قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

نمی بخشمت ســـــــــــــاره ../

 

 

 خاموش شو، خموش! که در ظلمت
اجساد رفته‌رفته به جان آیند
وندر سکوت ِ مدهش ِ زشت ِ شوم
کم‌کم ز رنج‌ها به زبان آیند.
بگذار تا ز نور ِ سیاه ِ شب
شمشیرهای آخته ندرخشد.
خاموش شو! که در دل ِ خاموشی
آواز ِشان سرور به دل بخشد.
خاموش باش، مرغک ِ دریایی! 

بگذار در سکوت بجنبد مرگ... 

 

 

آدم بدی نیستم ... از خودم تعریف نمی کنم ولی خب ...خیلی خیلی از کارایی که موجب این میشه که باعث من بد شناخته شم یا بدتر رو انجام نمی دم  

تموم ۱۷ روز رو با جون دل زحمت کشیدم  

از وجودم مایه گذاشتم ... خدا جون خدا وکیلی خوده تو شاهدمی  

اگه تو شاهد نمیشی آقا علی بن موسی الرضا که بود .. آقا خودش شاهدمه 

طاهره ای که بیستو هشت سالش بود و تموم اعتقاداتم رو زیر سوال می برد ... از نمازی که می خوندم .. از  رفتاری که داشتم  

سر اون مساله که من گفتم من نمازم رو وقتی میرم دانشگاه شکسته می خونم  

اون جا رسما اشکم رو در آوردو منو پیش بقیه خورد کرد  به هر طرقی بهش گفتم بابا از ۵ تا ...همونام که خودت قبولشون داری ( مثلا )علنا پرسیدم در موردش تحقیق کردم به دفتر مرجع مربوطه زنگ زدم  

کتابش رو دیدم  

پیش چشم من گفت تو داری گزاف می گی الان من زنگ می زنم از مامانم می پرسم  

من مامانم قاضی و به این موارد واره ... طاهره چی می گفت ؟؟؟؟؟؟ 

طاهره مگه مامانت از از مرجع و کتابش و قرآنو تفسیرش بالاتر بود  ؟؟؟

یادم نمیره اون شبا رو  

اون شش تا پیش هم به هم بَدو بی راه می گفتن .. دعوا می کردن تو تیپ هم می زدن  

وقتی نظراتم رو می گفتم هیچ توجهی نمی کردن ..منم رو نظرم اصرار نمی کردم ... قربون خدا برم .. خدایا کَرمتو .. عدالتو .. 

خدا اگه تو نباشی اونایی که حقشون خرده میشه یا بهشون توهین میشه یا در موردشون قضاوت میشه حقشون رو باید از کی بگیرن ؟؟ 

اصلا حق بخوره تو سرمون .. اصلا باید بی کی پناه  ببردن  

خدایا اگه یکی مثل تو نبود من با کی حرف می زدم .. من واسه کی ناز می کردمو واسش اشکمامو نشون می دادم ... بی منت .. بی حرف  

یادم نمیره .. تو اون ۱۷ روز سه بار موقع دوش گرفتن تو حموم نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه گریه می کردم  

آخر شب می رفتم حمامــــــ..و آبو تا آخر باز می کردمو شروع می کردم به گریه کردن  

جلوی توهیناهو بی احترامی هاهو خورد کردناشون دم می زدم ..  

اون جا مامانم کجا بود ؟ صد ها کیلومتر ازم فاصله داشت  

اون شبی که طاهره باز یه  حرف تحقیر کننده بهم گفت  مطلبی که از تموم اونایی که گفته بود بدتر بود .. چقد شکستم  

و من فقط سکوت می کردم برای اینکه گروه نپاشه .. برای اینکه آبروی ارگانمون نره  

من وحی منزل نیستم ولی به جون عزیز ترین کسام بمیرم اگه بخوام دل کسی رو عمدا بشکونم یا کسیو ناراحت کنم  

هر چن سالی که عمر کنم بابت همه ی سکوت هایی کردم یعنی جایی هس که جبران بشه ؟؟ 

زندگی تو دنیا چقدر سخته .. خدایا خدا وکیلی یعنی من خودم تو اومدن خودم به این دنیا درصدی دخالت داشتم ؟؟ 

اگر دخالت داشتم هیچ وقت خودمو نمی بخشم / هیچ وقت

 

 

بعد نوشت : 

 

دوستان عزیز ساره واقعا متاسفم اگه ناراحت شدید .. من جاییی رو به جز این بلاگ ندارم که حرفام رو بریزم بیرون / منو ببخشید واقعا  

ازتون ممنونم که انقد لطف دارید  

منم خوبم

نظرات 8 + ارسال نظر
الهام رئیسی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

ساره تو برای خودت ودر حد خودت بهترینی
هرکسی بهترینه اگه خودش بخواد
امیدوارم اتفاق بدی نیفتاده باشه و پر انرژی تر از همیشه باشی

در ضمن راجع به نوشتت قضاوت نکن همین که منو قابل دونستی برام بنویسی یه لطف بی نهایته نوشتن هنر میخاد که تو داری رو حرف منم حرف زدی نزدی

نظر لطفته الهامم
اگه خودش بخواد / خلق بخواد / خدا بخواد
الهامم این بهترین بودن سه بعد داره ... بعضی ها نمی خوان تو ازشون برتر شناخته شی .. دورو زمونه جوری شده که بعضی ها حتی تا مرز سرتو بردن زیر آب هم پیش می رن ... چی بگم
تو نازنین خیلی لطف داری

فرداد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام آبجی با ایمان خودم...
دلت یه دریاست.اشکتو نبینم
خدا رو شکر که خدا هست...
الهی به امید خودت نه به امید خلق روزگار

سلام داداشی / تو رو خدا چوبکاری نکن فرداد
اگه ایمانم همون جور بود که تو بیانش کردی که من از دورو برم نمی رنجیدم
خدا رو صد هزاران بار شکر که خدا هست
به امید خودش
دنیا دنیا ممنون که هستی

الیسا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.negahemannegaheto.blogsky.com

خاموشم
و در سکوت مرگ را تجربه کردم......

هـــــــــــــــــــاه

site01 جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.site01.fay.ir

65265432131بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.fay.ir

ویکی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

تواصلا بیا منو بزن بترکون.
چراایجوری میکنی؟ انقدر از این چیزا برای آدم پیش میاد که بیا و ببین.
هرکسی رو نگاه کنی دلش پره از این زخما.
نمیگم نگو.بگو.ما همین دوتا گوشم اگر برای شنیدن حرفای تو نداشته بایم که بدرد چی میخوریم.بگو اما نه انقدر دپ...!
اصلا همونی که دل تو رو شکسته هم دلش خونه.میگی نه برو بپرس ازش.گاهی وقتا تو یه کاری میکنی که اصلا منظور تو رو نمیرسونه.طرف بدتین توهین بهش میشه درصورتی که تو فقط خواستی شوخی کنی.
اینو واسه همه درنظر بیگیر.
هرکسی به اندازه ی درک و شعور خودش برداشت داره از رفتار اطرافیانش.
امیدوارم جز جیگر زده و منفجر شود آنکه تو را آزرده.وسلام

سلام
ویکی اگه اون کلا آدم بی عاری بود یا اینکه اگه ادعای شعور و خیلی چیزای دیگه ش نمی شد .. من دردم نمیومد

اون یه مزخرف به تمام معنا بود که خودش رو استغفرالله خدا می دونست
چی بگم ... ول کن هیچی اصلا
من می گم اگه من دلم خوووونه/ اگه ادعای فلانو بهمانم میشه/ نباید دقیقا عکسش عمل کنم
اون به تنهایی علنا مسبب ان شده بود که بقیه ها تو روابطشون با من ...بی خیال
هر چن که تهش خدا هممون رو به هم شناسوند و مشخص شد چیو کی به کیه

pink جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

چرا پکری؟

هیچی بابا یه وقتایی این مدلی میشم
تو که از جنس خودمونی باید بهتر بدونی چه خبره

اول شخص مفرد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ق.ظ

این چیزا واسه همه پیش میاد. واسه منم پیش اومده. روابط بقیه ام فدای سرت! اگه حرف یه نفر باعث به هم خوردن رابطشون با تو شده همون بهتر که به هم خورد! آدمای بهتری هستن که بخوای باهاشون نزدیکتر باشی!

آره بابا / اصلا ناراحت این نیستم که باهام موندن یا نموندن
اونا همشون اونو شناختن /
درد من اینه کاراش اونجا تو اون سفر باعث نفاق شده بود / کلا رو نرو بود
مهم نیس / گور ... همشون

آیدا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

اصلا به خودت شک نکن عزیزم به حرفای طاهره هم گوش نده تو بهترینی چون وجدان و ذاتت آرامش داره

ممنون آیدای من ... تو لطف داری ولی بهترین خداست
فدای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد