قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

یه خبر خوش برای ساره .../

آقا امام حسین ما رو طلبید .. 

البته اگه یه شوووووووووووووووووهر داشتیم می فرستادنمون مکه 

بیا مکه هم بخوای بری باید شوووووووووووووووووووووووهر داشته باشی  

حالا اگه این جینگیله بچه های الان مرد بودن باز می گفتیم  

عربای چن زنه ی پدرسوخته دمتون داغ .. شوما درس می گین . ولی این جینگیله بچه ها که با آم باشن اون جا ..خداییش یه جو غیرت دارن  

من اگه هی طاقچه بالا نمی ذاشتمو شووووووووووووووووهرکرده بودم الن به جای کربلا می فرستادنم مکه  

 

پسرای گروه دارن می رن مکه .. ما ها بی شوووووووووووووووهرا رو دارن می فرستن پیش آقا  

حالا بگذریم که آقا رو عشق است  

کربلاهو بین الحرمینو آقا ابوالفضل العباسو .. سید الشهدا یه چیز دیگه اس  

هر کی رفته می دونه من چی می گم  

من که نرفتم ولی انگاری خدا داره می خواد که برم  

  

پ ن :  

کربلا کربلا  .. ما داریم میاییییییییییم  

کربلا ، کربلا  .. ما داریم میاییییییییییم   

 

ایشالله تو برگشتم یه فدایی پیدا میشه یه بمب می ندازه سمتم ( فقط سمت من / بقیه گناه دارن . جونن کلی آرزو دارن / ارشد  دکترا فوق دکتراشوهر بچه زندگی ..بقا تو کشور غربی و و و و و َکلی آرزوی دیگه ) .. .. ضعیفه م شهید میشه  

کلا حال تو حال  

چه شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود .. اگه بشه هم که خیلی خوب میشه  

راحت میشیم میریم پی کارمون  

الفاتحه مع الصلوات

نظرات 4 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

ای ول....خوش به حالت پس....التماس دعا بسی فراوون

محتاجیم به دعا خواهر بیتا جان
چشم حتما .. بیتا دختری .. .. دعا کن پام برسه حتما کربلا ...
منم به رو چشم همتونو شدیدا دعا می کنم
الهی قربونت برم

پیمان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، به شوهر بی شوهر نیست بطلبه همون اونجا همین جا چه با شوهر چه بی شوهر می ری نترس (آقا طلبیده)..، خوش به حالت...!
میخوام جون همو داداشت رفتی یاده ما هم باشی(همه بچه های نت)...! دمت گرم اما خدایش نامردی نکنی واسه ماهم دعا کن...!
خداقوت_پیمان

سلام
خوشا به حاله اونایی که با شوووووووووووووووهرشون می رن
کاش بطلبه .. واقعا بریم .. من هر وقت خودمو بین الحرمین ببینم .. اون موقع می گم آقا طلبیده
ایشالله قسمت تو بشه پسر گُله
جون داداشم قسم نده .. من خیلی دوسش دارم .. نمی خوام حتی یه خاله موش کم شه :)
به رو چشم .. اگه آقا طلبید و رفتم .. و چشم افتاد به ضریح آقا ...
به رو چشم
پیمان واسم دعا کنید که پام برسه کربلا .. منم قول می دم برا همتون یکی یه دونه نماز حاجت بخونم ..
خدا قوت ـ آبجی ساره

پیمان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، با جوونمردم راه بیا شوهر خوب گیرت میاد...! (جوون خوب م زیاد داریم) ابته اگر سطح توقعات بعضیا(دخترا) بیاد پایین.
خداقوت_پیمان(شوهر هم میکنی هول نزن)

سلام
فقط راه بیام کافی با جووون مردم .. نیازی به دوووووویدن نیس ؟
جوون خوب ماله دخترایی که اسمشون شانس الله س
سطح توقعات ما که زیر صفر .. ما از شوووهر آیندمون . چیز خاصی نمی خوام .. فقط تقوا داشته باشه .. اهل سیگارو قلیونو این خزعبلات هم نباشه تحصیلاتشم از ماله خودم بالاتر یا تو سطح خودم باشه
شوووووووووهر آره احتمالا می کنم ...
به رو چشم هولم نمی زنیم

تینا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ق.ظ http://hotlove133.blogfa.com

گروه دخترای مارو هم میخان ببرن کربلا. منم از اوناییم که مکه نصیبم شده. التماس دعا آبجی

سلام عزیزم
عزیز خانوم ماله کدوم دانشگاهی .. ؟
راستی مبارک باشه مکه عزیزم .. التماس دعا داریم
محتاجیم به دعا آبجی خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد