قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

سرعت فرا موج یا شایدم نور ...

مثلا بنده یه همت بزرگ تو زندگیم انجام دادم و اینکه اگه ریا نباشه وایمکس گرفتم  

که چی ؟ هیچی ... نخود چی  / لوبیا چیتی .. چشم بلبلی ... لوبیا قرمز  

که مثلا همیشه کانتکت باشم با سرعتی فراتر از نور .. ای بخوره تو سر سرعتش  

الهی که سرعتش ( منظور سرعت وایمکس )با سر بره تو دیوار  

الان چن روز تو شهرمون بارون میاد شدید و اینکه هوا کلا خرابه فقط از لحاظ خودش نه لحاظ دیگری ( خراب بودن رو عرض می کنم ) 

و اصلا و بدوتا این وایمکس قطعه به پدر بائسو بانیش لعنت  

هیچی دیگه کلا وضع ما در عین بهتر شدن به عین فرا بدتر شدن مبدل گشته  

قربان شوماااااااا... بعله شوما احیانا ... / ضعیفه   

 

پ ن :  

 قابل توجه دوستان بلاگفایی این صدای آژیر خطر است هر چه زود تر از بلاگ خود به پناهگاه بروید ... قابل توجه دوستان دویتور بوق و آیدا جان این قسمت نظراتتون نفس ضعیفه رو برید ... باز نمیشه که ... نکنه زیر لفظی می خواد ؟؟؟

 

 

اینم برای شومایی که عزیزی :

 

و در این بی خبری .../ 

دستم در دست خداست 

 هر دومان در وسط جاده ایم 

 این بارش باران نیس... 

 اوج قطرات نور است  

من این پایین ...  

خدا هم این پایین/ 

اما... 

دلمان در گرو خورشید است  

 

 

                                    *از یه ضعیفه *

نظرات 11 + ارسال نظر
pink جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

منم چند روزیه کامپیوترم دچار نقص فنی شده مجبورم با این لب تاپ لعنتی با صففحه کلید مزخرفش بیام نت!!

ساحل باورت نمیشه امشب خودم انبر دست به دست شدم کابل وایمکسمو درست کردم
لبتاب که نگو خودم انقد دلم ز این لبتابم پره که نگو ... منم از صفحه کلید لبتابم دلم پره شدیدا
یعنی این نتم خراب میشه حالم گرفته میشه ها
حالا مهم نیس خودت خوبی / پوریا داداش خوبه ؟
بهش بگو جرات داره یه بار دیگه جواب کامنتامو نده ... یعنی چی ؟

الهام رئیسی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://gharn20.blogfa.com

نمی دونم تا چه حد با وبلاگم آشنایی ولی این پست قانون خاصی نداره فقط باید متناسب با حال و هوای بلگم باشه

ممنونم از راهنمائیت الهام جان

الهام شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

هر جور که دوس داری به روز کن

اما زمانشو بهت اطلاع می دم

:)

هیچ شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

سلام ساره خوبی ؟
تبریک میگم این سمت جدید رو
مبارکا باشه
یه سوال : این شعر دقیقا برای کی سروده شده ؟ ها ؟ ها ؟
رمز اون نوشته هم ساره اینه : ilia
البته چیزه مهمی نبود . ببینی مسخره ام می کنی

آرزوی موفقیت خانومی

سلام داداش علی
معلوم هس کجایی ؟؟
خواهش میشه ممنون ..
از خدا که پنهون نیس از تو چه پنهون که برا عشقم سرودم ( آیکون یه آبجی پرو )
آخه علی خدایی انگیلیش ایلیا رو این مدلی می نویسن ؟
پس اون یاش کو آخه ؟ /نخیرم مسخره نمی کنم ... چه معنی داره ... ؟
من کی مسخره کردم ؟ خیلی دلمم بخواد
ممنونم بازم ... ممنون که انقد لطف داری
ایشالله برسه روزی که موفقیت های چشمگیر ایلیا رو ببینی داداشم .. ایشالله در پی موفقیت های خودت

الیکوبانو شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.elikobanoo.blogsky.com

من وایمکس دارم تو روووووح سرعتش . خاک بر سرای ....

چطوری گاف بانو . عاشیقیتم .

دلتو بزن به نوم خودم بیخی خی بقیه

تو روحش الی تو روحش
دلمرده تم بانو
به چشم حتما :)/ چاکریم

آیدا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

آخی این وایمکسا همینن دیگه خیرشون کجاش به ما رسیده که اینش برسه

واقعا ... تو مملکت ما هیچی ضابته نداره
دایال آپ وضعیتش خیلی خیلی بهتر بود خدایی

آیدا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

الهی بمیرم عزیزم که اینقدر اذیت شدی ببخشید

خدا نکنه خانومی ... این چه حرفیه
مهم نیس تا باشه از این اذیت ها باشه

آیدا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

شعرت چه حس خوبی داره
این بارش باران نیس...

اوج قطرات نور است
دوسش داشتم مرسی

خواهش میشه

آیدا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

انتخاب شدی؟بعنوان بامزه ترین ضعیفه ی دنیا؟ تبریک میگم
پی نوشتت حرف نداشت شیرین زبونم.

ضعیفه ؟ اونم با مزه ؟کاش همین طور که می گی باشه آیدا جان
ممنونم بابت تبریک
لطف داری خواهری ... دوستت دارم / ماچ بوس

فرداد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

می دونستی یکی از دلخوشی های من شنیدن خبرای خوب تو وبلاگ توئه آبجی؟
بهت تبریک میگیم و یکدنیا دعای خیر به پیشوازت می فرستم...
آفرین....
خدا روشکر...خودم برات بهترین اسپند موجود تو تهران رو دود می کنم

ممنونتم داداش فرداد که انقد لطف داری
مطمئن باش که دعاهای خیرت بی تاثیر نبوده داداش فرداد
همیشه ازت التماس دعا دارم
بازم ممنون
قضییه ی اسپند هم واسه شوخی بود ... ممنونم حتما همین کارو بکن
فعلا :))

ویکی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

اینجا رو....!
چرا اون قبلی نظر نمیشه گذاشت؟
مسخره با این پروفایلت...!
کجایی کم پیدا...!


آخ اصلا یادم نبود...

اصلاح میکنم.
سلام امیدوارم که در سایه ایزد منان همیشه در کنار خانواده روزگار بخوبی طی کنید.
حال شما خوب است؟
تبریک و تهنیت بابت شغل جدید و همچینی بلاگ زیبایی که بهم زده اید یعنی برپا ساخته اید.

پروفایلم چه شه مثلا ... مثلا می نوشتم ۱۴ سالمه خوشت میومد ؟
تازشم از خودت بهتره که کلهم اصلا پروفایل نداری
خعیلی هم خوبه :)
همین دوروبرام
سلام
ممنون / متقابلا / منظورم در سایه ی ایزد منانو بقیه س
حالمان نیز خوب است
بابت همه ی تبریکات ممنون .. نظره لطفته :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد