قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

یکی دو شبه که اومدم  

تو اون هفده روز کلی قضیه تو تموم شبانه روزمون پیش اومد که الان که بهشون فک می کنم می بینم واقعا جای تعجب داره که سالم برگشتم خونه  

امشب به بلاگ همتون سر زدم دوستان  

دویتور بوق پست امشبت حرف نداشت / پاک هوایمون کرد ... دستتون درد نکنه  

عالی بود ...خیلی چسبید  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهناز جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://shayad1rouz.blogfa.com

سلام

ازتون میخوام کمک کنید که جواب این سوال رو باهم پیدا کنیم

از جامعه چه انتظاری داریم ؟ از جامعه چه چرایی ای توی ذهنمون هست ؟

بهتره بگم از جامعه شناس چه انتظاری داریم؟چه سوالی داریم؟

دلمون میخواد جامعه شناس چه مشکلی رو حل بکنه؟

ممنون میشم توی وبلاگم جواب بدین!

بیتا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام بر دوست گلم

قبول باشه بسییی
چه قضایایی اون وقت؟!!

شاد باشی و موفق

سلام دخمله .. آبجی ناز خودم
قبول درگاه حق باشه
ممنون عزیزم
قضایا زیاد بود در حد لاس وگاس و بسی خطر ناک
خوشحالم که الان سالمم
بیتا خدا وکیلی حالا کلا این دانشگاه فردوسی مشهد چقد بی درو پیکره و چقدم ثیاثی دانشگاهتون خدایی ... وضعیت دانشگاهتون خیلی خرابه خداوکیلی

بیتا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

دختر خوب مشهد بودی شوما؟مثلاً نمی شد یه خبری حرفی سخنی قبلش بگی؟بسی خوشحال می شدم ببینمت

خدا وکیلی یادم بود بهت بگم که مشهدم ولی همون وقت که پام رسید مشهد همه چی یادم رفت از بس که فشار کار زیاد بود و سرمم خیلی شلوغ بود
اگه خدا و آقا علی بن موس الرضا قبول کنه ۲۰ روزی مهمونتون بودیم ما
کلا خیالتو راحت کنم فقط سه ساعت تو کل شبانه روز می خوابیدم یعنی از ساعت ۵ صبح تا ۸ صبح .. این جوریا بود
دیگه کلا بر ما ببخش
منم خیلی دوست داشتم ببینمت
دوستت دارم / بوس

هیچ شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

سلام مشتی
خوش باشی
ما فکر کردیم سور و ساط عروسی به پاست و مزدوج شدی و به خاطر همین بی خیال همه دوستان مجازی شدی که تشریف نداشتی
کئی

سلام داداش علی
اون که بعلــــــــــــــــــه
منظورم مزدوجه/ ولی دوستان رو نه منظورم بی خیال شدنه
ولی بابت نبودنم توضیح زیاده و حتی توجیه دیگه عذر تقصیر ما رو بپذیر
سرم بد حساب شلوغ بود ولی به اول شدن می چسبید
علی اگه خدا بخواد گروهمون داره یکی یکی اول میشه همه ی موارده طرحو
یعنی اگه خدا خواد نورو علی نور میشه

آیدا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

امیدوارم اول بشید نمی دونم تو چی اما دعا می کنم به آرزوت برسی ماه من.

ممنون آیدا جون که انقد به من لطف داری / واقعا ممنون / بهت سر می زنم ولی نمی دونم چرا کامنت دونیت نباز نمیشه / ولتی سعیمو می کنم
برام دعا کن خواهری
هم واسه من و هم واسه همه جوونا
واسه عاقبت به خیری .. خوشبختی .. سعادتمندی /
منم دعا می کنم
دوستت دارم / بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد