قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

تنفر .. بی زاری ..خستگی .../

از تلف شدن وقتم متنفرم ... 

از نا معلوم بودن آینده هم متنفرم  

از تکرارو مکررات هم متنفرم  

از شبیه بودن دیروزو امروزو فردام به هم / هم متنفرم  

از جور نشدن مساله ها به جواب نرسیدنشون متنفرم  

از کنار  هم قرار نگرفتن پازل های زنگی متنفرم  

از صبر خسته شدم ... 

از انتظار خسته شدم  

از تبدیل شدن غوره به حلوا هم نا امید شدم  

از خیلی چیزای دیگه هم خسته م که اگه به زبون بیارم ... میشه کفر  

میشــــــــم کافر  

اوفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

 

عذر خواهی نوشت .../ *

حالم که بهتر شد جواب کامنتاتونو حتما خواهم داد ... همشو / 

عذر می خوام که فعلا نمی تونم

نظرات 7 + ارسال نظر
site01 پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.site01.10r.ir

540651471546514آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.10r.ir

شکسته بال پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ http://manodelamtanha.blogsky.com

شنبه با یه ژسره صیغه میکنم

ای تو روحت :(

آیدا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

خسته نباشی ساره ی من. امیدوارم آرامش و زیبایی و نشاط زندگی هر چه زودتر بیاد سراغت عزیزم.

یعنی میشه ؟؟؟؟
خدا کند که بیاید ..
نازنینمی .. قربونت برم ...

الهام رئیسی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

منتظرم حالت بهتر شه

الهی بمیرم .. مهم نیس .. بهتر میشم
فکر نکنم هیچ وقت اونی بشه که می خوام
اصلا مهم نیستم .. ول کن .. من بهترم خیالت راحت عزیزم ../ بوس

صبا.. جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ

همه ی آدما به یه کم خلوت نیاز دارن!حرفاتو بزن....اونی که خلقت کرده تند وتند از کافر شدنت نمیگه!اگه با اون حرف نزنی....اگه غراتو برای اون نگی ....کی میتونه آرومت کنه؟اون وقت میتونی با یقین بگی:الا به ذکرالله تطمئن القلوب؟؟

از غر زدن برای خودم خسته شدم ... مهم نیس / اپیدمی شده واسم
ممنون صبای نازنینم که انقد لطف داری
و مکروا و مکر الله ولله خیر و الماکرین

خورشید جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ق.ظ http://www.khorshid85.blogfa.com


درود
من هم:
از تلف شدن وقتم متنفرم ...

از شبیه بودن دیروزو امروزو فردام به هم / هم متنفرم

همین الان هم من و شما و بسیاری دیگر؛ از دیدگاه بسیاری از آقایان کافرین! پس آسوده باش و سخن را بازگو کن
شاد و پیروز و تندرست وسبز و نویسا باشید
بدرود

و درورد به شما جناب خورشید
از اینکه مخاطبای بلاگم رو خسته کنم و ناراحت .. بی زارم
اگه هم گاهی اوقات اینجا می نویسم و از وجودم می گم . به خاطر اینکه تنها جاییه که دارم ... برای همین ترجبح می دم از غمای دلم سریع رد شم با اینکه ریشه شده تو دلم
سربلندو مستدامو همیشگی ... ممنون که افتخار می دید

بیتا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

ای بابا....

دوست گلم امیدوار باش همیـــــــــــــــشه

زودترتر حالت بهترتر شده دیگه...باشه؟

باشه ... گذراست .. این نیز آیا خواهد گذشت ؟
میگن می گذره .. ایشالله که می گذره
به روی تخمچشمانم .. بهتر تر خواهم شد / بوس و ماچ بسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد