قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

کامنت ضعیفه .../

و اما دل من برای نگاهش ..برای حرفهایش
برای خلقه  تنگش ..برای نجابتش ..برای حیایش ..برای صدایش
برای روز نامه ی زیر بغلش ...برای بحث هایش ..برای حرص خوردنش
برای عاشقیتش ..برای نگاه های مبهوطو معیوقش ..برای ژرفای آسمانیش ..برای سکوت های ممتدش
هر روز من آنجا بودمو ..او نبود ..
هر روز یک پیام از من ..و یک نبودن از او ..
هر روز یک نگاه ..یک سکوت از من ..و بی تفاوتی از او
روز به روز یک نگاه ..یک صدا ..یک نوا  ..از او و بی تفاوتی از من
من و او ..هر دومان ..
ندیدیم
صدا ها را نشنیدیم
سکوت ها را درک نکردیم

طعنه زدیم و طعنه شنیدیم

دور ماندیم از تمام نزدیکی هایمان


قربون تموم نوشته های بلندت که سبکم می کنه
قربون خودت که که یه عاشقی و عاشق موندی
چون کشیدم می دونم چی کشیدی و می کشی

صدامون نمی رسه .....

صدا نزن ممد ...

صدا نزن



تقدیم به ممد  ___   کوریون عزیز

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، چرا تخته گاز داری میری انگار نه انگار که تو اول چند روزی نبودی.
ولی ممنون و معذرت بابت تمام نظرات.
خداقوت_پیمان

سلام
نبودم چون مشکل برام پیش اومد ..چون امکانات نت نداشتم
چون تو اون تهرون خراب شده بودم
نگو که تو هم همین بوده که نصفش اشتباهست اگه همش نباشه
لازمم نیست تشکر کنی ..به تشکرت نیازی نیست
نظراتم پیشکش
یه جوری می گه انگار فقط جور نظرات رو کشیدم ..
نگرانی .دل شکستنو ..ناراحتیو ..خود خوری هم که همش کشک بود دیگه

فرهاد سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ http://semicolon.blogsky.com

البته باید بگم که من اون پست رو درباره ی دختر ایده آلم نوشتم که شاید اصلا وجود خارجی نداشته باشه...

بابت صرفا جهت اطلاعت ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد