قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

بی معرفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا .../

الان خیلی ذهنم پره  

نمی دونم از کجاش بگم یا چطوری بگم یا چی بگم  

ولی اون موقع هام  رو که یه دفعه قاطی می کنم  

مثلا می زنم بلاگمو یه دفعه حذف می کنم  

یا تا چن ماه به هیچکدوم از دوستام نه تلفن می زنم و نه جواب اسمس ها و میس کالاشون رو می دم  

یا خیلی از کارای دیگه عاشقشم / عاشق اون لحظاتم  

چون یه سری از آدما حقشونه که باهاشون این جوری رفتار شه  

از بس که بی معرفتن  

قربون خدا با اون عظمتش برم  

چرا انتظار داریم این همه ازمون بی معرفتی ببینه و دم بر نزنه  

حقمونه که بزنه حالمونم بگیره  

هوفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

بر پدر اون آدمایی که بی دلیل قضاوت می کنن و توهین می کنن و تهمت می زنن لعنت

نظرات 4 + ارسال نظر
فرداد چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

آبجی گل من
بازم که داری جدی میگیری
ولشون کن ...هرکی هرکاری میکنه به خودش میکنه...لعنت بهشون .ولی این دلیل نمیشه که ما رو از داشتن یک آجی ساره خوب و دلسوز محروم کنی
برات دعا کردم آبجی جون...انشالله که همیشه برترین بشی..حقته....باید بشی....

چیکا کنم خو داداش فرداد نازنین
داداش ما آدما چرا این جورییم ؟
نظره لطفته داداشی
مقسی / خیلی دوس دارم پیش آقا امام حسین / داغونم واسش
می گن کرب بلا دنیاییه واسه خودش
مخصوصا بین الحرمینش
دلم بد این روزا داره پر می کشه نمی دونم باهاش چیکا کنم
داداش ممنون که انقد خوبی
ایشالله

سکانس چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://sekans.blogsky.com

اینگونه افکار زیاد تو این دور و زمونه کمیاب نیست............بازم خوبه اعتراف کنیم بهش.....................متوکاربامول واسه قولنج خوبه ولی نه از نوع مغزیش

من اهل قرص نیستم حالا واسه هر چی چه مغزی چه ...
منون از راهنمائیتون :)
کمیابکه نه در واقع پر یابن

صبا... پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

کاملآ درکت میکنم!کاملآ...

ممنونم ...

آیدا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

باز کی ساره ی منو عصبانی کرده؟ بگو کی بی معرفته تا حالشو بگیرم عزیزم.

سر وقت آدرس می دم برو کلشو بکَن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد