قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

اهوم . . . /

یه شوهرم نداریم این دوروز تعطیلی دس ما رو بگیره ببره خونه ی مامانش 

 پ ن :  

عید ما همون دیروز بود .. الان باز واسه چی دو روز تعطیلیم  

الان اگه ما نخوایم تعطیل باشیم کیو باید ببینیم

نظرات 1 + ارسال نظر
ویکی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

چه بد بود آره راست میگی.کاش میذاشتن یه موقع دیگه میدادن این تعطیلات بی مصرفو...1
البته برای ما بی مصرف بوده . یکم خود خواهیه که بخوایم بگیم کاش نبود.

ببین یه پیشنهاد...!

یه دو روز بذار از پستت بگذره دو نفر بیان ببینن یه دوتا نظر بدن بعد برو بعدی...!
بابا من هر بار میام اینجا دو سه ت مطلب از دست رفته میبینم.....

خو خودت دیر میای ویکی ... کلا آن لاین نیستی دیگه
من اگه قولنج های مغزمو ننویسم رو هم تلمبار میشه / بعدش میشه تومور مغزی / این طوریاس دیگـــــــــــــه....
مهم اینه که من قولنجامو بشکونم
سلامتیه خودم مهم تره یا اینکه توه تنبل میای دیر به دیر می خونی
می خوای جان نثاری کنم ؟ نه از این خبرا نیس دیگه جنگ تموم شده اون ماله قدیما بود / الان آدما فرق کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد