قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

تواضــــــــــــــن .../

و اما عروسی پَری شب که عروسش دید کسی نیست مجلسشو گرم کنه خودش پخشه وسط شد  

والّا  

آقا حرکت دست می رفت در حد خفن  / دیجیه می گفت : 

آهان آهان ( ای کوفت )

عروسم عروسای قدیم  

خانوما هر چی برهنه تر از دید اذهان عمومی باکلاس تر بر عکس جنس ذکور که هر چه پوشیده تر جنتل من تر  

تواضن وقتی برقرار میشه که مثلا جنس ذکورم با آستین حلقه ای یا نیم تنه ( آیا وجود دارد در بازار ؟!!)و شلوارک گوگولی مَگولی بشه لباس دومادیشون  

اون موقع میشه گفت بین دوشیزه خانوم و آق دوماد تعادل برقرار شده / بعلـــــــــــــــــه

نظرات 7 + ارسال نظر
آیدا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

این آهنگ و رقصو خوب اومدی هوای عروسی اومد تو دلم.
ولی راستی چرا لباس عروسا اینطوری شده؟

نمی دونم ولی می گن هر چی لختی تر باشه با کلاس تره و و آدمی که اینو پوشیده متشخص تره ولی هر چی پوشیده تر باشه طرفی که اینو پوشیده گاگول تره ... البته اونا می گن من نمی گم دو از جون دومی

هیچ شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

وقتی میگم نشستی و آفتابه میگیری به هیکل مردم بهت بر میخوره ورپریده !!!
میری عروسی و نی ناش ناش می زنین و بعدش ملت رو به خاک بند می کنی

آره آفتابه به دستم ولی نه نشسته بلکم ایستاده
اگه به خاک بند می شدن الان وضعیت اینی نبود که هست
یک در هزار مثالش که تموم پسرای جوون مجلس دوره عروسه حلقه بزننو اون واسشون قره کمر بیاد .. حتمنا جواب گوی غسل واجب شدن اونا خوده همین فلان فلان شده هان دیگه
اگه دس خودم باشه نمی رم علی نمی رم
خیالت راحت من تو نی ناش ناشِشم نیستم

[ بدون نام ] شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

راستی خوبه ها
مردا مینی روب بپوشن
آستین حلقه ای کمی هم رز بزنن

آره دیگه تواضن برقرار میشه .../ تازه با یه کفشه پاشنه ای ۵۰ سانت میخی

رضا یوسف زاده تهرانی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام.به خوانش شعری جدید دعوتید
با احترام

سلام ... بسیار ممنون بابت دعوتتون ..خواهم آمد

صبا... شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ

ضعیفه ی عزیز یه نگاهی به دورو برت بنداز....
همه ی مشکل این مملکت همینائیه که میگی؟؟

صبای نازنین من اگه با زبون تیز خودم به اون مشکلاتی که هم تو می دونی و هم من ... بپردازم
یعنی پا گذاشتم رو دم سیاست
می خوای فیلترم کنن
من جاهای دیگه ای هم می نویسم و البت با سبک نوشتاری جدی / و به همینای که تو همون منظورته گیر می دم وهمون جا هم کلی منتقد دارم
راستی صبایی مطمئن باش ما هر مشکلی تو این مملکت داریم خودش مسببشیم / یه خورده بیشتر تامل کن
تو همیه ی موارد
حتی تو کلاهایی که این دول..ت مردا سرمون می ذارن

صبا... یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ

شقایق درد من یکی دو تا نیست
آخه درد من از بیگانه ها نیست!
کسی خشکیده خون من رو دستاش...
که حتی یک نفس...از من جدا نیست!
باورت نمیشه ساره جون از بس فکر کردم و به هیچ جا نرسیدم مغزی برام نمونده!دارم میترکم...ذهنم از این همه انقباض و انبساط ترک ورداشته!
دعا کن دوران دانشجوئیم به خیر بگذره و این زبون سرخم این سر سبزو بر باد نده

همه همین طورین صبایی / خوده من اولای دانشجویم که تو همین استان خراب شده ی خودمون بود ولی بازم خوب نبود کلی مکافات کشیدیم
صبا تو این مملکت حتی آدمای یه استان هم به خون هم تشنه ن تا برسه یه استان با استان دیگه یا مرمانی با مردمانی دیگه
دعا می کنم .. زیاد اهمیت نده .. تنها راه حلش برتای جون سالم به در بردن هم رنگ جماعت شدنه به شرطی که بتونی عقاید خودتم داشته باشی .. میشه ها .. فک نکن دارم شیکر می خورمو اینا رو می گم
بوس / ماچ
مواظب خود باش نازگل خانوم

خورشید یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.khorshid85.blogfa.com


درود
ای کاش این را هم افزوده می نمودید که: داماد با شلوارک و زیرپوس جرسه ای رکابی و موی خروسی مِش کرده و آنگاه عروس خانم با چادر ملی و مقنعه و بیردانه چفیه ی بلند به جای شنل!!
آنگاه باید فردوسی پور باشد تا بگوید: چه می کنند این عروس و داماد!
شاد و پیروز و تدرست و سبز و نویسا باشید
بدرود

سلام بر جناب خورشید
آی گفتید .... باید به جای تواضن می ذاشتم افراطو تفریط
به نکته ی بسیار به جایی اشاره کردید
فردوسی پورم که بلـــــــــــــه
سلامتو پایدارو مستدام باشید
لطفتون کم نشه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد