قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

روزگــــــــــــــــــــــــــــــــار

هی ی ی ی ی ی ی  

ای روزگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار

نظرات 1 + ارسال نظر
هیچ شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ

به به به ساره خانوم گل
عیدت مبارک
من واقعا درکت می کنم که تویی که صبح تا شب فکت می جنبه بقول خودت چه جوری این یه ماه رو زنده موندی الله اعلم
اینو برای این گفتم که عادت داشتی هی سر صبحی از املت حرف بزنی و نون داغ و سبزی و ریحون و.....
الان باید لاغر شده باشی . آره ؟
انشالله خوش و خرم باشی
عرضم به حضورت که من اگه ننه و بابای عیال و خودم توی اون شهر بیریخت نبودن ، صد سال پام رو نمیزاشتم اونجا و مستقیم میرفتم همون بهشت خودم و البته ابن بار هم یه روز تو شهر شرجی شما بودم و بقیه رو تو همون ییلاق سپری کردم و جات خالی
می بینم که این تعطیلی همچی بد حوصله ات رو سر برده . ولی برای ما همین تعطیلی ها غنیمته
قربانت

سلام داداش علی نازنین
عید شما هم مبارک
اون املت و ریحونو بندو بساط برای رفتن رو نرو توو در آوردن حرصت بود علی جان
اگرنه منه بدبخت کاش اهل غذا خوردن آنچنانی بودم و به قول تو هی فکم می جنبید
همچین می گه لالغر انگاری من یه تاکر دویستو بیست بودم
مگه من چاق بودم که الان بخوام لاغر بشم/ این از اون حرفا بود
آره حوصله م تو خونه سر رفته بود خدا بگم باعثو بانیش رو چیکار نکنه
خدا رو شکر که بهت خوش گذشته و اوضاع بر وفق مراد بود ... شوما خوش باشی انگاری ما خوشیم
چاکر یم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد