قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

ـ الان بهتری ؟  

ـ هنوزم روحت درد می کنه ؟ 

 +خدایا این ساره چقد پروئه ...

 مخاطب خاص دارد  ...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
site01 جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.site01.fay.ir

2062561606589بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.fay.ir

[ بدون نام ] جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

تو هم انگار یه جورایی خود آزاری ...!
البته نه به اون خاطر که معین میگه...!
اگر فقط روحت درد میکنه ...
اوووممممممممم چیزیش نیست.خودش خوب میشه.
ببین از دوستای قدیمی ت هیچ وقت هیچ جا بد نگو... و قاطعانه نگو دیگه نمیخوامشون.
مثل من پشیمون میشی وقتی که هزار کیلومتر ازشون دور شی...!
بخدا یادتون میره دو روز دیگه همه ی این روزای بد.ولی روزای خوب همیشه یادگاری میمونن و تکرار میشن.
برو حال کن دوسه تا هم خیرات بده برای همچین کامنتایی که از ویکی میگیری!کمتر کسی تونسته از من کامنتی که مثل آدم باشه ببینه.
بوخودا...!

ویکی پسره
مگه من مرض دارم دور از جون خودم خود آزاری کنم
منظور من از درد روح برای یکی دیگه س منظورم خودم نیستم
این دختره دوس قدیمیم نبوده یه هم گروهی بود از ارگان دیگه که مجبور بودیم چه نخوایم و چه بخوایم با هم کار کنیم من انتخاب شده از یه ارگان و اونم از یه ارگان دیگه که ۲۰ شبانه روز تو یه اتاق بودیم و اون از من بزرگتر و بی منطق تر و سرتق تر بود
من تو انتخاب دوستانم فوق العاده محتاطم من فقط یه دوست صمیمی دارم که الان ۱۰ ساله با هم رفیقیم گوش شیطون کر هیچ مشکلی هم هیچ وقت با هم نداشتیم حتی یه دعوا و جرو بحث کوچیک .. هیچ وقت
ما چون تو ۲۴ ساعت تو اون بیست روز فقط سه ساعت می خوابیدیم و همش باید با هم کار می کردیم راهی جز تحملش نبود
اون بی شعور / انقد رفتارش احمقانه بود که اصلا ارتباط دوباره با اون یه اشتباه محضه
خیرات ؟به چشم تو فقط پولشو حساب کن خیرات با من
ولی ویکی آدم بودنم خیلی بهت میادا / کلا متشخص میشی

لیدوما جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

خب مخاطب خاص دارد! ما که خاص نیستیم!

شوما سروری / سالاری
از خاصم خاص تری / فدای تو

بیتا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام بر ساره خانوم گل

نظرات پست بالایی منفجر شده چرا؟باز نمی شه

خوشحالم که شادی و خوب

سلام بر بیتای عزیز گل ساره
باز میشه عجیجم دوباره دوباره / یه بار فایده نداره
مقسی نازنینم
بوس بوس بوس

صبا... شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

چه خوش رنگتر شدی ضعیفه ی قویه عزیز!
این روزا انگاری روح اکثر آدما درد میکنه!
زمان لازمه....زمان

نیس عاشق شدم واسه همون
آی گفتی / دقیقا
و باز هم دقیقا
فدایی داری صبا / بوس

آیدا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

با اینکه مخاطب خاص داره اما می شه یه چیزی بگم؟

خوشبحال اونی که روحت بخاطرش درد می کنه.

بابا من روحم درد نمی کنه که اون مخاطب خاص روحش درد می کنه ولی نمی دونم واسه چی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد