قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

تنگواشی و ساواشی .../

احتمالا حکمتی بوده دیروز رفتن به تنگواشیمون با بچه ها کنسل شد  

اینا دارن کجا می رن خو ؟؟؟ 

 ما حتما میون این جمعیت له می شدیم 

نظرات 5 + ارسال نظر
ویکی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

من اونقدرا وبم راه نمیره که برم بیبینم چی گذاشتی...
اما همین که کنسل شده حالت گرفته شده خوشحالم....

سلام خوبی!؟
باز میبینم که تو پست قبلی زدی به تیپ این عروسای گل خوب....!
چکارشون داری خوب بذار زندگی شونو بکنن...
اون وسط حالا دی جی هم یه سر و گوشی...آره...!

تو خودت چکار کردی کارگردان نمیخوای؟!

چیز خاصی نذاشتم
مهم نی
حال من گرفته شده ... عمرا
سلام .. خوبم ؟ویکی خوبه ؟
میشه این عروسا هم بذارن ما زندگیمون رو بکنیم / لفطن
فقط عروسا خوبن .. دومادا چی اونا که خیلی جنتل منو بی ... ( )
اونام خوبنا
نه خودم ببیننده بودم خیر سرم ... تماشا کردن مکافات داره بدبختی

ویکی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

ویکی با اجازه تون ویسکی آورده با صدای عر عر مستونه...!
خوب چیه باس یه چی میاوردم به قافیه م بخونه دیگه....!
بینم تو آخه تو گتوزو چی دیدی که میگی گتوزو ایول...!
بدم میومد ازش به قدری که ...!
من بهتر از اون بازی میکنم.
آخه اعصابم خوب چیزیه والا...یارو اصلا به دنیا که اومده بود ننه شو زده بود با تکل...!
دکتر که دیگه هیچ

خط اول کامنتو که من ندیدم / این از این
ویکی در مورد خودت حرف بزن .. من رو میلانی ها تعصب دارما

لیدوما شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

بهتر که کنسل شد!
اخه آدم میره به دامن طبیعت تا آرامش پیدا کنه اینجوری که اعصاب واسه کسی نمی مونه!

ای گفتی لیدون جون ... اعصاب که سهله / وجود نمی مونه کلا :)

خورشید یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ق.ظ http://www.khorshid85.blogfa.com


درود
حکمتش این بوده که نرفتید!!

چون اگر رفته بودید و لِه شده بودید٬ آنگاه نمی بودید تا این نوشت را نویسیده نمایید!!

برای «طواذن» هم افاضه فرموده ایم٬ خواندنش بنمایید!

شاد و پیروز و تدرست و سبز و نویسا باشید
بدرود

سلام
آره خب ... نه بابا حالا نوشتن پیشکس .. جوون ناکام می شدم بعد کلا آرزو همام به دلم می موند ...حیفه واعا تازه دارم به جاهای خوب خوب زندگی می رسم .. بذارم برم :))
خواندنش نمودیم .. بسیار به جا
ایام به کام و شاد زی جناب خورشید

... یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

چه وبلاگ حال به هم زنی داری.هم اسم وبلاگت هم مطالبت
اوق

توراس می گی ... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد