قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

چه حکمتی . . . . ؟!

هوا سرد است 

و ..

من

دستهایم  به گِردِ زانوان خموده َم  بسته است

و ..

جسم  خاموش من

روی  پله های سرد عاشقی

نشسته است


                                                       

نگاهم . . .

نگاه پر خروش من

به سمت رشته کوهای سپید  غم گشوده  است

دانه های خوب و بد ..

همه خوب می آیند ..

چه حکمتی پشت این خوب آمدن های متمادی نقش بسته است ؟



پ ن :

عکس گرفته شده توسط فرداد





نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام، عکس از کیه؟

سلام
عکس از داداش خیلی خیلی مهربونم فرداد جان

پیمان جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، دیدم از کیه؟
بعدشم شعرهم بلد بودی میگفتی دستو بند میکردم یک جایی.
خیلی خیلی ممنون.
خداقوت_پیمان

سلام
اگه دیدی ÷س چرا بازم علامت سوال گذاشتی ؟ دی :
شاید یه روزای گفتم ..باید مشغله ی ذهنی نداشته باشم برای شعر گفتن و عاشق بشم
یه روزی می گم ..شعرو می گم :)
سالاری

وفا(امید) جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

در بی کرانه زندگی ، دو چیز افسونم می کند : آبی

آسمان را که میبینم و میدانم که نیست و خدا را که

نمیبینم و می دانم که هست .

نمیدونم چرا سیستم من این 2تا عکس آخری باز نمیشه

واسه سیستم نیست ..واسه سرعت پایینه اینتر نته گاهی اوقات
جملاتتم خیلی قشنگ بود ..اولن ابار شنیدمش :)

ویکی... جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

نخند ببند نیسشتو...
لوس مسخره بزنم یکی دوتا مزرعه بادمجون تمام بدنتو بپوشونه؟
نمیبینی من نمیام اینجا؟
خودت متوجه نمیشی یه جای کار لنگ داره؟
یا شایدم اینطوری راحت تر بودی ها؟!
دیگه با این حساب میکشمت روم حساب کن...!


شعرتم قشنگ بود خداییش...
ببند نیشتو...!
خداییش دلم واسه اینجا تنگ شده بود هرچند خیلی بد بالا میاد بلاگت..

منم پاشنه ی بوتمو که تازه خریدم تو ملاجت خورد می کنم
ویکی ببین دندونام چه سفیده
واقعا نمی دونستی ..نمی اومدی ..
می گفتم چرا نمیای ..گفتم اید خسته شده بودی حتما
من راحت تر نبودم ..کوتاهی خودت رو تقصیر من نندازااااااا
دلت تنگ شده بود با دعوت ما اومدی ..دلت تنگ نمی شد چیکار می کردی

علی شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

معاشران ز حریف شبانه یاد آرید
حقوق بندگی مخلصانه یاد آرید
به وقت سرخوشی از آه و ناله عشاق
به صوت و نغمه چنگ و چغانه یاد آرید
چو لطف باده کند جلوه در رخ ساقی
ز عاشقان به سرود و ترانه یاد آرید
چو در میان مراد آورید دست امید
ز عهد صحبت ما در میانه یاد آرید
سمند دولت اگر چند سرکشیده رود
ز همرهان به سر تازیانه یاد آرید
نمی‌خورید زمانی غم وفاداران
ز بی‌وفایی دور زمانه یاد آرید
به وجه مرحمت ای ساکنان صدر جلال
ز روی حافظ و این آستانه یاد آرید
این غزل تقدیم به روز شنبه شما...

ممنونم از شما برادر بزرگوارم و سپاس بابت لطف بی کرانتان

وفا(امید) شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

نه احتمالا قالبت یه ایرادی داره من adsl دارم واسه سرعت نیست

احتمالا ..

وفا(امید) شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

کاش ارل این شنبه ها واسه ویکی و پیمان هم پیش بیاد

..نه امید جان ..شنبه خوبی نبود ..خدا نکنه براشون چنین شنبه ای پیش بیاد
:(

صبا... شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام....

سلام بر نازنین نازنینا صبای مهربان
قربونت برم عزیزم

فرداد شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام آبجی گلم...
تو کامل کننده عکس های من شدی....واقعا خوشحالم کردی که برای این عکس این همه حال و خوا درست کردی...قلمت رو دوست دارم ساره...
درک بالات رو مثال زدنی می دونم و....
مطمئنم که خدا خیلی دوستت داره....

سلام داداش مهربان من ..
قابلی نداشت فرداد جان ..
پس باید بگم این عکسهای تو بود که متنم رو زیبا تر نشون داد ..
این همه مهربونی و خوب بودن از ایمن راسخت سرچشمه می گیره فرداد داداش
خوشحالم که داداشمی ..
خدا ؟
نمی دونم ..واقعا نمی دونم
داره حتما داره ..ولی دوست داشتنشو بهم نشون نمی ده
یا احتمالا من کورم و نمی بینم ..کوتاهی از خودمه
فرداد ممنونم که هستی ..ممنونم از حضور گرمت
فرداد من برات یه کامنت گذاشته بودم برا همین پستت ..کامنتی از سمت من نداشتی ؟
در پناه حق فعلا

دی فار شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://Difar.blogsky.com

خوب است به خدا خوب است

ولی ..
خدا کنه دیفار من .خدا کنه
دیفار دعا کن واسم
شدیدا التماس دعا دارم :(

میم شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://chaharshanbegi.blog.com/

ما مدام خاب می مانیم
از تمام فکرها
از تمام رسیدن ها
داستان چیه؟

یعنی فک می کنی واقعا باز تقصیر از خودمون بوده و باز ما خواب موندیم ..
ولی من این دفعه بهوش بودم :(

آیدا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

ساره جون من خوبی عزیزم؟امروز شنبه هستا
چی شد؟خوشحالی؟

نه عزیزم خوب نیستم
بله امروز هم شنبه بود ..شنبه ای که پنج روز بود منتظر اومدنش بودم که برا من عینهو پنج سال گذشت . . . هاه
قربونت برم عزیزم
هیچی :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد