قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

مشت پای چش

تا تقی به توقی می خوره یکی از این دخترای کولی می گه می خوام بر گردم شهرم  

واقعا نمی دونم این کولی ها چه شونه ... احساس می کنم چش خوردنکه عینو حیوون به جون هم می افتن  

امروز می خوام برم می تونم تو این شهر غریب جا اسپندیو اسپند پیدا کنم واسه این کولی ها دود کنم تا شاید افاقه کنه هو رستگار بشن  

هر شب بساط داریم ..هر شب یکی عزم رفتن می کنه و ما باید بریم پاچه خواری  

من این وسط شدم میدون دار  

کیه که یه مشت بخوره پای چشم خدا می دونه ...

نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

بمیرم الهی داری با اعمل شاقه درس می خونی عزیزم.یه کولی بازی عجیب غریب در بیار حساب کار دستشون بیاد.

دور از جون خدا نکنه ...
آی گفتی ...باید همین کارو بکنم احتمالا تنها راه حله

صبا... یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://bighararihayeman.blogfa.com

بی خیال آبجی....
بخند!بخند و شاد باش که تو مثل اونا نیستی!
بعد ها میبینی اینام عالمی داشته...

قربونت
آره خب عالم برزخی ... زدن دمارمونو در آوردن
مقسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد