قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

واقعا گیجم که فکر کنم یا نکنم . . .

خدا هی می گه فک کن

من هی از خدا می پرسم خدایا فکر کنم  ؟؟! ..واقعا به این موضوع فکر کنم  ؟؟!

باز خدا می گه فکر کن

می گم خدایا تو رو به پیامبر ..به این شب عزیز قسم ..یعنی راستی راستی فکر کنم؟؟؟

می گه فکر کن

اصلا گیج شدم

واقعا گیجم که فکر کنم یا نکنم 

بیچاره اون

که من ...

بذار یه بار دیگه بپرسم

بازم پرسیدم

می گه فکر کن ..باز خدا می گه فکر کن

خب فکر به تنهایی کنم ..یعنی فقط و فقط فکر کنم که چی بشه آخه ؟

خدایا تکلیف منو مشخص کن

خدایا انقدر منو درگیر این جور مسائل نکن

بابا من دمارم در اومده


نظرات 2 + ارسال نظر
طراوت دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

فک کن دخترم؛ فک کن!
سلام رسوند؛ به منم گفت؛ برو به ساره بگو فک کنه!

کی بهت سلام رسوند ..خدا رو می گی
ولی مطمئنم اگه بیشتر از این فک کنم خودمو به فنا می دم و بدبخت می کنم ..
زبونت لال ساره ...
قربونت برم

وفا(امید) سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

کیجا گِج بَیِه

امید داداش نخند ..من شوخی ندارما ..زود باش یه رزومه از اون یارو بده ..
چرا متوجه نمی شی می گم برام مهمه خو ...ای بابا
باهات قهر می شم امید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد