قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

خوراک قارچ با گردو . . .

بابام امروز از یه جا از این قارچ های جنگلی کنده آورده  

مامان من تو خوراک قارچی که درس می کنه گردو هم می ریزه   

امشب برای افطار از قرار معلوم خوراک قارچ داریم

گردوهای آسیاب شده ی خونمون تموم شده و مامانم در حین اینکه داشت با بابام می رفت بیرون به داداشم گفت : 

ـ به من بگه یعنی به منه ساره که اون گردوها رو بشکونم و آسیابشون کنم  

داداشم در مورد من یه چی به مامانم گفتو .. گفت تو رو خدا به هرکی کار می سپری به این ساره نسپر ... من که تو اتاقم مشغول کاری بودم  ( کار مثبت بود در واقع تو چُرت نیم روزی بودم ) 

یه جورایی شنیدم  

و از اون جایی که ساره اگه سرش بره حقش نمی ره ... بنابراین اومدم بیرونو منظورم از اتاقمه و شروع کردم به کولی بازی در آوردن که چرا چنین چیزی در موردم گفتی ... 

بالاخره ه ه ه ه ه ه ه / جونم براتون بگه : 

این داداشه داره گردوها رومی شکونه تا آسیاب کنه ... هر کی با ساره در بندازه عاقبتش میشه عاقبت داداش من   

 ـ پ ن : 

همچنان هوا عاشقه .. و دس بردار هم نیس  

 مربوط نوشت : 

احتمالا قالب وبلاگم رو عوض خواهم کرد ... قالب وبلاگ خودم رو تو دو سه بلاگ دیگه هم دیدم  

چه معنی داره .. مقالب وبلاگ من باید تک باشه مثه خودم که تکم (آیکون یه ضعیفه با اعتماد به نفس بسی فبها خیلی بالا )

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
تو دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

خوبی دیوونه...؟

دارم تظاهر می کنم به اینکه حالم خوبه .... ولی نه راستش خوب نیستم /

آیدا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

وای ترسیدم ازت ساره جونم من که باهات همیشه خوبم و در نمیفتم

بابا بی خیال از این عملیات های انتحاری فقط برای جنس ذکوره

آیدا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

آخی می دونم چی میگی هوای کشاورزا نیست امیدوارم خدا کمکشون کنه

آیدا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

ساره جونم تو چرا تظاهرات می کنی به حال خوب چرا حالت بده؟

تظاهر نکنم چیکار کنم ...مهم نیس ناز گلم

pink چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

انگیزش از نوشتن این نامه چی بود؟!!

کدوم نامه عزیزم منظورته ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد