قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

منتظر بودم نیومد ... باید برم کپه ی بذارم فردا خروس خون باید بکشم بیرون مهر اومد بدبختی های ما هم شروع شد مهر فقط بدبختی هاش رنگو وارنگه / زردو نارنجیو / قهوه ایو قرمزو رنگا رو ببین تو رو خدا =))))))))
نظرات 6 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام، ما که جای رو نداریم کپه مونو بذاریم.

درود
تو که راس می گی
بگرد پیدا می کنی ... جارزو می گم

هیچ سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ http://diwarha.blogfa.com/

مگه بده دنیا رنگارنگ باشه ؟
خوبه همه چی مشکی باشه

عامو .. برادر .. داداشی .. پدر ...بابایی
بینگوم .. کوکلاج نخش .. .. باکله .. کئی
من که نگفتم بده دنیا رنگارنگ باشه .... من از رنگاوارنگ بودن بدبختی گفتم
علی ی ی ی ی ی ی
شده یه بار پستامو با دقت بخونی ؟
نشده ..
.
.
.
.

صبا... سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

یه سوال فنی....
کوکلاج چیه اونوقت

به کلاغ می گن کوکلاج

دختر انتظار سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.sesaleyedordoneh.blogfa.com/

سلام بر ساره خانم خوشگل
چه دانشگاه توپی دارید بابا ایول
عزیز دلم - قربون شکل ماهت برم نگو بدبختی بگو خوشبختی ببین دنیات چه رنگی میشه
خب؟
(بوس - گل )

سلام بر نازنین دختر / عزیزمی
آخه کجای دانشگاهمون توپه ... خراب بشه الهی
کی می گه من خوشکلم حالا ... حالا هستم خوشکل ولی خو به پای شوما که نمی رسم
همون که شوما گفتی .. من خوشبخت خوشبختم ... کلا همتا ندارم
ماچ آبدار ... فدای شوما نازنین

ویکی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام من زنده م...@
بد جوری هم شرمنده م...میام بخدا...سخت میگذرت این روزام...خیلی

درود بر داداش ویکی / معلوم هس کجایی پسر
حالا شرمندگی پیش کش .. بیا پست بذار خو
اگه به دعا اعتقاد داشتی .. سخت واست دعا می کردم که روزای آرومی رو پیش رو داشته باشی
هر چند که اعتقاد نداری ولی من واست دعا می کنم
ولی ویسکی زود کاراتو راستو ریست کن بیا برادر .. سووووونر

آیدا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://yhttp://yekhekayat.blogfa.com/

آخی دلت میاد به پاییز اینطوری بگی؟ماه دلچسبیه ها.یکم دقت کن.

حالا ما یه چی گفتیم شوما چرا باور می کنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد