قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

گافــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ..

کلا این ایام ایام خنده نیست ولی دوس دارم از یه سری اتفاقا بگم که بخندم ...  

آخه هر وقت یادم میاد منو به قهقه میندازه بد مصب  

یعنی من بهینه برای خودم متاسفم که خدای سوتیو گاف دادنم  

هه هه هه =))))))))))))) 

نظرات 2 + ارسال نظر
هیچ یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

کی گفته که این ایام ایام خنده نیست ؟
دوستی داشتم که در هند اقامت داشت و می گفت در ایام شب قدر جشنی به پا میکردن اون سرش ناپیدا
بعدشم اگه برای حضرت علی هم بهانه داریم والله ایشون گفتن که رستگار شدن ولی ما برای رستگار شدن ائمه هم نک و ناله می کنیم
خواهر من بخند و شادی کن و خدا رو تو شادی ها جستجو کن
به حرف چهارتا مداح و آخوند خام نشو

حرف و سخن من ارادتم به آقا امیر المومنین ... وگرنه آخونــ..دو مداح کیه ؟؟
منظورم ضربتو حادثشه

آیدا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

یعنی از من بیشتر سوتی میدی؟

کاش سوتی تو نوشته بودی عزیزم.

یعنی آیدا من سوتی نمی دم نمی دم وقتی می دم داغون سوتی می دم
دیگه حالا ان شالله سر فرصت /بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد