قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

یه ضعیفه ../

خدایا اگه بدونی چقد حالم بده

نه خدا جون شما نمی دونی

که اگه می دونستی یه دستی به سر ما می کشیدی

خدا من با این همه ضعیفه بودنم اگه یکی رو غمگین ببینم یا اگه حس کنم می تونم برا کسی کاری کنم دریغ نمی کنم ..

خدایا تو ماهاست داری منو می بینی ولی دریغ از ...

خدایا می خواستم فقط بهت بگم که دوستت دارم 

خدایا دوستت دارم

بدون که با تمام وجودم دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
وفا(امید) دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

آخ من فدای هرچی بچه بابل ....
بچه های بابل در حد تیم ملی گل هستن

پس بچه های س..ری چی می شن ..
تبعیض داداش امید ..تبعیض ؟

کوریون سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

تصدقت سارۀ عزیز

آره خب ..
قربون سالارمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد