قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

مخاطب خاص علی داداش / دیوار

علی خوندمت ولی حیف نظر بی نظر علی راس می گی اون گوزنه رو .. منم با دیدن اون برنامه عاشق خراتی و منبت کاری شده بودم و تا سال های سال دلم می خواست کارای حجمی رو چوب بزنم و بالاخره هم که تو سن19 سالگی رفتم دنبالش علی پست این دفعه ت خیلی خوب بود ... حرفای دل من بود ..حیف من تو بلاگت که بیام یه 10 بیست تا نظر بذارم

نظرات 6 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام این تعریفای که تو ازما کردی ما دیگه غلط کنیم حرف بزنیم.
خداقوت_پیمان

دو از جون ....تعریف نبوده که ... با اجازه ت همش اغراق بوده

پیمان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،کلا هر 10 تا 20 دقیقه یک آپ کن دیه. این پستای تو بیشتر شبیه کامنته تا پست. SMS( دیگه) .
خداقوت_پیمانه (لیوانه، یک قاشق ، به مقدار لازم، دیگه چی میخوای)

سلام
یه بار توضیح می دم دیگه نپرس
اینی که نوشته علی داداش دیوار / در واقع این پست یه کامنته برای علی ... چون من تو بلاگ فا واسه هیچ کدوم از لینکام نمی تونم پست بذارم ... واسه همین واسه علی اینجا کامنت گذاشتم .. کلا پستایی که علی میذاره رو دوس دارم و مخصوصا نظر دادن در مورد اون ها رو / اوکی ؟
بلاگم داره شبیه یه خرابه میشه ... چون تنظیماتش ریخته بهم ... هم بلاگ اسکای و هم بلاگ فا

[ بدون نام ] دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

سلامغهمچین گفتی نپرس ترسیدم. با چشم اتو ندرون. چشم با من هر چی فکر میکنم دیگه سوالی از شوما نارم آبجی خداحافظ.
خداقوت_پیمان(خیلی ممنون از اغراق تون....)

سلام / خواهش میشه .. اغراق نبود ... همش واقعیت بود

پیمان سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام؛ من و قهر . با ایول، تو قهر کردی که یک بار گفتیم..... دیگه اسم نمیزاری.
خداقوت_پیمان

سلام /گفتی تابلوم من اسم نذاشتم همین ... بابا من قهر نمی کنم ... از قهر کردنم بدم میاد / حالا بی خیال .. خو خدا رو شکر که ناراحت نشدی :)

هیچ سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

چاکر ساره خانم
پس تو هم جوگیر خراطی شده بودی
میگم خدایا ساره چرا نیست . وبلاگم خرابه شده
فدای تو

مخلصیم داداش علی
آره خیلی .. از دیدن اون برنامه همیشه به دنبال این بودم که خراطی و منبت یاد بگیرم .. نه وبلاگت خیلی هم خوبه مخصوصا از عکسایی که می زاری
قربان شوما .. ایلیا رو هم ببوس داداش علی

جارو بانو سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://jaroobanoo.blogfa.com

پستت تو حلقم. کیرتم تو حلقم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد