قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

کوش پس ؟؟!

وای یه بچه هه هی مدام داد می زنه و جیغ می کشه ...  

می گه مامان جون ...مامان جون  

از اول خیابون همین طور داره صداش میاد ... 

 وای یکی بیاد جمعش کنه ..  

سرم رفت اوفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 خدای من / کو این مامان بی فکرش

نظرات 2 + ارسال نظر
هیچ دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://diwarha.blogfa.com/

سلام
یادت رفته خودت کوچیک بودی همینجورا بودی کئی
البته الانش هم همینجوری هستی

من که این جوری نبودم .... بدتر بودم
من عاشق بچه هام .. من با بچهه کاری ندارم .. می گم این مامانش چرا نمیاد اینو نمی گیره
آره الانم همین جوریم

صبا... دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ


خدا بهت صببببببببببببببببببببر بده واقعآ!

واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد