قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

تجدید فراش . . . ؟ من می کشمش

دنیا رو نگاه تو رو خدا همه رو برق می گیره ما رو لَمپا* 

  

معنی نوشت :

 لَمپا* به زبون محلیه ما یعنی همون چراغ نفتی  

 

 نا مربوط نوشت : 

 نیگاه تو روخدا زمونه رو ...

 شوووهره دخترم رو دخترم اسم گذاشته حالا فیلش یاده هندستون کرده می خواد باز تجدید فراش کنه بره خواستگاری  

یعنی من این بَشرو قطعه قطعه ش می کنم چه معنی داره رو دخترم اسم بذاره بعد بره واسه خودش دنبال دختر بگرده...چه معنی داره ؟   

 

 

بی ربط نوشت : 

 یه وقت به سرتون نزنه پسرا رو اذیت کنیدا .. گناه دارن  

بیچاره ها خیعلی دل نازکن

نظرات 2 + ارسال نظر
هیچ یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ http://diwarha.blogfa.com/

این دومادت خیلی نامرده
به نظر من وقتی دیدیش همون لمپا رو بکن تو حلقش که دیگه از این غلط ها نکنه بدترکیب

خبه خبه ... دومادم خیلی م خوش ترکیبه .. انقدم تودل برو هس که نمی دونم به کی رفته ؟ به باباش که نرفته
الهی قربون قدو بالای این بچه برم من :))

آیدا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

آخرش نفهمیدم این دوماده بده یا خوبه؟

از لمپا خوشم اومد خوب تو دهن می شینه

آیدا می خوای عکسه دومادم رو ببینی برو تو لینکم دست چپ بالا تو وبلاگ دیوار / هیچ بعد تو پست اولش پایین تر از عکس رویا نونهالی یه عکس پسری هس اون اسمشم ایلیاس
خداییش این پسر می تونه بد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد