قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

مرغو خروس ../

به نظرتون این صدای خروس تو این ساعت از کجا میاد ... 

.../ 

 این آهنگم تقدیم به مرغو خروسای سرخوش زندگی  

خودم گوش ندادم .../ یعنی کلا گوش نمی دم  

یه وقت خیال ورتون نداره فک کنید من از این آهنگا گوش می دم  

اینو به افتخار یکی از دخمله های مجازی گذاشتم که دیشب جشنش بود و مزدوج شده  

و به افتخار اون دوستانی که مثل خودم رو جمعه ای تو هوای به این خوبی خونه نشین شدن

بعدشم چون روز جمعه ایه و می دونم دوستان همه رفتن تفریح اینو گذاشتم  

خدا کنه برادرای فیلتری هم رفته باشن دودور دَدَر   

تا امشب حذفش می کنم   

 

 

بعدا نوشت :  

به شب نکشیده حذفش کردم ...آهنگو می گم  

چه معنی داره

نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

خودتو آهنگتو عشقه.
تبریک به این دوست لینکدونیت.خوشبخت بشن ایشالله.

ایشالله
ایشالله عروسی خودت و خودم
عشق توئی نازنین

آیدا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

اومده بودم دستی بزنم پایی بیفشانم این چه وضعیه شب نشده آهنگو برداشتی؟همش باید غمگین باشیم آیا؟

همش از زورو اجبار آبرو ود دیگه ... گفتم الان یکی میاد گوش میده می گه ضعیفه خل شده
خودمم دوس دارم یه آهنگ شاد بذارما .. شرایط اقتضا نمی کنه / حرص نخور ... سر فرصت می ذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد