قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

تو روح زندگی ایرونی . . .

بر حسب روز های خوش زندگی یه دو سه روزیه خونم ..

باز از فردا تا شنبه فقط شب ها هستم و باز مشغله

واسه همینه که از دیروز تا امروز آن لایم به خاطر همونه

ببینم می تونم امروز بشینم اقتصاد مدیریت بخونم و چن تا متن آماده کنم برا نشریه

پس فردا هم که باید برم سمینار 

الان هم برم این آدرس پورتالو بیارم برم چن تا مطلب بذارم توش تا صدای این رضا در نیومده و بهمون متلک ننداخته

باز می بینی مدیر بازیش گل می کنه و شروع می کنه واسه ما به سخنرانی تو جلسه ی بعدی



زندگی چقدر خرج داره ( شما بخونه هزینه ی همه جوره / جسمی ، روحی ،پولی ..) ولی در آمد بی در آمد ( در آمد روحی ،جسمی ،پولی . . )

تو روح زندگی ایرونی که از اسمش مشخصه محتواش چیه

باز این انگیلیش ها بهش می گن لیو


نظرات 3 + ارسال نظر
کاوه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

ساره یه جوری شدیااااا؟

خودت احساس نمیکنی؟

12000 درو در دقیقه...!!

وا چطوری شدم
کدوم 12000 هزار دور در دقیقه منظورتونه خو ؟

وفا(امید) سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

با این حساب من مرده متحرک هستم...

نه تو گلی از گل های بهشتی

وفا(امید) سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

بیخال جان من...

آیکون زبون
هستی دیگه . . . مگه شک داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد