قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

هوف ..

ببین چه آدمای بی فکری پیدا می شن

داشتیم صحبت می کردیم امروز تلفنی

من تو تاکسی بودم و نمی تونستم یه سری حرفا رو تو تاکسی بگم...طرف خودش فمید

گفت خانوم فلانی ..من قطع می کنم نیم ساعت دیگه زنگ میزنم

هنوز داره زنگ می زنه

ساعت 5 غروب کجاهو ساعت 8 امشب کجا

از هر چی بدم میاد سرم میاد ..

از انتظار متنفرم

وایستا اگه این دفعه زنگ بزنه و اس بده جوابشو دو سه بار نمی دم که یاد بگیره ملتو منتظر نذاره


بعدا نوشت :

احمق ساعت 9 شب  یه متن اسمس داده می گه :

 (هر بامداد آهویی از خواب بر می خیزد

میدند که از تند ترین آهو ها باید تند تر بدود وگرنه از گرسنگی خواهد مرد

فرقی ندارد آهو باشی یا شیر ؛ آفتاب که بر میاید آماده ی دویدن باش .)

بذار اگه حالتو نگرفتم

الف به الف شده

پ ن :

این چه وضعشه ؟

اوشونن بهم می گه هاااا ..من نمی گم

می گه من این جا تو اون جا

چه کنیم دیگه ..قبول کردیم که همین مدلی باشه ..

خیلی دلم براش می سوزه خدایی


نظرات 4 + ارسال نظر
ANNA دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

شاید از عمد نباشه

دیگه من طرفمو می شناسم دیگه
وایستا بهش یاد می دم که افراد رو احمق فرض نکنه
خیلی از دستش ناراحتم
بی خیال
ممنون که سرزدی شما :)

وفا(امید) دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

من پیشنهاد میکنم با پیشونی برو دماخش
آی حااااااااااااااااااااااااااااااااااااال میده

آی گفتی ..حیف که جنس ذکوره ..
اگرنه فکشو می آوردم پایین ..والا به خدا

وفا(امید) دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

چه فرقی میکنه بابا برو هواتو داریم فوقش اگه تو روزد ما فرار میکنیم

خیالت راحت امید کسی نمی تونه منو بزنه
بله بله خودمان می دانستیم شما تهش فرار می کنی

آیدا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

واه واه واه آدم دلش می خواد اینجور آدما را ...

بله بله ..دلش می خواد فکشونو بیاره پایین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد