قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

 

 

 

 

 

 

 

                                                                

                                                                                   السلام علیک یا علی بن موسی الرضا  

                                                                                    آقا دلم عینهو دله گنجیشگ واست می زنه  

                                                                                               خیلی دلتنگیم / خیلی  

                                                                        اون جای خالی هم اون بالا تموم اون دلتنگیامه واسه خود ت 

                                   آقا یه وقت نگی چقد کمه که انقد زیاده که همش جمع شده تو همون یه خورده جا شده بغض

                                                                               چطوری از بغضم بگم وقتی زبون گفتنش نیس   

                                                                                             غریبی خیلی دره آقا / خیلی

نظرات 8 + ارسال نظر
صبا... چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

برای دلت دنیا دنیا آرامش آرزومندم!انشاالله به زودی به خواستت میرسی!

ممنونتم نازنینم ...دنیا دنیا ممنون
خیلی دوس دارم بازم برم پیشش
تو همین تابستون یه بار یه هفته یه بارم ۲۰ روز پیشش بودم
همینه که بهش عادت کردمو نمی تونم دوریش رو تحمل کنم

الهام رئیسی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

حرمش حس رهایی به آدم میده


با نوشته ات به روز شدم

آره ..از خود بی خود شدن
آرامش خیال / وجود ....
ممنونم گلم ... خیلی لطف کردی :))

صبا... چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ

جاااااااای یه دنیا افتخاره رفیق!

خواهش میشه
شرمنده می کنی .... بوس خواهری :)

فری چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

آخ که چقدر پستت چسبید...
آخ که چقدر شفاف و زلال بود، دلم حال اومد

نظره لطفته و این بیانگر احساس ناب خودته خانومی / فدای دلت :)

فری چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

با افتخار لینک شدی عزیزم

ممنون نازنینم / شما لطف کردی

گلی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.goli-ii.blogfa.com

سلام من یک تازه واردم خوشحال میشم مطالبت رو بخونم ونظرم رو بدم امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم راستش من امسال بعد از ۱۰سال رفتم مشهد خیلی بهم ارامش داد الان هم وقتی فکرش رو میکنم بهم ارامش میده امیدوارم به خواسته های دلت برسی .

سلام
خیلی خوش اومدی شما / سر وقت مزاحم میشم
پس تازه مشتی شدی ... زیارت قبول
ممنون شما خیلی لطف داری
بابت حضورت یه دنیا ممنون :)

آیدا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

به به بوی عطر عرفان میاد امیدوارم یه بغل استجابت آرزو ازش بگیری عزیزم.

آخ قربون تو برم آیدا که انقد روحت بلنده / بوس

فرداد چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام آبجی
غریبی خیلی سخته...خیلی ...منم زیاد غربت کشیدم....
انشالله مشدی شدی سلام ما رو هم به آقا برسون...

سلام داداش گلم
بمیرم واسه داداشم که غربت کشیده ا ی
به چشم حتما / داداش فرداااااااااااااااااااااد قراره اگه ما جز رتبه های برتر شدیم بهمون کربلا بدن
داداش واسمون دعا کن که اسممون بفته جون داداش دعا کنی جای دور نمیره هاااااااااااااا
داداش پس این عکسات چی شد خووووو / من منظرما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد