قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

اسید پاشی .. یا سبزی خورد کنی یا مایع ظرف شویی پریل .../

مامانم کلی سبزی مخصوص قورمه ای گرفته بود دیروز که می خواست آماده ش کنه برا فریز  

اوف / مامان ما هم حساس  

در کل همه کاراش رو انجام داد تا رسید به مرحله ی خورد کردنش که شده بود آخر شب  

بعد در جمع خانوادگی یه دفعه یه لطافتی مادرانه از خودش به خرج دادو گفت .. من خسته شدم  

منم که کلا دلسوز ../ کلا تهش  

گفتم باشه من سبزی ها رو خورد می کنم شما بریزشون تو دستگاه  

که داداش ما جان نثاری نشون داد از خودش پس از قرنی و گفت .. من حاضرم شهید یبشم در راه خدمت به مادر .. که اونم کلا عهدار ریختن اون همه سبزی خورد کرده تو دستگاه شد  

من خورد می کردم داداشم می ریخت تو دستگاه خورد تر می کرد  

آقا سبزی نگو .. نمی دونم چی بگو  

انگاری مامانم رفته بود یه باغو آورده بود  

در کل جونم براتون بگه که سپور مطبخ خونه هم که خورده آشغالای سبزی رو جمع کنه خودم بودم که چرا که هنوز صدای لطیف مادرم در گوشم بود  

کلا انگاری تو مطبخ خونه انفجار خمپاره ی سبزی صورت گرفته بود  

احتمالا داداشم خمپاره های سبزی رو به دور کمرش بسته بود و رفت زیر دستگاه سبزی خورد کنی  

اصلا اصل قضییه اینا نیست که گفتم که .. همه ی اینا رو گفتم که بگم  

که دستم کلا حساسه .. سبزی خورد کردم دستم سبز شده ..  

کم مونده دستمو بذارم تو این اسیدایی که این پسرا می پاشن به صورت دخترایی که به پیشنهادشون جواب رد می ده  

دستمم به انواعو اقسام مایع ظرف شویی هم حساسه  

از پریلو .. گلرنگو .. ریکاهو .. تاژو .. ایوان بگیر تا نمی دونم چیو چی 

  

نتیجه نوشت :  

در کل قبل ازدواج با این پسره باید رکو پوست کنده بهش بگم که هر کاری که تو خونه ت با دسته من انجام بشه برام مقدور نیس  

چرا که دستهای من حساسه  

تو خودت یه فکری بکن .. یا ندیمه بگیر یا دیگه اگه وسعت نمی رسه خودت زحمتشو بکش 

اگه قبول کرد که هیچی .. اگه قبول نکرد ..باز باید قبول کنه ../ که اگه قبول نکنه به صورتش اسید می پاشم  

حالا خودم که نه یه نفرو اجیر می کنم که این کارو بکنه   

نظرات 1 + ارسال نظر
lhknhkh دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام وای برای همین که پسر ها تا اسم ازدواج را میاری فرار می کنند وتی با پسرها نباید اینجوری باشینباید کلا باید انجوری باشی وتی خشانتت دمت گرم

هر وقت یه آدرس درس حسابی گذاشتی جواب می دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد