قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

خجالت نمی کشین با این قدو قواره ...؟

یعنی شدیدا دارم از دس دو نفر عصبانی میشما  

چه معنی داره  

می زنم هر دوتون رو له می کنما 

خجالتم نمی کشن

نظرات 9 + ارسال نظر
خورشید یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.khorshid85.blogfa.com


درود

یکیش دکتر بوق هست و آن دیگری هم مشایی!!!

اگر درست گفتم بزنید له شان کنید!!

راستی چقدر زود به زود می نویسید؟!

شاد و پیروز و تندرست و سبز و نویسا باشید
بدرود

سلام بر جناب خورشید
هر دو تاش رو خوب آمدید .. ولی اول مشایی بعد دکتر .. البت دکتر گناه دارد / با هم دوس باشید
کلا قولنج مغزم وقتی اود می کنه این جوری میشم و زیاد پست می ذارم
در پناه حق

کاوه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

.... و برگها

از مسند ِ درخت

فرش ِ راه می شوند

برای

عالیجناب پاییز.

واقعا ..؟
پس خوش به حال پاییز
کلا فرششم که رنگارنگه بر عکس فرش قرمز :)

ویکی... یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام...
در عرض دو سعت سی تا پست میذاری...
من چه توقعی میتونم داشته باشم از کامنتات..؟!
بابا بذار آدم برسه بعد اگر جواب نداد بیا رگبار ببند روش...!
حالا از دست کی دلخوری؟
عکس بده یه جوری میزنم که جنازه شم نتونن تحویل بیگیرن...!
خوبی؟!
میگم سوژه موژه نداری واسه پست؟!
خودم دارم خستاه میشم از خودم واسه این کرخی...!
دارمت...
فعلا

سلام
هر وقت دیدی آبجی ساره ت زیاد پست می ذاره بدون اون روزش ناکوکه
از دس تو دیگه .. معلوم نیس کجایی ...اصلا داری چیکار می کنی
اصلا حرف حسابت چیه ؟
عکستو که ندارم بهت جنازه تحویل بگیرم .. البته اون عکس سهراب تو بلاگت هس .. اون شبیه ت هس بدم بهت .. ازت جنازتو تحویل بگیرم ؟
یعنی چی دارمت .. زود باش ولم کن .. نامحرمی ..
نه بابا سورژه کجا بود
تو هم به یکی طبق معمول گیر بده دیگه ..
حالا تو بیا به پیمان می سپرم واست سورژه جور کنه

پیمان یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، اول کدوم دو تا ؟
بعدش ممنون من دهنم قرصه نمیگم به ویکی چی گفتی(فهمیدی یا با الفبا بگم).
ویکی جان سوژه نه ولی مژه دارم بیا(با تارسیبل کارت راه میفته).
دارمت اوی دارمت دست خدا مسپارمت...!
خداقوت_مظلوم_لاکچه_ پیمانه(حالا خودت بگو من اسمتو بکجا بکشونم).

سلام
شما دو تا دیگه .. پس چی فکر کردی !
غیر خودت هر کی بدونه کشتمت
ممنونم
مظلوم نه مظلومه ـلاکچه ـپیمانه
هیچی به اسم دس زدی نزدی / اسممو دستکاری کنی می دم با تریلی از روت رد شن
مواظب خودت باش
من نهایت همون سار

پیمان یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

ممنون. ، بامن بودی (انگور چمبه داره) اسمی(لاکچه؛ مظلومه ی) چیزی با ما علم غیب داریم با مای؟ هان با من ویکی پنج دقیقه اون کمربندتو بده...!
خداقوت_پیمان( انشالله از اون زلیلا ش یدونه عین شتر بیاد دم خونتون بخوابه) اینو خالم به من میگفت البته میگفت انشالله یک دختر خوب...
بعدش این بهترین دعاست به جون تو که ، انجوری گفتی همه دارند میرند.

نه بابا داداشی دارم شوخی می کنم ...
ویکی اصلا کمر بند نمی بنده .. زهی خیال باطل
منم کفشم 10 سانت پاشنه داره گفته باشم
ایشالله
من همین جوری گفتم همه دارن میرن .. جور خاصی نگکفتم که
تو جور خاص خوندیش
خدا قوت داداشی _ ساره

فانی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.faniboy.blogfa.com

نخون این پستهای خشن منو !!!

پستات که خشن نیستن .. خیلی هم خوبن
باور کن راس می گم .. من که لذت می برم

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام ساره جون
عصبانیت نداره بگو خودم میام حساب دوتاشون میرسم که شما رو ناراحت کردن اخه من کمربند مشکی دارم بعد هم ساره جون دنیا ارزش نداره خودت اینقدر ناراحت میکنی .
شاد وسربلند باشی .بخند تا دنیا روت بخنده

سلام
چرا لینکو آدرس نمی ذارید آخه ... این چه وضعیه
خوبه من به نظرای بی اسم جواب ندم نشونی بذارید دیگه
باشه می خندم .. شما هم لطف کن آدرسس و اسم بذار

خاطره ها! دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ http://aramidegar.blogfa.com

سلام ساره جان..خوبی!؟؟
عصبانیت چرا عزیزم!؟؟با مهربونی تنبیه شون کن

سلام بر خاطره خانوم گل و مهربون
با مهربونی ی ی ی ی ی رو خوب اومدید
اونا باید زور بالا ی سرشون باشه ( مزاح )

هیچ دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

سلام
حالا کی هستن این عزیزان

سلام
دو تا داداش بی فکر که آبجیشونو حرص می دن
علی جان .. معلوم هس کجایی
تو رو خدا معلوم هس ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد