قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

قُلنج های مغز یک ضعیفه

به قول دکتر بوق ورود افراد گَنده دماغ ممنون ( شما بخون متلقا ممنوع)

بیاید یک بخندید ..

بیاید یکم بخندید ..


اگه یه جاهایش بی ادبانه س ببخشید ..پستش حذف میشه 


همیشه مثل آفتابه قابل اعتماد باش تا مردم همه چیزشان را به تو نشان دهند!

-- یارو میره حج برعکس دور کعبه میچرخه. بهش میگن: چرا برعکس؟ میگه شما دنبال خدا کنید من از اونور می گیرمش!

-- یارو میره جهنم بهش میگن تو که نماز میخوندی اینجا چیکار میکنی؟ یارو میگه .... های وسطش رو جدی نمیگرفتم.

-- از سال آینده کتاب فارسی اول دبستان هر شهر مطابق با فرهنگ همان شهر می شود.

تهران: کبری با دوست پسرش در باران آمد.

زاهدان: کبری تریاک در دست آمد.

رشت: کبری رفت و تا صبح نیامد.

اصفهان: کبری رفت گرسنه آمد.

لرستان: کبری رفت نفهمید کی آمد.

ترک ها: کبری تو این مونده که اصلاْ رفته یا نه؟

-- بجز قوم شوهر که ویرانگرند ... بنی آدم اعضای یکدیگرند.

-- شاباش چیست: عملی عامیانه برای وحشی کردن شخصی که در حال رقصیدن است.

-- زلزله میاد

دختره از پشت بام می افته تو بغل یارو

یاروهه میگه: دمشون گرم! هنوز زلزله تموم نشده کمک های جنسی رسید.


پ ن :

این پست یه سری هاش حذف میشه

در کل خودم زیاد تمایل نداشتم برا گذاشتنش

ولی از اون جایی که خودم اینا رو تو بلاگ یکی خونده بودم اینجا گذاشتمش که شما هم بخندید

خودم که خیلی خندیدم ..در حد قهقه

یه سری جمله های دیگه ه بود که خب من صلاح نمی دیدم در بلاگم بیارمشون

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطیشی! سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

پیمان سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ


سلام، ممنون اشگال نداره زیاد خودتو تو قید بند نذار انچه میخوای بگی بگو بی خیال حرف مردم.
خداقوت_پیمان

باشه ...
پیمان دیگه این جوری نذاری بری ها
هر چن که ما واست پشیزی ارزش نداریم ..ولی اقلش واسه خاطر دوستای دیگه ت
ببند نیشتو ..آبجیت هنوز از دلش در نیومده
بگذریم بخند ..خنده ت بهترین دلگرمیه واسه آبجی ساره
تو بخندی انگاری من خندیدم

یک جهان سومی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://jahan3vomi.blogsky.com

من که کلی خندیدم... ایول

خب خدا رو شکر ..خواهش میشه
خوشحالم کردی

رضا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://rezasaki697.blogfa.com


جالب بود ....خیلی هم زشت نبود همه این جور جکها رو شنیدیم

ممنونم آقا رضا ..بله می دونم شنیدید ..ولی خب دوس نداشتم تصور بشه دارم توهین می کنم
یه جورایی احساسم شد ..باید از این بی رقی خودمو دوستانم که شما باشید در بیاید که این پس رو گذاشتم
در هر صورت ممنونم بابت تاییدتون

hich چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ

ای جان ..بخند بابایی ..بخند
بابایی دختر چی شد ؟؟...از هر امری واجب تر این دخمل به خدا ..یه کاریش بکن
شرط می بندم خودت خیلی خیلی دلت می خواد خانوم ف رو نمی تونی راضی کنی به جان خودم

وفا(امید) چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
کیجا کیجا کیجا اینا چه چی بیه اااااااااااااااااااااااااااااااااا
خله باحال بیه خنده هکردمی در حد تیم ملی

خشحالمه که شمه لب ره خندون ویمبه

آیدا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

جالب بود دستت درد نکنه.

خواهش میشه ..وظیفه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد