قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

من پاییزو نمی خوام ..../ می تونم نخوام ..

و من /  

و من نیز 

 و من نیز حرفی ندارم برای ساختن کلمه  

که بذارم کنار همشون 

 تا بشه جمله ...  

بعدش بشه پارگراف 

 .. و بعد بند بند بشن صفحه  

بعد بشن یه فصل 

 یه فصل نیمه سرد .. 

 یه فصل برگ ریزون 

 خودم پایزم 

 گاهی نارنجی 

 .. قرمز .. زرد .. قهوه ای روشن ..تیره ... سوخته 

 ... سبز .. پسته ای .. لجنی .. روشن .. تیره ...  

و شاید نیز یه سبز سوخته 

 من طاقت دو روز دیگهو این بویی که داره به مشامم می رسه رو ندارم ... 

 اگه پاییز بیاد .. 

 برگای سبز می رن .. 

 نور می ره ... 

 آفتاب می ره 

 اینا برام نماد بودن ...  

نماد از بودن .. 

 از امید ...  

از زندگی ... 

 بارون قشنگه .../  

اما نه برای من ... 

 بارون منو یاده تو میندازه ... 

 دیگه حوصله ندارم بهت فکر کنم ... 

 خسته شدم از فکر کردنهای نامتناهی ...  

از نرسیدن ها .. 

 از بی وصالی ها  

هوای پاییز منو یاده دختر بچه ای می ندازه که به درخت رنگو وارنگی تکیه دادهو ...  

سرش رو چسبونده بهش  

ولی هیچ امیدی به اون درخت نداره../ 

 .../پاییز امسالو دوس ندارم 

 برام قشنگ نیست 

 انگار داره یه درد جدید رو برام تداعی می کنه  

نمیشه از پایز پریدو رفت به زمستون ... 

 اون جا منتظر موند... 

 تا بهار بیاد .. 

نمیشه نه ؟ ...  

چرا نمیشه ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
صبا... یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

نه نمیشه چون من برخلاف هر سال منتظرم که بیاد

خب بذار به خاطر تو بیاد ...

پیمان یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،هستم شما نیستی خوبه کسی حرف نمیزنه دو روز نیستیما. انشاالله همه ی اونا گیرت میاد البته اگر عمرت قد بده(شوهر ....رئیس جمهور....) خلاصه شاهزاده با اسب سفید. بر حسودش لعنت. پستت خوب نبود مجبور بودم حرف بی ربط بزنم.
خداقوت_پیمان

درود
حرف نمی زنیم ولی الان دو روزه گه تو بلاگتون پلاسیم
یعنی چی پستت خوب نبود ... خدایاااااااااااااااااااا
من هر هر چی می نویسم یکی ایراد می گیره
اون چن دفعه که اومدی نه اینکه با ربط با پستم یه چی گفتین .. به خاطر همین / همین یه دفعه ربطی نداشت مجبور به فرافکنی شدید
خدا شانس بده

پیمان یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، ممنون، شعر بسیار بسیار بسیار زیبای بود من لذت بردم (تو از این کامنت لذت بردی) نامرد پس اون گنجشک چی بود درضمن برای اون گنجشگت 2 تا کامنت گذاشتم تکراری نبود.
خداقوت_پیمان(باشه از این دفعه فقط در مورد پستت حرف میزنم)

سلام
اصلا اون شعر نبود که بخواد زیبا باشه ... اصلا کجاش زیبا بود
پیمان خان بحث زیبا بودن یا نبودنش نیست
چه گیری افتادیما
و در ادامه اینکه :از این به بعد در مورد هر چه متطو نامرطبت که دوست دارین حرف بزنین ... موردی نیست
لطفتون کم نشه

صبا... یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

نبینم گرفتگیتو عزیزکم!
باشه نیاد...یه تولد من که این حرفارو نداره....اگه حالتو بد میکنه میخوام نیاد

نه اومدنی باید بیاد ... پس بذاریم بیاد
دخمل من پاییزی ... چقد خوب ... تولدتم پیشاپیش مبارک ناز گل خانوم

دختر انتظار دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.sesaleyedordoneh.blogfa.com/

پاییز که قشنگه عزیزم
بوی کتاب و دفتر
نوازش گونه ها با نسیم خنک
الهی فصل برگ ریزون خزون امسال برای شما بهاری باشه برای وصال و خزون فاصله ها خوبه؟
(بوووووس)

آره قشنگه نازنین ...من خودم پایزم عالیه ... قشنگ ترین تسنیم و دعا بود برای من خواهری
اومدنی میاد .. پس بذاریم بیاد
ماچ نازنین من

maryam دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://mehrbanokhorahid.blofa.com

سلام به دوست وبلاگ نویس

خوبی خانمی ان شالله که همینطور باشه امید این را دارم که روز خوبی رو شروع کرده باشی

اره منم موفقم با اینکه همه فصلهای خدا خوبه ، ولی پاییز برام یه دنیا غممه ولی خوب پله پله تا خدا دوست دارم به وبلاگم سر بزنی نظر بدی راستی چه جوری آهنگ گذاشتی برای وبت ؟ موفق باشی « یا حق»

سلام
ممنون از لطفتون ... برای شما هم آرزوی روز خوبو روز های خوب تر رو دارم
آدرس ابلاگتون و اشتباه گذاشتید متاسفانه
و اینکه اگر در تبلاگ اسکای هستید کد آهنگ مورد نظر رو بذارید تو قسمت ویرایش قالب در لینکای سمت راست بلاگتون و بذارید انتهای کد قالبتون و دکمه ی ثبت رو بزنید و اگر تو بلاگ فایید برید قسمت تنضیمات وبلاگتون و کد آهنگو بذارید تو قسمت آهنگ ها و اسکیریپت و بام دکمه ی ثبت رو بزنید ..
ممنون که سر زدی .. یا علی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد