قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

گاو مَش حـــــــــــــَـــــــسن .../

یه رفیق شفیق مجازی دارم .. به خودش میگه  گاو مَش حسن   

کلا هر بار که اینو می گه منو این حرفش خیلی ناراحت می کنه

حالا می فهمم چرا به خودش اینو می گه  

بدبخت انقد تو دلش درد هس که بر می گرده به خودش این جوری می گه  

منم احساسم شد دقیقا خودمم گاو مش حسنم

نظرات 9 + ارسال نظر
کتابخانه صوتی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://garavand90.blogsky.com

:))

پیمان سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،زرت وزرت نظر باشه دیگه نمیرم.
خداقوت_پیمان

درود پیمان خان دل نازک
حالا چقدم زود بهش بر می خوره / اوووووف
حالا بی خیال شو ... خب من دیدم اونا رو روشو ندارم بیام از بلاگت جمع کنم گفتم یه پیشناد داده باشم خودت از بلاگشون جمع شی ..
بابا بی خیال لطفا

پیمان سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

نمیزارن آدم اعصابش راحت باشه . قضیه عشق وعاشقی آخرش چی شد،به به امروز حرکات موزونتو داشتم میخوندم ،گفتم پسر سوژه دادی دست ویکی عجیب. من با جنبه بی جنبه ام ،ولی بعضی از دوستات خیلی خودشونو. دست بالا میگیرن (ما هم که حساس)،میدونی مشگل بعضیا چیه اینه که فکر میکنند پسرها همشوون یک جورن 2. اونای که هی نظر میزارند بیکارند (سریشند) اما نمیدونند بعضی از آدما شغلشون انترنتیه.
راستی دوستا غلط از وبلگ دویتور گرفتم حالش گرفته شد بیا این اولین قربانی اون پستت.
خداقوت_پیمان

الان من کدوم خطتو در موردش توضییح بدم حالا
ویکی از من آتو بگیر نیس / عمرا
به دوستای من چیکار داری اون وخت
الان اون بعضی منظورت ضعیفه نبود که ؟ بود ؟

پیمان سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،ببخشید چون احساس میکنم منو نشناختید باید در مورد خودم بسی اطلاعات بدم به شما(حافظه تو هم که قوی)1. من پیمان نام مجازی منه (اولین نفری هستی که بهت میگم بعد نگار) اهل قزوینم2. من اصلا تو دنیای مجازی نا راحت نمیشم که اگر بشم باید تو گینز بنویسن (فقط گاهی اوقات از دست ویکی چرا)3. خیلی شوخم که همش یک درصدش با خودم میاد تو دنیای مجازی(حتی بعضیا بهم میگن چرا اینقدر خوشحالی خودمم نمیدونم چرا).2. کارم جوشکاری دیگه هرچی نیازته بو صادقانه بهت بگم تا سو اتفاهوم نشه دیگه. باور میکنی اینارو ویکی هنوز نمیدونه.
خداقوت_پیمان

سلام
اینکه آدم شادی هستین خیلی خوبه .... بر عکس همه ی آدمهای توی نت / ممنون بابت اطلاعاتی که دادین .. لازم نبود .. در هر صورت ممنون
کارتون با وبلاگی که تو نت گذاشتین سنخیت نداره .. و کلا جالبه
سوتفاهمی نیس .. فقط نگران بودم که در مورد مزاحم ناراحت نشده باشید که خدا رو شکر نشدید

ویکی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

خوب مثل اینکه من خودم هم که نیستم روحم شما رو خیلی قلقلک میده...
انقدر غیبت نکنید بابا...حیثیت بذارید یکم واسه ما...!
چتونه شما دوتا با پیمانه راه افتادین هرچی میخواین دارین رو میکنین؟!
حالا میگم ضعیفه..‍!
گاو مش حسن چرا؟
مثلا خوب میذاشتی گربه ملوس...
چه اشکالی داره؟
بینم کلیپ جدید پیزی نداری؟!

ما گوشت برادر مرده خور نیستیم که حرف تو رو بکشیم وسط / این از این
پیمانه داره رو می کنه .. من که چیزی ندارم واسه رو کردن
همون گاو مش حسن / گربه ی ملوسم بعضیان .. بیشتر به خودشون میاد
یه بار دیگه با موضوع کیلیپ شوخی کنی نکردی ها .. با همه چی شوخی با کیلیپم شوخی

..../

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

اوه..
اون بالایی میخواسته بشه :
کلیپ جدید چیزی نداری؟!
اصلاح مینمایم.
ببین حالا چرا ناراحن میشی؟
اگر گفتم کیلو چند و اینا شوخی بوده.
درضمن اگرم جدی بود که عمومی نمیشد...
حالا بیخی.
اونی که دوستم داره با همین عکسه دوست بداریم شده...
هرچند این یارو هم مجازیه...یعنی وجود خارجی نداره اصلا.فط میگم یکی هست که دلتون بسوزه...یا بعبارتی آب بشه...

خودم فهمیدم می خواست چی بشه اون جمله ..
آدم با شعور از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه :))/ صرفا جهت اطلاع
ناراحت نشدم که تو هم به ضم خودت صلاح دونستی ما رو دس بندازی که انداختی .. مهم نی
دل ماهم با این چیزا نمی سوزه / دل ما فقط برای اناره ملسو ازگیله صحراییهو ... میرزا قاسمی / ترشی لیته / ناز خاتون .. کشک بادنجون .. ماست لبو
ماست موسیر با سیب زمینی آب می شود

پیمان سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،تو وبلاگ ما تو همون پنجره نظر زیر اون کادر تایپ نظر؛ نظر خصوصی رو تیک میزنی. میشه خصوصی. بد تماس با ماتم خرابه اوهی آی پسر چی میگی. جرات داری بیا وبلاگ خودم بگو خط خطیت کنم.
خداقوت_پیمان

سلام ممنون
میشه جواب کامنتامو ( البت عمومیاش )تو همون بلاگ خودتون زیر کامنتام بذارید ... انقد خودتونو تو زحمت نندازید که همین جا میذارید هم تو بلاگ خودتون .. واسه خودتون می گم :)
حالا با هم دعوا نیفتین .. تو بلاگ من بابا

اول شخص مفرد سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

مگه من جوری نظر گذاشتم که انگار بهم برخورده؟؟؟؟!!!!
پش پاکش کن دوباره بذارم!

اشکال نداره خوبه همون ... فدای خانوم دویتور / بوس

آیدا چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

ساره جونم چرا به خودت این حرفو میگی راستش منم گاهی مغزم هنگ می کنه ولی تا حالا نمی دونستم می تونم اسمشو بذارم گاو مشت حسن

گاهی اوقات خوبه آدم به خودش اینو بگه ... از بس که دیگران با زبون بی زبونی بهت بی احترامی می کننن ... و احمق فرضت می کنن و فک می کنن تو چیزی حالیت نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد