قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

تلقی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ن کاذب ../

هوا چه گرمه  

همه چقد خوبن  / چقد دوستت دارن

زمین چه جای مناسبی برای زندگی  

ساره تو چه خوشحالی  

ساره تو چه باهوشی  

ساره تو چه مهربونی  

اینجا چه زیباست  

آسمون چه آبیه  

گل های تو اتاقت چه باطراوتن  

خدا چقد دوستت داره  

همه ی چی داره به بهترین نحو ممکن برات رقم می خوره

نظرات 5 + ارسال نظر
فرداد یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

یه مشت اسپند دود کن آبجی...
سلام روزت به خیر ساره جان
این تلقین ها خیلی موثره...ادامه اش بده
امروز رزویه که کلی از حاجت هات روا میشه انشالله...باور نداری؟تا شب صبر کن

اسپند واسه چی
برای چیزایی که نیست و وجود نداره
سلام فرداد داداش
ببخشید ولی علاقه ای ندارم به ادامه دادنشون .. حالم بد میشه
من فقط برام یه چیزی خیلی مهمه که فک نمی کنم عمرا خدا منو لایق بدونه فرداد ... خسته شدم انقد برای خواستم داد زدم
التماس دعا دارم داداشی .... تو دعاهات همیشه برای من بگ
یر داشته
منو یادت نره

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برخی موارد به تلقین نیاز داره
مثه زیبایی اونجا و مهربونی تو و.......

منظورت رو متوجه نشدم عزیزم .. واسم ایهام داشت
شکسته بال ... خواهشا هر وقت کامنت می ذاری اسمتو بنویس .. خواهش می کنم

خاطره ها یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://aramidegar.blogfa.com

سلام ساره جون...
همیشه این طوری شاد باشی

سلام بر خاطره ی مهربون
وای خدای من چرا برای همه سو تبعیر شده
چرا همه عکس پستم فکر می کنند
ممنونم عزیزم

فرداد یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

آبجی عزیز دردونه من
برای خواسته ها فریاد نزن
سکوت کن تا حرفای خدا رو بهتر بشنوی..
صبور باش آبجی گلم...
درست میشه به سرعت برق و باد..بهت قول می دم

داداش بزرگه ای دیگه .../ چی بگم ؟
رو حرفت که نمیشه حرف زد
باشه بازم صبر می کنم .. ولی داداشی گلم .. من خیلی صبر کردما .. فقط در جریان باش که آبجی کوچیکت چقد صبور بوده
داداش فرداد مهربون..چقد خوبه که هستی .. خیلی خوب

کوریون یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://chorion.blogsky.com/

انرژیک بود و خیلی خودت بود این پست ..
مرسی که هستی ، تصدقت

ممنونم ممد داداش
معلوم هس کجایی تو ؟
یهویی غیب میشی ها
بازم ممنون .. متقابلا این که تو هم هستی خیلی خوبه
قربان شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد