قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

بابای ....D : ) .... /

  

 

خب عرضم به حضور انورتون که دیگه نمی نویسم   

نه اینکه خیلی خوب می نوشتم واسه همون

ولی از این به بعد فقط شماها رو می خونم و براتون نظر خواهم گذاشت  

این طوری بهتره  

پس خداحافظ بلاگ جووووووووووووووووونی جونم  

چقدم دوست داشتم وبلاگ قولنج های مغز یک ضعیفه  

فقط دوس داشتن نـــــــــــه ....  

بلکه عاشقت بودم وبلاگ قولنج های مغز یک ضعیفه ...اونم خیلی  

یه عاشق واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی   D:)  

 

 

حلال کنید ... حلال کنید اگه زیاد آفتابه به دست شدم و هیکل عموم رو آفتابه انداختم  

ما که قصدمون از نوشته هامون این نبود .. ولی خب اگه شما استنباطتون این بود  

حلال کنید ساره ضعیفه رو  

پ ن :  

اون عکس مثلا منم ..... ببینید چه نازم

   

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

 

 

نظرات 39 + ارسال نظر
هیچ شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

خیلی بی جنبه ای به خدا
حالا ما یه چیزی گفتیم . زرتی مثل دخترهای هشت ساله قهر می کنی که چی ؟
خوب اگه خسته شدی از این وبلاگ یکی دیگه باز کن با مضمون جدید
نامرد

ای بابا
راس گفتی خو حتما دیگه .. دی :
علی جون ساره حوصله ندارم .. خسته شدم
این یه هفته انقد روم فشار بود که دیدی هی زرتو زرت روزی چهار تا پست می ذاشتم واسه خرابی حالمه
آخه نامرد چی / من که هستم که ؟
تازه شم وقتی خودم نباشم به شماها بیشتر سر می زنم
کلا می خوام وبگردی کنم شبیه این ولگردا / دی :
ضعیفه باید پر انرژی باشه برای باز کردن وبلاگ و لی من دیگه هیچی ازم نمونده متاسفانه جز خستگی
سالاری .. داداشمی ..سروری

pink شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ

مثلا که چی؟کجا؟جای دیگه ای داری بری؟

چرا این جوری می کنین شما ها
بابا نه جایی رو ندارم برم .. می خوام بیفتم تو آوارگی و شبو روزو تو بلاگای شماها سر کنم
بده مگه . این طوری بیشتر بهتون سر می زنم
بابا نترسید من مهمون بی دردسم تو بلاگاتون
من دیگه فقط خودم نمی خوام بلاگ داشته باشم فعلا
بوس

کاوه شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

سلام ساره جان..
چرا تو هر از چند گاهی میزنی میری..
لابد مثل دفعه های قبل، این بار هم میخوای یه (آی) اضافه کنی به اسم وبلاگت و برگردی؟!!!
نمیدونم چی شده !! ولی امیدوارم موفق باشی و سر زنده مثل همیشه..
و به منم بعنوان یه دوست سر بزنی..
همیشه تو ذهنم با پاکی و صداقت تجسمت کردم..
خوشحالم از آشنایی و دوستیت..

سلام کاوه جان
بابا چرا پستمو درس نمی خونید من که نمی خوام برم .. من فقط می خوام از بلاگم برم
الان اون تیکه بود که انداختید دیگه با ی اضافه ترو
هیچی نشده .. خسته شدم همین .. و روحیه مم داغونه و به رد بلاگری نمی خوره
شما لطف دارید ... لطفتون کم نشه
منونم .. متقابلا
یا علی :)

سعید شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.saeidshahrouzfans.blogfa.com

سلام وبلاگ جدید هواداران سعید شهروز افتتاح شد خوشحال میشم نظرتونو بدونم

وبلاگ خوبی داری موفق باشی عزیزم

www.saeidshahrouzfans.blogfa.com

پیمان شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، کلا تو پست بذار دیگه خداقوت بابا!!!

سلام ... دیگه نمی ذارم خیالت راحت

ویکی... شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

این مزخرفات چیه نوشتی؟!
بیا بینم!

زود آخرین پستتو بردار...!
اون دفعه هم الکی رفتی بدو بیا بینم...!

سلام ویکی برادر
کاش همون دفعه می رفتم واصلا نمی اومدم
اشتباه بزرگی بود

خاطره ها شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://aramidegar.blogfa.com

سلام ساره جون
چرااااااااا؟؟؟؟
خب لابد اگه کسی رو هم با آفتابه شستی حقش بوده دیگه!!

سلام خاطره ی من ../ بوس
نه نبوده .. همه خوبن

پیمان شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، من جوابتو موندم چی بدم!!
نه اینکه نخواما موندم واقعا موندم!!
ببر مازندارنم دارید آدم جرات نمی کنه نزدیک بیاد!!
خداقوت_پیمان

سلام
من که ببری ندارم ...
باشه نده .. جواب نده
هر جور که عشقت کشید
خدا قوت

آیدا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

حالمو گرفتی اساسی یعنی که چی می خوام وبلاگ خودم نیام وبگردی کنم؟
آخه پس ماها چی؟ما نباید وبلاگ تو رو بخونیم؟
این مدت هر وقت میومدم همه ی نوشته هاتو یه جا می خوندم خیلی نامردی اگه بری

آخه من که چیزی نمی نویسم بخواید بخونید جز یه سری قولنج
آیدا بی خیالم شو
نمی رم که .. اتفاقا سعی می کنم بیشتر بهت سر بزنم
گریه نکن دلم میشکنه
اصلا به درک که ساره رفت ...
بی خیال بابا

کوریون یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

نمیگم چرا ، اما امیدوارم یه جای خوب پیدا کنی واسه نوشتن ..
-
تصدقت

ممد داداش تو رو خدا به جونم نفرین نکن
اصلا دیگه دوس ندارم بلاگری کنم
قربانت

مسعود یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ق.ظ http://roya53.blogfa.com

کجا ساره خانم ما منتظریم برگردی

سلام .. شما لطف داری
با تشکر برگشتی در کار نیست خوشبختانه

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

این پست شوخیه یا جدی هان؟ وجدانان یعنی من به حرف تو نرفتم تو اگر بری خیلی نامردیه خدا وکیلی !!!
نــــــــــــــــــرو!!
واقعا نامردیه اگر به حرفم گوش ندی و ننویسی!!!
خداقوت_پیمان(اگر الان بر نگردی بعد یک مدت که برگردی نمیام اینجاها)

نامردی نیست .. تو رو خدا بی خیال پیمان
خواهش می کنم
رفتنی باید بره
پیمان بی خیال
با ما به از این باش که با خلق جهانی

کرگدن عاشق یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.fonex.blogsky.com

این سوسول بازیا چیه؟
چند روز یه بار میای میگی خسته شدم و دیگه پست نمیذارم
ضعیفه این قدر ضعیف نباش

ضعیفه م دیگه ... چیکا کنم
دسته خودم نیست

آیدا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

این چه حرفیه؟
دیگه دوست ندارم
ژس ما تا حالا چیو می خوندیم؟
همین طوری می خوای بری الکی الکی؟
دلم گرفته

آیدا !!
مگه من چی گفتم !
بابا بی خیال دیگه ... این مدلی به من که داره کلی خوش می گذره
ولی
یعنی چی چیو می خوندیم ؟
همچین هم الکی نیست همشم واقعی
آیدا جون ساره کوتاه بیا .. آیدا ساره خیلی خاطرتو می خوادا
بابا من هستم ... فقط نمی نویسم همین ...
حالا هی همتون بیاد کاری کنید که دیگه نتم نیایم
الهی من قربونت برم .. ولی من خیلی دوستت دارم

فسیل یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

تو چطور عاشقی هستی که میخوای ول کنی بری؟

من ازون عاشقای قدیمیم که به عشقش نمی رسه

کاوه یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته
از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غزق مستی دارد هوای باران
از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم
شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه
باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو
پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است
فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

آقا کاوه بی خیال دلتون واسه چی گرفته حالا
eeeeeeeeeeeee
خوب شید دیگه :)

پیمان یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،خداحافظ!!
خداقوت_پیمان

درود و بدرود پیمان خان

آیدا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

نه عزیزم هر طور راحتی رفتار کن تو باش خوشحال باش بهمون سر بزن ما هم راضی هستیم

الهی من قربونت بشم ...که خیلی عزیزی

دختر انتظار دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ

از هیچ واژه ای توی دنیا به اندازه خدا حافظی بدم نمیاد
حالا هم اومدم عاجزانه ازتون بخوام ادامه بدید
حداقل بخاطر ما که دوستتون داریم

خواهر نازنین من .. خواهش می کنم خجالتم ندید تو رو خدا
این چه حرفیه ..عجز چیه ؟
ضعیفه بمیره که این روزا رو نبینه
الهی من قربونتون برم
نمی تونم .. وقتشو ندارم
من اگر پست بذارم باید به کامنت ها هم پاسخ بدم که برام مقدور نیست .. و دوست ندارم دوستان رو با عدم پاسخ گویی با کامنتم ناراحت کنم
من خیلی مشغله م زیاد شده
درسو .. کار گروه درسی که بهم خورده هو .. فعالیت های که دارمو .. دیگه کلا نت اومدن وقت می خواد
الهی من فداتون بشم .. منم عاشقتونم .. بهتون سر می زنم و براتون کامنت خواهم گذاشت
اگه سرم خلوت شد به چشم .. حتما باز شروع خواهم کرد

فانی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.faniboy.blogfa.com

اع! چرااااااا؟!

...خب دیگه ...
ولی شما به دلتون صابون نزنیدا ... شما ها رو همیشه می خونم براتون کامنت می ذارم

هیچ دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

بترکی

eeeeeeeeeeeeeeee
علی / چرا آخه ؟
داداشمی / سالاری

علی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام
دیشب براتون پیام فرستادم
امیدوارم رسیده باشه

سلام
مممنون از لطفتون علی آقا
ببخشید که در پاسخ گویی به کامنتتون تاخیر داشتم
در مورد اون زیارت نامه هم ..اگر مایل هستید .. منم بدم نمیاد
خیلی لطف کردین که بهم سر زدید و کامنت گذاشتید ... سر فرصت حتما خدمت خوام رسید
یا علی

الیکوبانو دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.elikobanoo.blogsky.com

دوروز بالا سرت نبودم خود سر شدی بچه ؟؟؟

بی خود بی خود .

تو هیچ جا نمیری ساره .

ساره اینقدر دلم بغلتو میخوااااااااااد که نگو .

سلام
به به الناز خودم .. دخملم چطوره ؟؟؟
دخملم خیلی هم خوبه خودم می دونم
من که جایی نمی رم .. هستم ( این هزار بار ) ولی فقط مقدور نیست دیگه برام پست گذاشتن
ای جان من .. بیا بغلم عزیزم
الهی قربونت برم / بوس

بیتا سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام

یعنی چی دختر خوب؟اونوقت پس قولنج های ذهنت رو چه می کنی؟باور کن دلم تنگ میشه اینجا بیام اینو ببینم همش....میدونم همیشه هستی...چه اینجا چه تو قلبمون....اما خب به ما هم حق بده دیگه....خواهشاً اینجا بنویس بازم ساره عزیز

سلام عزیزم
قولنج های مغزم میمونه تو مغزم میشه تومور ..
ممنونم دخمل مهربون ساره که انقد خوبی و لطف داری
بیتای من .. برام مقدور نیست .. حالم خوش نیس این اواخر و همش منجربه این خواد شد که پست های غیر نا امیدانه بذارم و همش ناراحت
دلیلی نداره دوستان مجازی من بابت ناراحتیم ناراحت بشن ... حتی یه درصد
خیلی عزیزی بیتای نازنین ...خیلی
تو رو خدا منو شرمنده نکنید وو من مستحق این همه لطف نیستم ..
الهی قربونت برم جونم

پیمان چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، اومدم بگم سلااااااااااااااممممممممم!!
هر چند نمیخوام ریخته وبلاگتو اینجوری ببینم(بدون آپ)!!
خیلی خیلی ممنون!! ســــــــــــــــــــــلــــــــــــــــاممممممممممم
خدتاقوت_پیمان

سلام داداشی
بی خیال
ممنون که میای و بهم سر می زنی
خیلی آقایی
یا حق
خدا قوت ـ آبجی ساره ت

ازاده دوست جدید شما پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

سلاااااااااااام ساره خانوم
من اولین باره که میام اینجا.خیلی خوشم اومد اخه جوش خیلی صمیمیه.ساره خانوم خواهش میکنم به نوشته هاتون ادامه بدینشعر و تصویر همه جا هس اما حرفای صادقانه دردو دل همه جا نیسمن اکثر نظراتو خوندم اینطور که به نظر میرسه همه دوستت دارن از این تصمیمت عصبانی.خواهش میکنم به نظرات دوستات اهمیت بده بمون

سلام عزیزم
چند مورد هس
و مهم ترین دلیل بی حوصله گی و بی انرژی بودنمه و مشغله ی که برام ایجاد شده
ممنونم خانومی که انقد لطف داری ... اگه خدا خواست شاید اومدیم
شما چرا آدرس وب نذاشتی تا ما بهت سر بزنیم خو / چه بغضی هم کرده حالا / بی خیال

کاوه جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

دنبــــال کلاغــــی میگردمـــ

تا قــ ـار قــ ــارش را به فـــالــ نیکــ بگیـــرم

وقتــی قاصــدکهــا همـــه لالـ اند

سلام آقا کاوه
واقعا .. خیلی خوب اشاره کردید ..
چی بگیم والا
ممنونم که سر می زنید خیلی

دختر انتظار شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

ای بابا هنوز که این بابای اینجاست

آره دیگه .. چه میشه کرد

پیمان شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، سلام، خوبی ؟
خداقوت_پیمان

درود درود
نچ نچ نچ ... راستشو بخوای نه چه خوبی ؟
نگو پیمان دلم خونه داداش لاکچه پیمان جان

پیمان شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، چرا پس؟!!!
خداقوت_پیمان

سلام ، چی چرا ؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

چرا حالت خوب نبود امروز خودت تو جواب گفتی!!
خداقوت_پیمان

ببخشید نمیشه بگم دیگه .. عذر می خوام که نمی تونم بگم

کاوه شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

این روزها

شیر هم راضی است با دمش بازی کنن

ولی با دلش نه..!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ساره تو دیگه چرا..
قهری؟ لجی؟ ناز میکنی؟!! یا....
خب چته آخه؟؟؟!!!

ممنون برادر کاوه که انقد لطف دارید ... والا به خدا هیچ کدوم از اینایی که می گید نیست
دویست هزار بار گفتم ..
بابا همه چیو که نمیشه گفت که .. حداقل من نمی تونم بگم اونم اینجا
شاید قهر باشم ... ولی با خودم قهرم نه با هیچ فرد دیگه ای
این دفعه هم بلاگمو حذف نکردم .. چون فرقی نمی کنه .. باز هوایی میشم یه جا دیگه یه بلاگ می زنم واسه همین .. گذاشتم بمونه
چرا حالا شما بغض کردید ... بی خیال .. مهم نیست
هی حالا بیاید آدمو ناراحت کنید ... بذارید همه فک کنیم که هیچی نیست دیگه

دکتر بوق یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.buogh.blogfa.com

تکلیف ما رو روشن کن چه روزهایی میری
و چه روزهایی بر میگردی؟
از اون موقع که با وبت اشنا شدم
یک حط در میون قهر میکنی

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
نداشتیما .. قهر چیه .. همتون هی می گین قهر
تو همه ی جواب کامنتا دارم می گم .. قضیه چیه باز هی میان می گن
قهری،لجی ،ناز می کنی ،
برای بار دویست هزارم .. بنده حالم خوش نیست .. روحیه ی درستی ندارم .. حالم از زندگی بهم می خوره .. مشغلم زیاد شده .. انرژی ندارم .. ضعیفه شدم .. البته بودم . الان ضعیفه تر تر شدم
و اینکه اگه بیام پست بذارم همشون احتمالا ناامیدانه و ناراحت گونه س .. و دوست ندارم دوستای مجازیم ناخوداگاه تحت تاثیر .. پست های من قرار بگیرن ... دکتر تو که دویتوری تو دیگه چرا نمی گیری من چی می گم
الان اونایی که گفتم یعنی قهر ،یعنی لج ،یعنی ناز کردن ،یعنی کلاس گذاشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا ضعیفه اسمش روشه .. آخه اونایی که می گین اصلا کیلو چند
تازشم من که هستم .. به وباتونم میام
حالا بیام هی از رو ناخوشی روزی پنج تا پست بذارم .... دیگه اسممو به جای ضعیفه باید گذاشت قولنج های مغز یک دیوانه
و این که ممنونم که انقد خوبی دویتور

کمپوت یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://WWW.GHOTIKOMPOT.BLOGFA.COM

آدم تو رو میبینه یاد ارتحال امام می افته ؛
خر !

بیا همینو کم داشتیم
خیلی بی ادبی علی
خیلی .. حقشه بزنم کامنتتو حذف کنم
نه تنها کامنتتو بلکه بیام تهرون حالیت کنم دنیا چن منه
الان بیا حرفتو پس بگیر یه عذر خواهی هم بکن تا آدم اجیر نکردم بیان شاهرگتو بزنن
بی جنبه / خو مجبوری مگه .. خو نیگاه نکن .. اصلا چشاتو درویش کن .. به قول پیمان داداش : (محرمی گفتن نامحرمی گفتن )

[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام، خوب نگو ، اوهم منم.... هیچی خوب خوبی امروز!!
خداقوت_پیمان0این محرمی گفتن نامحرمی گفتن )قانون کپی رایت روش حاکمه ها!!!

سلام ... نه پیمان اگه ناراحت نمی شی وو ظاهرن خودمو خوب نشون می دم ولی باطنم ناامیدی موج می زنه
الهی .. الان میرم می نویسم به قول پیمان ..خوبه ؟
پیمان اگه به سرم زد بهت گفتم چمه بی جنبه بازی در نیاری .. از ما گفتن
شاید گفتم

آیدا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

ساره جون من آپم عزیزم
دوست داشتی بیا دیدنم منتظر نگاه قشنگتم.

با جانو دل عزیزم

رضا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://rezasaki697.blogfa.com

درود بر شما
ما برگشتیم..... از اینکه به صفحه من سر زده بودی ممنونم
جای شما خالی خوش گذشت .... البته مگه میشه ایرانگردی به کسی بد بگذره ......
حوصله کردی سری به ما بزن

سلام
چشم حتما

فرشید دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://سه رنگ

به قول یه بنده خدایی میگفت "وقتی یه حرفی میزنین و یه کاری میکنین اینقدر بهش اعتماد و ایمان داشته باشین که اگه یکی اومد بابت اون کارتون یا حرفتون بهتون فحش داد و توهین کرد ، واسه توهین اون کار و حرفتون رو بی خیال نشین"
خیلی این تفکر رو دوست دارم
با همین تفکر جوری مینویسم که ممکنه خیلی ها فکر کنن چرنده اما خودم میدونم که نیست
میدونم که دست کم دو نفر از خوندن نوشته هام فکری میشن. میرن تو فکر. همین بسه
کون لق الباقی

آقایی ولی دردم اینا نیست فرشید

دختر انتظار سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام خوشگلم
مرسی که مینویسی
خدارو شکر ما هم از دولتی سر دوستان شما میتونیم از نوشته های نازتون مستفیض بشیم
خیلی خانمی(بووووووووووس)

سلام
قربونت برم خوده تو هم یکی از دوستان نازنینی بودی که خاطرش برام عزیز بود و من بر خلاف میلم به خاطرش باز استارت زدم
خیلی نازنینی ...
دوستون دارم /ماچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد