قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

کلافه شدم .. پس این چهارشنبه بعد از ظهر کی میاد ؟

دیگه با این وضع بلاگ اسکای و تنظیمات داغونش فک نکنم بتونم چیزی بنویسم.. 

 باید یه جای جدید پیدا کنم برای اراجیف نویسی هام  

پاک این بلاگ اسکای کلافه م کرده

نظرات 5 + ارسال نظر
هیچ دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

چی شد پس ؟
تو که میخواستی ما رو آلوده بلاگ اسکای کنی !!!
بالاخره باید بیای به آغوش همون بلاگفا دخترم

اگه بلاگ اسکای رو دوس داشتی بیا خودم یادت می دم چطوریاس .. دقیق و بی نقص بابایی
فقط به درد من نمی خوره .... احساس می کنم از خطه یا شاید نت .. نمی دونم
=یه جای جدید دارم برا خودم دسو پا می کنم تو بلاگ فا و اسکای نیست
این جا هم می نویسم ولی هر وقت این بلاگ اسکای درست شه
می خوام قولنج های مغزم واسه خودم باشه ... نمی خوام باهاش کسی رو اذیت کنم
می خوام برا خودم بنویسم خودم بریزم بیرون از مغزم تایپش کنم تو نت و بعد باز خودم بخونمشونو قورتش بدم
این جوری بهتره ... شاید این ماهایی که تو نت بودم خیلی اختلاس کردم احتمالا بیشتر از سه میلیارد کلمه یا حرف ... و احتمالا سود اختلاسم بیش تر از چهار هزار میلیارد کلمه بوده
گاهی اگه شعرم اومد یا متن ادبی بیارم بذارمش اینجا و یا هر وقت یه چیز خنده دار اومد تو ذهنم یا اتفاق خنده دار بیارم تایپش کنم بذارم اینجا یا گافای خفنی که می دم ... که بخونیمش که بهم بخندیم .. ... البته تصمیم قطعی نگرفتم ... بستگی داره

آیدا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

باز این اینترنت ساره ی منو اذیت کرده؟خدایی دارم جوش میارم از دستش.

بابا بی خیال ... همه که که دارن ساره رو به نوعی اذیت می کنن این بلاگ اسکایو نتو دمو دستگاهشم روش
ساره دیگه آهنی شده / بوس

پیمان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،پس فردا میاد. این پستم خیلی جالب بود.

سلام ... پیمان خیلی بی مزه ای / مگه من گفتم هی بیا تعریف کن /اصلا
اصلا هیچی .. ادامه بده موفق میشی

پیمان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام؛ صبر کن دیگه با با ربط حرف میزنیم اینجور نمیزنیم اونجور. (واقعا فکر کردی من اگر بخوام دو بهم زنی کنم اینجوری کامنت میزارم(وبلاگ ویکی) واقعا همون دو بهم زنی زرنگی میخواد که ما نداریم؛ پس چی شد شازده با اسب سفید. ای بابا این شازده های الانم که دیگه شورشو....، بعد راستی با شازده و کلیپ چه شود... (بیا قهر نکن تو که گفتی با جنبه (چون توی با جنبه ام)پس چی شد. درمورد پست جدیدم بیا نظر بده . دیگه حرفی موند از شیر مرغ تا جون ...... گفتم بیا
خداقوت_پیمان

سلام / با این کارات خواستی زرنگ بازی در بیاری .. آوردی ..من حرفام رو پس گرفتم بشو همون پیمانه قبلی
من شازده با اسب سفید نمی خوام ... عل ای الحال همون قاطر هم داشته باشه کافیه بی کیلیپ

پیمان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

من پیمانه هستم 15 سال دارم برنامه امشب سینماهای شهرمون وشهرستانها.

پس بیلیطش کو اون وخت ؟
راستی نمی خواد خودتو تو زحمت بندازی واسه بیلیط ... من اهل سینما رفتن نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد