذکر اسم ما ؛والا همه چیز برعکسه با بعضیا که سالهاست رفیقیم اسم مارو نمیزنند شما که تازه واردی دمت گرم بابا ترکوندی مارو. راستی موندن من چه فرقی به حالت میکنه بهم میگی بمون تو که منو نمشناسی(تعارف دیگه؟)
خداقوت_پیمان

حالا بیا درس کن ... تعریفم نمیشه کرد .. همش تعریفو تمجید بوده .. تا باشه از این مدل تیکه پرونی ها باشه :))
نه تعارف نیست / مگه من بقیه ی آدمای دنیای مجازی یا تموم افراد که تو این پست در مورد ش حرف زدم رو میشناسم که شما رو بشناسم
همشون دوستای مجازین فقط
می گم بمونید چون بلاگتون ارزش اینو داره که بمونید .. تعارفم نیس خودتون همکه فبها با انرژی .. آدمای دنیای مجازی همشون بی اشتیاق شدن و بی انرژی دنیای مجازی به وجود افرادی مثه شما احتیاج داره
فکرتون منطقیه

ویکی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

اولا که اصلا بد نیست لر بودن...نباید موضع بیگیری...
من آرزومه لر بودم...انقدر که لر خوب دیدم هیچ قومی رو خوب ندیدم تو ایران...!
دوما...نوشتی سمت راست بلاگت لینکات هستن که من اومدم دیدم سمت چپه...اسن شد که کاشف شدم...×!

سوما خیلی کار باحالی بود این پست...1
برای منم که بد ننوشته بودی راضیم ازت...
جالبه که هنوز یادته از شهرم راضی نیستم..
خودم یادم نبود...!
مرسی

من کی گفتم لر بودن بده حرف تو دهن من می ذاری
همه ی ایران سرای من است .. همه ی آدما خوبن
ویرایش شد راست گفتی ... تسلیم / کشف به جایی بود
ممنون بابت تعریفت از پستم :)/ خدا رو شکر که راضیی
آره دیگه حافظه ی خانوما زیادی خوبه بر عکس آقایون
خواهش میشه .. قابل نداشت :))

پیمان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام،ول کن دیگه تو که میدونی این به یک چیزی گیر بده ول کن نیست.(آره آره بچه لرستانه) ول کن وایسا هیچی نگه بابا.
خداقوت_پیمان

سلام / گیر دادنای ویکی تا یه حدی با مزه س ..:))
باشه من سکوت می کنم

پیمان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، یک تشکر جانانه هم واس لینکت بکنم،خخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییلللللللللللللیییییییییی مــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــنون.
خداقوت_پیمان

درود
خواهش می کنم حضورتون افتخاره برا بلاگم دوست عزیز :))

پیمان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، کجا ویکی طرفدار زیاد داره داریم خودمونو میکشیم 100 تای بشه نشد.
خداقوت_پیمان

سلام
خو اینو واسه دل ویکی گفتم البت داره بی طرفدار هم نیست ..
ولی خواستم تو این فشار زندگی یه خورده دلش وا شه :))

pink دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام
چه کردی دوست عزیز
ما لایق این همه محبت نیستیم

سلام
هیچی نبوده .. پستی بود جهت تبلیغات
شوما و آقا پوریا لایق بیشتر از اینا عزیز خانوم
سالاری :)

الیکوبانو دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.elikobanoo.blogsky.com

یه بارم که ما از خدا کشیدیم بیرون تو زارت یادمون انداختی که چند وقتیه حالشو نگرفتم خماری کشیدیم جفتمون . بابا دمت گرم برای همونائی که نوشتی . از بوس و بغل و ماچا ننوشتی که سر و هیکلمون شده جای ماچ پاچ بازی ساره خانوم
نضعیفه . دخی حالی بردیم بسی بسیار

نه دیگه اگه از بوساهو ماچا می نوشتم ... دیگه وضعیت اُورت می شد همه فکر می کردن خبریه
خدا رو شکر که حال بردی ....بوس

پیمان سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام بعضیاشون به درد خورد مخصوصا وبلاگ شعرا ولی اکثرا رفتم کامنت گذاشتم.

سلام ...خو خدا رو شکر این طور معلومه من بازاریاب خوبی میشم ..دس به تبلیغممکه بد نیس / لطف عالی مستدام
شوما لطف دارید :)

صبا... سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

چه کردی با ما همشهررررررررررری
یک نیم منه این همه القاب گرفته شده دقیقآ شخص من!بابا من این همه نیستم....خاکتیم رفیق
واقعآ لطف کردی ساره جان!جفت دستات طلا بارووووووووووووووووون

چیز خاصی نبود .. هر چه بوده توتیای وجود صبا بوده بر چشمان ساره
سالاری / جفت وجودت نقره فام ... چاکریم

دختر انتظار سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ق.ظ http://www.sesaleyedordoneh.blogfa.com/

سلام ساره جونم
حسابی زحمت کشیدی برای این پستت مرسی
طفلی این ایلیا از الان سرش دعواست آخه منم خیلی دوسش دارم ولی میخوام دوماد مامانم بشه نه دوماد خودم
در ارتباط با من خیلی لطف کردی گلم اینجوریا هم نیست که دوستان میگن من هاپویی هستم برای خودم ولی رو نمی کنم.
انشالله نفست حق باشه مهد هم بزنم چون فعلا فقط دوره هاشو گذروندم اون موقع در خدمت فرزندان پاک دوستان وبلاگی هستم با تمام وجود
راستی مرسی که اومدی تو وبلاگ حقیر
(بوووووووووس)

سلام خانومی نازنین
حالا بذار شاید من پسر دار شدم ... تا اون موقع خدا کریمه
بعد من پامو می کشم کنار ....تعداد رقبا هم کم میشه =))
تو رو خدا این جوری نگو ..دور از جون این جوریام نیس ..بهمون ثابت شده که خیلی خوبین
خدا بگم چیکار نکنه این علی رو که اون گفته بود شما می خواای مهد بزنی خواهش میشه وظیفه بود / ماچ

فرداد سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

خدا یک دفعه چه آبجی باصفایی بهم داد...
سلام ساره جان
من مزه آبجی کوچیکه داشتن رو با تو چشیدم...بدون هیچ تصمیم قبلی شدی آبجی خودم....
لطفت همیشه دلم رو گرم میکنه...
دعا هام ازته دله....
راستش تا چند سال پیش دعا برام یک چیز عادی بود...اما تو یه سفر خارجی با آدمایی برخورد کردم که اکثر شون بعد از سلام دستاشون رو به حالت دعا بالا می گرفتن و برای آدم دعا می کردن...اولین پذیراییشون این بود...خیلی حس خوبی بهم دست می داد...دلم خواست اون تاثیر رو تا آخر عمر با خودم همراه کنم....
خدا به تو و همه دوستات برکت بده...
راستی قلندر من تار هست.البته سه تار هم دارم.ولی ساز اصلیم تار ه که بدون تعارف حرفه ای نیستم و برای دلم می زنم تا نترکم
تو وجودت دلگرمیه...دعاکردنت هم که قوت دله..دیگه چی می خوام؟
زنده باد آبجی ضعیفه خودم.

و همچنین چه داداش بزرگه ی نازنینی به من داده
درود و هزاران درود بر برادر گلم فرداد جان
حضور تو هم یه دنیا دلگرمیه واسه وجود ما / یقین دارم که از ته دله
لطف داری شوما خیلی داداش فرداد
چه اتفاق جالبی در مورد جدی گرفتن دعا براتون افتاد .. و شوما چه هوشمندانه به دنیای اطرافتون دقتو وجه دارید ...واقعا قابل ستایشه
دعاهات مسرت بخشین واسه دل ما
و همچنین خداوند منان به تو داداشم سلامتی و عاقبت به خیری و طول عمر عطا کنه
ببخشید که در مورد تار و سه تار اشتباه شد
خیلی لطف داری ..خدا کنه که همون جور که می گی باشم و باشه
سالاری داداشم ... :)

هیچ سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ http://diwarha.blogfa.com/

سلام
خدا ازت نگذره ساره
من الان فقط شلوار جین و کتان و بگ و شلوارک می پوشم حتی تو اداره هم خواستم با شلوارک بیام که نمی دونم چرا نذاشتن بی شرف ها . اینجوری که تو از شلوار پارچه ای گفتی همه الان تو ذهنشون یه چوپان تصور کردن من رو
واقعا من از شهرتون یا شهرمون بدم میاد اینو راست گفتی . قربون عروس های گلم برم . یکی دوتا نیستن ماشالله . خیلی نامردی که منو لو دادی . میدونی جر گرفتم کسی نفهمه که اون 14 میلیون خلافی من نیستم
ساره آفتابه بدست و کئی و نخش و کورکلاج
مرسی

درودو صد درود به داداش نازنینم علی آقای گل
علی آقا چطور باشن ؟ حالشون که خوبس ان شاالله ؟
شرط می بندم علی همین الانم شلوار پارچه ای پاته
اصلا بگو ببینم شلوار پارچه ای مگه چشه این مدلی جبهه گرفتی ؟ خیلی دلتم بخواد
علی ایلیا بخواد مثه عربا چن زنه بشه من دختر دویتورمو بهش نمی دما گفته باشم
تا باشه از این لو دادن ها باشه ... ما هستیم در خدمتتون
علی بینگوم باکله ی کُندس خوار
خواهش ..وظیفه و ماموریتی بود در پیش این خطیر .. عل ای الحال ساره که به موفقیت گذشت =))))

فری سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

ذوووووووووووووووق مرگ می شویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم... دلمان ضعف می رود از این همه لطف و مهربونی و خوشمزگی شما... خیلی ماهی دخمل

و من نیز بسی فبها بیشتر تررررررررررررررررررررر ...و ما نیز وجودمان غنج میرود از حضور و مهربانی بی حد و حصر شوما
شوما سالارو عزیزی فریبا خانومیه نازنین

پیمان سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،نه بابا مگه من فضولم بپرسم قضیه چی بود.حالا قضیه چی بود. نگی به ویکی میگم بیاد سریش ها.(هرچند خودم فهمیدم گفتی عشق وعاشقی نیستفهمیدم همینه) پدر عشق بسوزه.
خداقوت_پیمان

درود
نمی گم تا تو کفش بمونید ... / من اگه عاشق بودم الان اینجا بودم ... واقعا فک می کنید اینجا بودم
از عاشقی خوشم نمیاد ... حوصله شو ندارم ..پیامدم که داره .. تو فاز ما هم نیس / ملتفتین که ؟
پدر فضولی (نه ببخشید منظورم کنجاکاویه ) بسوزه :)

کمپوت سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://WWW.GHOTIKOMPOT.BLOGFA.COM

گندت بزنن با این قالب ضایع ت ...

چقد از من تعریفففف کردی ؟ لذت می بری از چاپلوسی ؟!


راستی ..
تو ننه می ، چه جوری من داداشت میشم ؟!!
اله اکبر...


به خودت گند بزنن با اون زبونت که عینهو ... می مونه
قالبم مگه چشه ؟... می دونم قشنگ نیست ولی بدم نیست
استغفرالله ... من ؟چاپلوسی ؟ همینم کم مونده
هر چی بودی و ازت می دونستم نوشتم .. نه بیشتر و نه کمتر
حالا کم مونده چاپلوسیه کمپوت جماعتو بکنیم / گفتنی هاتو گفتم با زبون نرم نه تندو تیز عینهو فلفل /
آبجیت زرنگه علی
اونو دیگه خودت کشف کن که چه جوری داداشمی ..

آیدا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

ما خیلی خوشحالیم.ما خیلی خوشبختیم ما خیلی مغروریم ما خیلی مفتخریم بخاطر داشتن دوستی چون شما

شوما لطف داری دخمله ... چیزی نبود .. فقط بیان ارادت و یاد دوستان بود
همین .../ و من بسی خوشحال تر به خاطر داشتن دوستانی چون شوما

آیدا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

ساره جون عزیزم شرمنده ام کردی که باور کن اصلا انتظار نداشتم منو بذاری تو وبلاگای موفق انتخابیت خیلی خوشحال شدم از این لطف بزرگت عزیزم.تو ماهی که منو خوب می بینی و از وبلاگم تعریف می کنی مرسی موفق باشی.

آیدا جونمی
بازم می گم اصلا لطف نبود وظیفه بود .. بی اغراق و بی تعارف
کلا همچین آدمیم
شوما هم خیلی موفق باشی / وبلاگتون و پستاتون تعریفی هس عزیزم نیازی به تعاریف من نیست :))

پیمان سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،بیا این دوستاتو جمع کن بابا ریختن تو وبلاگ د کامنت بابا از صبح تا حالا داریم تایید میکنیم.
خداقوت_پیمان

درود
بلاگ زدی که تایید کنی دیــگه ... غیر این کارت چیه مگه ؟

اول شخص مفرد سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://sewom-shakhse-mofrad.blogfa.com

به خدا اونقدرا که گفتی وحشی نستما!
مرسی!

استغفرالله .... دور از جون ..من غلط بکنم چنین چیزی بگم

یک جهان سومی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://jahan3vomi.blogsky.com

هوم؟؟؟
من؟ :دی
زود رنج نیستم ولی باقیش درست بود.

باشه .../خدا رو شکر ه باقیش درس بود

الهام رئیسی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

فقط باید بگم هزار تا مرسی

خواهش میشه .. قابلی نداشت ../ بوس

رضا چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://rezasaki697.blogfa.com

ممنون که از ما یاد کردی .....
شما لطف دارین

خواهش میشه ... لطفی نبوده ../ هر چی بوده یادی از دوستان قدیی و جدید بوده

بیتا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام بر ساره خانوم گل

به به...چه همه دوست خوببببب

منم که هستم که می بینم که بسی منو می شناسی پس

ممنونم خیلی دوست خوبم

شاد باشی و پیروز

سلام بر بیتای نازنین
شوما که گل سر سبدی خانومی نه زیاد
هر چی هس از گفته های خودته ..عزیز
خواهش میشه ... قابل نداشت .. فقط عرض ارادت بود
سربلند و مستدام باشی / بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد