قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

یا امیرالمـــــــــــومنین (ع). . .

شب قدر است  و من قدری ندارم  

چه سازم که توشه قبری ندارم 

مبادا لیله القدرم سر آید   

گُنه بر ناله م افزون تر آید   

اگر امشب به معبودی رسیدی 

 بگو یا رب ساره رو سیاه است   

دو دستش خالیو غرق گناه است  

بگو یا رب توئی دریای جوشان   

در این شب رحمتت بر او بنوشان   

مبادا ماه حق پایان پذیرد  

ولی این بنده ات سامان نگیرد  

 

 

 

یا علی بن موسی الرضا دلم واسه باب شیخ طبرسی ، صحن آزادی ، نصفه شبا .. صدای نقاره ها  

دعای جوشن کبیر ... امین الله  

برای گنبد طلات ... برای اون محراب رو زمین نشستنا  

برای چهار زانو زدنام خیلی تنگ شده  

یا امام رضا دلم برای زائرات .. برای دلداده هات تنگ شده  

آقا دلم واسه خودت ... واسه غریبیات تنگ شده  

کاش لیاقت داشتمو این سه شبم جام تو صحن آزادی روبه روی گنبد طلات بودم  

آقا ... داغونم .. خیلی داغون  

دلم مشوشهو نمی دونم با وجود در حال احتضارم بودنم چه کنم   

الهم انی اسئلک با سمک یا شافی .. یا رافی  

 

التماس دعا دارم  ... 

برای همه ی جوونا  

برای همه ی بیمارا .. برای همه ی مادرا و پدرا  

برای همه ی اونایی که دستشون از این دنیا کوتاهه  

برای عاقبت به خیری / برای سعادتمندی / برای سلامتی ... برای صراط المستقیم شدن

برای نسل بعدمون .. برای همه ی آدمای خوب که باید سایه شون بالا سرمون باشه تا ازشون خط مشی بگیریم   

آقا جان تو رو به بی بی فاطمه ی الزهرا جوونا رو یادت نره ...  

 

 

بعدا نوشت :  

 

خدایا شکر

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

ساره ی من این نیایش قشنگت اشک تو چشام پر کرد و من با چشمای خیس و اشک آلود از ته قلبم آمین می گم و برات از خدای بزرگ و توانا و مهربونم بهترین ها را طلب می کنم

ممنونم

لی لا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااای...این پست منو اول برد حرم امن رضوی که الهی فدای اون صحن و سرا بشم و بعدشم ماه رمضون عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییز.......
وای خدا.....
وای خدا....
یعنی بازم امام رضا به من اذن دخول میدن....آخ که از امسال تولدشون دلم خداروشکر توی حرم نورانیشون جا مونده.....و چقدر خوشحالم ازین اتفاق....

سلام عزیزم
خودمم این روزا غریب یاد آقام ..
خیلی دلتنگم
ان شالله می ده خانومی ..
چه الب که دقیقا همون پستی رتین کامنت گذاشتی که خودم این روزا همش به یاده آقام
بوس نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد