قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

کسی دوسم نداره ...!

 

 

 

 دیشب یکی از بچه ها زنگ زده به گوشی داداشم ... داداشم یهویی می گه ساره بیا با تو کار داره می گه فلانی .... گوشی رو بر می دارم می بینم فلانی  

می گه چرا گوشیتو بر نمی داری؟  

می گم رو سایلنته من حواسم بهش نبود ( کلا تا وقتی تو خونه م سمت گوشی نمی رم   / از میس انداختن و اسمس بازی بی زارم )  

ما یه بار گوشیمون داغون بود با گوشیه داداشه براش زنگ زدیم .. نامرد /  نمی کنه هر وقت کارش گیر می کنه زنگ می زنه به داداشمون  

داشتم می گفتم .. بعدش می گه یه اسمس زدم برو بخون  

گفتم باشه .. قطع کردم رفتم خوندم  

یه نیم خط نوشته می گه :  

*کی ادعای دوستی می کنه ؟* 

من باز دوباره بهش زنگیدم .. می گه چرا زنگ زدی ؟ ( در واقع منظورش این بود که هی با اسمس جواب اسمسش رو بدم )  

گفتم حوصله ی اسمسو ندارم .. خیلی هم خسته م  

گفتم قضییه ی دوستی چیه ؟  

کی ادعا کرده ؟ 

حالا تموم اون اسمسش منظورش من بودم  

بعد بهش گفتم من با دوتا از رفیقای خیلی خیلی فابم : 

که یکیشو نو که ۸ ساله با هم رفیقیم هر دو ماه یه بار همو می بینیم / یا تلفن می زنیم یه ۱ ساعت صحبت می کنیم بعدش میشه تا دو ماه بعد بعدی  

با یکی دیگه شونم به همین منوال که اصلا نمی بینمش چون راهش دوره و فقط یا چت یا تلفن اونم هر دو ماه ماه یه بار  

 برگشته می گه تو چه بی بخاری ...  

آخه ننه ت خوب بابات خوب .. دوستی کیلو چنده ..   

بی بخار چیه ... دلمو به دوستیه چهار تا آدم خوش کنم .. که یه دفعه منغعت طلبی تون گل کنه هر وقت عشقتون کشید ملاحضمو نکنیدو دلمو بشکونید ... مگه من خرم  

خر واسه خودش شخصیت داره .. مگه الاقم

اصلا دوست کیلو چنده تو دنیای واقعی .. که تا می بینید آدم به یه جایی رسیده آدمو کله پا می کنید .. ( مگه غیر اینه ؟!!) قربونش برم شما هم استانی های عزیز هم که معروفین تو زیراب زدن و کلهم بالاخبره  

اصلا اهل میسو اس نیستم .. حالم بد میشه  ( البته استثنا هم داره در مواد فوق العاده خاص )  

واقعا چقد بعضی ها سر خوشن و دلشون خوشه  

اگه یه خورده و فقط یه خورده دل ما هم به اندازه ی دل اونا خوش بود ما هیچی نمی خواستیم  

خدایا تو رو حضرت عباس حواست به من باشه .. گفته باشم .. / من خودمو سپردم به تو  

هر اتفاقی برام بیفته تهش مقصر توئی ها / حالا از من گفتن بود

   

پ ن : 

مزاحم دوستام نمی شم .. بهشون می گم هر وقت بهم نیاز دارید من در خدمتم .. حالا چه مادیش چه معنویش و چه روحیاتیش  

هر وقت در واقع به قول معروف هوسمون رو کردن

 والا .. مردم برا خودشون هزار تا بدبختی دارن  

  

پست به عکس و تیتر ربطی ندارد ولی عکسو تیت به هم ربط دارد ( اصلا چی گفتم ) هه =))

 

نظرات 8 + ارسال نظر
پیمان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،هیچکی تو رو دوست نداره...!(چرا هستند کسای بد بین نباش)..!
بعدش مگه اس ام اس بازی چشه..!
ای ناقلا به به چشم ما روشن...!

سلام پیمان خان
باشه بابا تو راس می گی ..
حتما . هیچی بابا ول کن
هیچی بابا اسمس بازی حوصله می خواد که از حوصله ی من خارجه
البته دل خوشم می خواد
چشت به چی روشن . نکنه تو بلاگ ما شهاب سنگ دیدی ؟ یا به قول قدیمی ها شایدم نور
پیمان ..یه سوال ؟ جون مامانت که واست خیلی عزیزه .. اینم من می دونم
بگو تو بلاگ اسکای تو وبلاگ داری ؟
راستی پیمان باز نمی تونم برات نظر بذارم بلاگت اجازه نمی ده .. چرا این بلاگت آدمو حرص می ده خووووووو

پیمان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، من کلا همه جا همه چیز دارم....! ولی بلاگ اسکای نه...!
خداقوت_پیمان

سلام ... پس داری !
ازتم نمیشه سوال کرد از بس که زرت عصبانی می شی
بلاگت که نمی ذاره من نظر بدم .. پس همین جا می گم
مگه با دانشجو هات دعوا داری که می گی بهشون رحم نمی کنم
یه سوال دیگه می تونم بدونم رشته ای که تو فوق لیسانس داری می خونی چیه ؟

پیمان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

من کجا عصبانی شدم...هان کجا ؟! نه ندارم..! حالا کجا رفتی فکر کردی منم..!

پس نداری !
مهم نیس .. جایی نرفتم
پیمان چن تا سوال بپرسم جواب می دی ؟

پیمان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

چندتا بپرسی جواب میدم..!

پیمان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

هستم

پیمان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

چهل تا سوال پرسیدی میخوای تو سی ثانیه جواب دم صبر کن خوب...!

فرداد چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام آبجی ضعیفه خودم
من هنوز تو تعریف دوستی موندم...بگذریم.
ساره جان برای اینکه عکس های پست هات دفرمه نشن می تونی همونجا کوچیکترش کنی و با قالب وبلاگت متناسبش کنی...
تو سرشاری از زندگی...الهی خوشبخت بشی.
این چند روز با تبلت می اومد اینجا...باهاش فارسی نمی تونم بنویسم خو

سلام بر داداش فرداد گلو مهربون
برام من تعریف شد تموم شد رفت پی کارش
ممنون فرداد داداش جان بابت راهنماییت ...
وای .. خجالتم می دی از بس که ازم تعریف می کنی .. بابا حالا این طوریام که می گی نیستا
اشکال نداره .. تو همین که تو بلاگت باشی و پست بذاری عالیه .. به منم سر نزدی نزدی
تو خوب باش .. همه چی پیش می ره
قربانت داداشی

فرشید چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام
وبلاگ من فیلتر شده
از تو لیستت حذفش کن
با کلی وبگردی پیدات کردم

سلام
خوشحالم که اومدید
بذارید اسمش یادگاری باشه
ممنونم که لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد