قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

و من ...

و من آن برگ درختم

که

پاییز را به خود انگارید ...


نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://semicolon.blogsky.com

سلام
فرشید لینکاش آپدیت نیس.هیچ وقت از اون نوشته های وسط نگاهشو به سمت چپ کج نمیکنه...که مثلا احیانا بفهمه دو تا فرهاد لینک کرده... آدرس وبلاگ قبلیمو لینک کرده تو هردوتا
راستش من کلا همه مدل مینویسم.گاهی وقتا خعععلی احساساتی و گاها نومیدانه و بعضی وقتا هم بیخیالانه و طنز!طوری که مثلا گور بابای دنیا!ولی با احساساتی ها و نومیدانه هاش بیشتر حال می کنم.البته دست خودم نیست...
خودمم نتیجه گیریمو دوس دارم,بهم امید میده.
مرسی بابت کنجکاوی ت
راستی اسم "ضعیفه" بهت انرژی منفی میده ها !! :)

سلام بر رادر فرشید جان فرهاد خان
بله بله کاملا درسته ..فرشید چیش آپدیته که لینکاش باشه
فرشید کلا عاشقه
البت نمی دانم چرا ..ولی نوشته هایتان ا دوس داشتم ..چندین نکته رو تو نوشته هات حس کدم که خوانش نوشته هات برام جالب اومد
خواهش میش ..ا فرشید تشکر کن که پارتی بازدید از بلاگت اون شده
راستش رو بخوای بهم انرژی منفی نمی ده ...چون من تو واقعیت و به دور ا دنیای مجازی و گوش شیطان کر و بنم به تخته ( و لا حول ولا قوه الا بلاه ) خیلای هم قویم ..از خود تعریف نباشه
امم بهم می گژه که حواسم جمع باشه و ضعیف نباشم
راستش رو بخوای از وقتی ان بلاگو زدم خیلی خیلی حال بهتر از قبل ت هاس
در کل ممنون که سر زدی برادر فرشید جان

همکنون... یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ http://hamaknoon.net

من خود پاییزم ...

ای وای من ..شه ژالب
چه حسن تصادفی ...آقامم خودشو پاییز می دونست

hich یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام بابایی
معلوم هس کجایی /
بابایی نگفتی هنوز نیومدی ؟
کجا موندی پس ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد